Ja, die ingehuurde kerel doet elke avond goed z'n werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef KRIBBET het volgende:
Alleen jammer voor Youp dat die grap uit het publiek kwam(hier ook tranen van het lachen
![]()
Dat zou dan meteen de echte reden zijn dat ze even geen programma makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Mike1964 het volgende:
Het zou me toch echt niet verbazen als er vanavond twee homo's voor drie dagen het huis in komen...genaamd Gordon en Joling. Ik zou het wel geinig vinden....
eigelijk vind ik ze niet leuk maar ik zou het na al die homo verhalen wel leuk vinden voor de heren aangezien ze op de heren slaapkamer zullen slapenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Mike1964 het volgende:
Het zou me toch echt niet verbazen als er vanavond twee homo's voor drie dagen het huis in komen...genaamd Gordon en Joling. Ik zou het wel geinig vinden....
Gordon zal niet gaan, die geeft een feestje vanavond waar de Cher van gisteravond op gaat tredenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Mike1964 het volgende:
Ze logde vanmiddag even aan om ook hier te posten, maar dat was natuurlijk gewoon Scanman zelf , die onder haar nick postte snel om de schijn op te houden.... ik heb hem wel door, hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Als je elkaar niet spreekt kun je ook geen ruzie maken
Dan is het wel weer een goede van Youpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef eborn het volgende:
[..]
Ja, die ingehuurde kerel doet elke avond goed z'n werk
Ze zullen in ieder geval zeker nog een keer komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Mike1964 het volgende:
Gordon en roel in hetzelfde bedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
eigelijk vind ik ze niet leuk maar ik zou het na al die homo verhalen wel leuk vinden voor de heren aangezien ze op de heren slaapkamer zullen slapen
Wat rook jij?quote:
Zover ik het weet is dat feestje morgenavond...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gordon zal niet gaan, die geeft een feestje vanavond waar de Cher van gisteravond op gaat tredenWas ook mijn gedachte maar dat gaat dus niet door
![]()
Dan kan ik nu dus nog wel ff in bad....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zat net even te bedenken dat pas aan het eind van de liveuitzending bekend werd gemaakt dat er mogelijk een homo in het huis zou zitten en de bewoners dus 48 uur hadden, dat zou dan betekenen dat rond 21:45 ergens pas bekend word gemaakt hoe het zit.
Dit even ter uwer info (en vooral voor de mensen die nu afhaken vanwege de dodelijk saaie streams)
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:34 schreef b0ng het volgende:
moesten ze van BB aan de tafel gaan zitten ofzo?
Weet iemand eigenlijk waarom ze dat op zóndagavond doen????quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zover ik het weet is dat feestje morgenavond...
Lijkt mij ook ja..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval zeker nog een keer komen.
Omdat Gordon en Joling één van de weinige suc6volle programma`s van Talpa is, en hun aanwezigheid hogere kijkcijfers kan opleveren.
ik heb ms wel een hele bizarre smaakquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hmm klinkt niet uitnodigend om het te proberen![]()
oepsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zover ik het weet is dat feestje morgenavond...
met een reep chocoladequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan kan ik nu dus nog wel ff in bad....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |