quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef Loedertje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Miss subtiel (Natalie) * ik had een vriendinnnnn en dat kindje was eerst hélemaal vervormt door het persen, het schedeltje is nog zacht*Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef eborn het volgende:
Ik hou het nog steeds op niemand.
Insgelijksquote:'Avond trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind jou triest en simpel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
Tanja zegt net dat ze hele vaten witbier zuipt omdat het goed is voor de borstvoeding!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef eborn het volgende:
Ik hou het nog steeds op niemand.
'Avond trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bull Shit, alcohol is hartstikke slecht, een consumptie kan een keertje, maar meer en of dagelijks drinken is not done!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
Tanja zegt net dat ze hele vaten witbier zuipt omdat het goed is voor de borstvoeding!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
En ik vind dat jij wel opletquote:
Ik Tarzan, ik goed geluid!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef melonovy het volgende:
Ik vandaag voor het eerst goed geluid, jullie ook verschil gemerkt?
quote:
Misschien als ik straks een jointje heb gerookt dat ik het snap....vooralsnog hou ik het opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik vind dat jij wel opletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet zo happen petertje, ik zo het ook triest kunen vinden dat jij het lachen van Tanja omdat er iemand aan haar buik zit zo fantastisch vin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop