Mja....daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef Omkron het volgende:
Misschien een beetje lullig om te vragen.. maar wat moet je met knoppix als je niet eens een .iso kan wegbranden?
Gewoon nieuwsgierigheid naar Linux waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef Omkron het volgende:
Misschien een beetje lullig om te vragen.. maar wat moet je met knoppix als je niet eens een .iso kan wegbranden?
dat bedoelt ie niet, als TS niet eens begrijpt hoe een iso gebrand moet worden, hoe kan TS dan begrijpen hoe Knoppix werkt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon nieuwsgierigheid naar Linux waarschijnlijk.
Daarom heb ik ook Knoppix en Ubuntu uitgeprobeerd. Veel verder dan de standaard applicaties opstarten kwam ik niet, maar het was leuk om eens te proberen.
nope, TS geeft al aan er niets van Images branden te begrijpen, maar goed... dit is wel nutteloze gechat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef _Yapser_ het volgende:
Kan ook aan andere redenen, stel dat-ie nog op 56k zit?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef MouseOver het volgende:
Is zo'n iso gelijk bootable of moet je daar bij het branden iets voor instellen?
Ik heb mijn ma en zus ook op (een geinstalleerde) knoppix gezet omdat ze het met windows meer bleven verkloten en ik geen zin had om alles in te gaan stellen. Ze begrijpen wat ze moeten begrijpen hoor. Het is even simpel als windows.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef Omkron het volgende:
Gewoon, neugierig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef Omkron het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid naar Linux waarschijnlijk.
Daarom heb ik ook Knoppix en Ubuntu uitgeprobeerd. Veel verder dan de standaard applicaties opstarten kwam ik niet, maar het was leuk om eens te proberen.
Ik heb nu al iets geregeld met iemand die ik van school kenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:28 schreef Viperdesign het volgende:
Mail je adres maar even, dan komt het wel goed.
Hoe moet dat ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma en zus ook op (een geinstalleerde) knoppix gezet omdat ze het met windows meer bleven verkloten en ik geen zin had om alles in te gaan stellen. Ze begrijpen wat ze moeten begrijpen hoor. Het is even simpel als windows.
En de cd is bootable ja, zorg wel dat je het in je bios ook goed hebt staan.
dat vind jij misschien, iemand die me vertelt niet te begrijpen en ook geen uitleg wenst hoe je een ISO brand maar wel de knoppixcd wilt hebben waar hij wel raad mee weet, dat klinkt toch krom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:37 schreef Slarioux het volgende:
Het al dan niet in staat zijn om een ISO te branden zegt niets over iemands kennisniveau. Omdat dork22 geen ISO kan branden zou hij niet om kunnen gaan met Linux? En dus raad je het hem maar af? Hoe sneu!
Okay, dus mensen die begrijpen wat je moet doen met je BIOS en hoe je een ISO bestand moet branden hebben alleenrecht op Knoppix?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
dat vind jij misschien, iemand die me vertelt niet te begrijpen en ook geen uitleg wenst hoe je een ISO brand maar wel de knoppixcd wilt hebben waar hij wel raad mee weet, dat klinkt toch krom?
en waar lees jij dat het hem afgeraden wordt![]()
edit:ik lees net de vorige postje, en ben zeer benieuwd naar de reactie van Slarioux...
Wat wil je van me horen dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
dat vind jij misschien, iemand die me vertelt niet te begrijpen en ook geen uitleg wenst hoe je een ISO brand maar wel de knoppixcd wilt hebben waar hij wel raad mee weet, dat klinkt toch krom?
en waar lees jij dat het hem afgeraden wordt![]()
edit:ik lees net de vorige postje, en ben zeer benieuwd naar de reactie van Slarioux...
In je bios(als je niet weet hoe je daarin komt, meestal F1, F2 of del rammen tijdens het opstarten van je computer)dan eventjes de submenu's langsgaan tot je iets als boot order tegenkomt, zorg dat je hier cd-rom boven hdd hebt staan(ik doe meestal floppy->cd-rom->hdd) Zo weet je computer waar hij eerst moet kijken of er iets is waarvan hij kan opstarten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef dork22 het volgende:
[..]
Hoe moet dat ?![]()
(needless to say, ik ben erg noob in dit soort zaken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |