Hoe raadde ik hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep![]()
[..]
De leraren hebben der overgehaald om toch daar te slapen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hoe raadde ik het
HIIIIIEEEEEE KIPPEN ZIJN ENG HIIIIIIIIIIIEEEEE
een vriendin van dat meisje zat bij men broer in de klas en die was ook al zo bang voor kippen.. komt ze er eentje tegen, vliegt ze meteen n meter achteruitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hoe raadde ik het
HIIIIIEEEEEE KIPPEN ZIJN ENG HIIIIIIIIIIIEEEEE
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
een vriendin van dat meisje zat bij men broer in de klas en die was ook al zo bang voor kippen.. komt ze er eentje tegen, vliegt ze meteen n meter achteruit(dat staat dus op die videoband
)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
een vriendin van dat meisje zat bij men broer in de klas en die was ook al zo bang voor kippen.. komt ze er eentje tegen, vliegt ze meteen n meter achteruit(dat staat dus op die videoband
)
Volgende week ok?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef MaRySe het volgende:
wil er soms iemand mee zwemmen?
ik wil niet alleen
Ja, maar dan moet je wel hier heen komen, anders moet ik zo ver reizen om ff te zwemmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef MaRySe het volgende:
wil er soms iemand mee zwemmen?
ik wil niet alleen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Fwnk Draait: Onbekende artiest - Neophyte - Je Moet Je Muil Houwe @ 64kbps - 4m46s of 4m50s (2227/3464)
Volgens mij zijn mijn buren nu wel wakker
Dan gaan we wel hardlopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ok
Ik wil ook gaan hardlopen maar ik kan 't niet zo dus dan ben ik ban voor lul te staan
BAMBAMBAMBAMBAMquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
"We komen hard aan en hebben schijt aan de rest, Hardcore verspreid zich sneller dan builenpest"
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
<blaat> Dus ik heb zoiets van : lolleromfg wtf was dat rofl omfg dat was wel een stoeren jongen. <geblaat> Dus ik denk lolleromfg, een achtervolging dit moet ik op Fok! vertellen. Dus ik zeg het zo in de andere SC maarja daar was geen mooi verhaal. Toen opeens kwamen ze nog 1x door de straat en nu weet ik niet wat gebeurd is.
Was wel sjiek gek, maarja zo dom, wtf hebje aan vluchten als ze ook je nummerplaat hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |