abonnement Unibet Coolblue
pi_32777676
Het zal wel bij hopen blijven. Ik hoop wel dat MVV promoveert. Als ze in Maastricht weer Eredivisie spelen dan kan dat best wat worden met die club.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32837539
Tja onbelangrijk ... klopt het was de 90ste minuut maar toch begon Fortuna veerkracht te tonen wanneer Zarko erin kwam. Samen met L. Lord op rechts buiten begon ik een flauw vermoeden te krijgen dat ik naar een voetbal wedstrijd aan het kijken was.
Zarko wilt wel de lucht in en zet zich volledig in om overal op het veld zijn gezicht te laten zien. Helaas waren de verdedigers van AGOVV ook twee meter en had de jonge Zarko er ook wat moeite mee. Verder speelde hij een puike pot (van 15 minuten).

Ebbo? Emmo? Leuk te zien met 17 jaar in een te grote broek en shirt toch in Fortuna mogen spelen. Echter zou ik hem laten groeien. Laat hem maar in het tweede spelen. Hij is te zwak en te klein om zich te laten zien. Verder ging hij ook twee maal dik de fout in tegen AGOVV. Erg jammer.

Ik vind het echt mooi dat er "Zorro" gezongen werd, ook hem doet dit erg veel. Hopelijk wordt de trainer een keer de straat op gezet en krijgt hij meer minuten. Hij zal laten zien dat hij Fortuna waardig is. Zonde om hem 45 minuten warm te laten lopen en hem vervolgens niet laat spelen. Dit is gebeurde voor een week of twee terug, hier stimuleer je zo'n jongen niet mee.

Support blijf zingen!

pi_32841859
Hopen voor Fortuna dat er opeens een talentvolle groep komt uitrollen net als 11 jaar terug
pi_32842152
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:01 schreef VSGdotcom het volgende:
Tja onbelangrijk ... klopt het was de 90ste minuut maar toch begon Fortuna veerkracht te tonen wanneer Zarko erin kwam. Samen met L. Lord op rechts buiten begon ik een flauw vermoeden te krijgen dat ik naar een voetbal wedstrijd aan het kijken was.
Zarko wilt wel de lucht in en zet zich volledig in om overal op het veld zijn gezicht te laten zien. Helaas waren de verdedigers van AGOVV ook twee meter en had de jonge Zarko er ook wat moeite mee. Verder speelde hij een puike pot (van 15 minuten).

Ebbo? Emmo? Leuk te zien met 17 jaar in een te grote broek en shirt toch in Fortuna mogen spelen. Echter zou ik hem laten groeien. Laat hem maar in het tweede spelen. Hij is te zwak en te klein om zich te laten zien. Verder ging hij ook twee maal dik de fout in tegen AGOVV. Erg jammer.

Ik vind het echt mooi dat er "Zorro" gezongen werd, ook hem doet dit erg veel. Hopelijk wordt de trainer een keer de straat op gezet en krijgt hij meer minuten. Hij zal laten zien dat hij Fortuna waardig is. Zonde om hem 45 minuten warm te laten lopen en hem vervolgens niet laat spelen. Dit is gebeurde voor een week of twee terug, hier stimuleer je zo'n jongen niet mee.

Support blijf zingen!

Heb je de steekballen wel gezien die Emmo gaf, dat heb ik dus al in jaren niet meer gezien bij Fortuna. Iemand die het spelletje echt ziet. Natuurlijk moet hij (figuurlijk) nog groeien, groeien in lengte doet ie namelijk niet meer. Maar met blessures en schorsingen was het deze wedstrijden nodig om hem op te stellen en hij heeft mij niet teleurgesteld. Ik wist dat hij veel kon, en dit laat hij ook zien.

Zorro mag van mij zelfs in de basis starten, diep ballen op hem en Taiwo erom heen zwervend. Nu wordt Zarko vaak nog verkeerd gebruikt.

Morgen naar Excelsior, vrijdag naar Deventer. Heb er zin in!
pi_32865983
Steekballetjes? Misschien in enkelvoud.
Nee maar als hij niet krachtiger gaat worden kan je het shaken. Hij moet het niet hebben van zijn lengte .. dat hoef je mij niet te vertellen maar ik vond de keuze van Emmo boven Zarko echt te wild voor woorden. Een meerwaarde zie ik (nu) niet in hem.

Succes in Deventer!
  woensdag 7 december 2005 @ 00:57:32 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32880304
"Evert moet een liedje zingen"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32880495
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_32903746
mm .. jammertjes!
pi_32922156
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
"Evert moet een liedje zingen"
jaja, het hing er mooi

heb alleen vrijwel niks van de wedstrijd gezien vanwege een lekkere griepaanval onder de wedstrijd

maar mindlight nogmaals proficiat, maar ik voorspelde het al, geen enkel probleem voor excelsior (wat was het leeg op de tribune zeg)
pi_33172926
Waarom neemt die trainer van jullie sowieso niet meer risico? Het kan in principe toch niet slechter. Dus waarom haal je niet een van die stumpers die achterin staan eruit en ga je 3-4-3 spelen of met een ruit op het middenveld met de punt naar voren?

En dan niet zoals nu proberen verzorgt te voetballen want dat kunnen ze toch niet, zeker achterin niet. En zolang jullie geen echte spelbepaler hebben (ik begrijp niet waarom jullie Gesthuizen nier hebben proberen te halen, die speelt nu wekelijks de sterren van de hemel in de hoofdklasse en zorgt er in zijn eentje voor dat zijn team 2de staat in die klasse) is echt voetbal niet mogelijk. Dus gewoon die ballen naar voren hengelen op Zarko (die dan in de basis moet starten) en laat Taiwo, Guvenc./ Moutawakil en Lord maar achter die afvallende bal aanrennen. Bij balverlies dekken Lord en die Guvenc/ Moutawakil de flanken, Taiwo de centrale verdigers en Zarko zal de verdedigende middenvelder moeten opvangen. Oh ja nu ik het toch over verdedigen heb waar is jullie middenveld verdedigend gezien? Ik zie liever dat het middenveld aanvallend overgeslagen wordt dan verdedigend. Als ze nu een wat meer jongens erin zetten die er echt voor willen gaan en hun positie houden... dat is toch niet zoveel gevraagd lijkt me. De echte winnaarsmentaliteit, fortuna moet met het mes tussen de tanden om elke bal strijden, zeker bij balverlies. Maar ja dat zie ik een Op den Kamp niet echt doen, de enige die nog een beetje power heeft op het middenveld is die linkshalf van jullie een italiaan of spanjaard ofzo.

Conclusie, zolang er geen spelbepaler is Kick en Rush voetbalspelen met Zorro als aanspeelpunt en wat snelle jongens erom heen. De rest werken werken en nog eens werken en met een vechtersmetaliteit die bal zo snel mogelijk weer in het team zien te krijgen om hem weer een hengst naar voren te geven.
pi_33174477
Fortuna had gister dik moeten winnen

Had vip kaarten.

Heb 10 minuten gezien 3 kansen geen doelpunt ging ik maar terug aan bar drinken.
pi_33175291
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef Vandalist het volgende:
Waarom neemt die trainer van jullie sowieso niet meer risico? Het kan in principe toch niet slechter. Dus waarom haal je niet een van die stumpers die achterin staan eruit en ga je 3-4-3 spelen of met een ruit op het middenveld met de punt naar voren?

En dan niet zoals nu proberen verzorgt te voetballen want dat kunnen ze toch niet, zeker achterin niet. En zolang jullie geen echte spelbepaler hebben (ik begrijp niet waarom jullie Gesthuizen nier hebben proberen te halen, die speelt nu wekelijks de sterren van de hemel in de hoofdklasse en zorgt er in zijn eentje voor dat zijn team 2de staat in die klasse) is echt voetbal niet mogelijk. Dus gewoon die ballen naar voren hengelen op Zarko (die dan in de basis moet starten) en laat Taiwo, Guvenc./ Moutawakil en Lord maar achter die afvallende bal aanrennen. Bij balverlies dekken Lord en die Guvenc/ Moutawakil de flanken, Taiwo de centrale verdigers en Zarko zal de verdedigende middenvelder moeten opvangen. Oh ja nu ik het toch over verdedigen heb waar is jullie middenveld verdedigend gezien? Ik zie liever dat het middenveld aanvallend overgeslagen wordt dan verdedigend. Als ze nu een wat meer jongens erin zetten die er echt voor willen gaan en hun positie houden... dat is toch niet zoveel gevraagd lijkt me. De echte winnaarsmentaliteit, fortuna moet met het mes tussen de tanden om elke bal strijden, zeker bij balverlies. Maar ja dat zie ik een Op den Kamp niet echt doen, de enige die nog een beetje power heeft op het middenveld is die linkshalf van jullie een italiaan of spanjaard ofzo.

Conclusie, zolang er geen spelbepaler is Kick en Rush voetbalspelen met Zorro als aanspeelpunt en wat snelle jongens erom heen. De rest werken werken en nog eens werken en met een vechtersmetaliteit die bal zo snel mogelijk weer in het team zien te krijgen om hem weer een hengst naar voren te geven.
Gesthuizen is ook niks. Die jongen was zo vol van zichzelf dat ie zich goed genoeg voor PSV. Elke keer als ik hem zie spelen moet ik weer het liedje: Eindhovuh, Eindhovuh zingen......

Zorro in de basis is een goede optie, ben ik het helemaal mee eens. Die jongen werkt tenminste. Begin echt een bloedhekel te krijgen aan die raspaardjes als een Aziz Moutawakil.

En de trainer, begin me daar maar niet over. Die mag van mij ook weg, negatieve instelling inderdaad. Maar er is geen geld voor een andere optie, dus laat het ook maar even zo.
pi_33175376
Was gister weer genieten in Sittard....NOT! Wat een armieterige wedstrijd was het gister zeg. Bijna alle spelers, zowel van Fortuna en Telstar, hadden er geen zin in gister.

Maar wat ze daar in Sittard allemaal aan het doen zijn...

Komen aan bij het gastenvak is dicht We worden verzocht om op de hoofdtribune plaats te nemen bij nog een paar Telstar-supporters die ook de moeite namen om de reis naar het gezellige zuiden te maken. De reden is dat we met te weinig supporters zijn en ze zijn verplicht om het verkooppunt voor hapjes en drankjes te openen als er mensen in het gastenvak zitten. En dat kost teveel geld. Nou ja ok, denk je dan zo een mannetje van 16 zal wel wat kosten voor Fortuna op dit moment dus die zijn zwaar aan het bezuinigen, denk je netjes zo proberen toch op alles te korten om er boven op te komen....

Maar dan vielen me toch de volgende dingen op:
Op de hoofdtribune hangen over de hele lengte van het veld, 2 rijen dik, van die straalkachels. Nah we zetten die dingen maar allemaal aan. Door de wind voel je daar helemaal niks van en dat zal aardig wat stroomgebruik kosten met een stuk of 50 van die dingen aan terwijl er pak em beet 300 man op die hoofdtribune zat. Misschien een idee om die dingen uit te zetten om de stroomrekening wat te verlagen.......

Na de wedstrijd even het supportershome van Fortuna(waar het overigens best gezellig was) ingegaan om nog even wat te drinken voordat we de terugreis aanvaarden. Uiteindelijk besluiten om de reis terug naar de IJmond te gaan beginnen en lopen het supportershome uit en wat zie ik staan er overal van die ingehuurde mannetjes van zo'n securitybedrijf(waarschijnlijk zijn deze heren goedkoper dan een jongen van een jaar of 16 in een verkooppunt). Bij het spelershome staan er alleen al 3... En uiteindelijk komen we er ruim 10 van dat soort figuren tegen en dan lopen we alleen de trap naar beneden bij het spelershome de hoofdingang uit, dus zijn we nog niet eens boven bij de sky-boxen geweest, zal mij benieuwen hoeveel er daar hebben gestaan....

Tevens heb ik ook vernomen hoe de gasten(sponsoren, bestuur van de tegenpartij etc.) daar ontvangen worden en volgens mij kunnen ze daar ook aardig op besparen.

Hoop echt dat Fortuna het redt, maar waar ze daar allemaal hun geld aan uitgeven.......
volgende wedstrijden:
pi_33175451
Fortuna was wel veel beter
pi_33175661
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Fortuna was wel veel beter
Ha ha was jij die steward van Fortuna die verderop lag te slapen. Beide teams waren gister ruk en ze waren allebei even KUT!
volgende wedstrijden:
pi_33175905
Nee ik zat aan de bar.
En hoorde datz ze de eerste helft met 5-0 voor hadden moeten staan.

De 10 minuten die ik heb gezien had FS 3 dikke kansen
pi_33175969
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:45 schreef spurs het volgende:
verhaal
Klopt, die kachels vind ik ook belachelijk. Is alleen op de hoofdtribune, de andere vakken hebben die niet. Ik zit zelf tegenover jullie op de lange zijde, daar waar de spandoeken ophingen van Lateral Boys en L'histoie continue. Op die tribune voel je alleen maar ijskoude valwinden, dus wij zijn al wat gewend

Die security vat ik ook niet helemaal. Zal ik wel eens navragen hoe dat zit. Was mij ook al opgevallen. Mij lijkt het dat die via ander bedrijf zijn ingehuurd, maarja weet het ook niet zeker.

Had ff gezegd dat je langskwam had ik je wat te drinken aangeboden. Telstar fans komen niet zo vaak naar het zuiden haha. Vandaar ook die zeik met het uitvak.
pi_33176040
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee ik zat aan de bar.
En hoorde datz ze de eerste helft met 5-0 voor hadden moeten staan.

De 10 minuten die ik heb gezien had FS 3 dikke kansen
Daar zitten de echte supporters.....maar ik kan je bijna geen ongelijk geven. Thuiswedstrijden beginnen zelfs voor mij een erg lange negentig minuten te worden. Ik ben blij als we weer naar Emmen kunnen.......

Ik heb trouwens twee goede kansen geteld de eerste helft, voor de rest was het van beide kanten helemaal niks.
pi_33176167
Ja ik had gratis kaarten ( VIP )
We mochten alleen niet drinken tijdens de wedstrijd
GIng de tap dicht..
pi_33180119
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Evertje het volgende:


Had ff gezegd dat je langskwam had ik je wat te drinken aangeboden. Telstar fans komen niet zo vaak naar het zuiden haha. Vandaar ook die zeik met het uitvak.
Van de laatste 5 wedstrijden in Sittard ben ik er volgens mij alle keren bij geweest, eentje weet ik niet zeker. Van 2 van die wedstrijden waren we met een mannetje of 125 tot 150......
volgende wedstrijden:
pi_33354918
http://www.l1.nl/ :
quote:
Fortuna stadion verkocht; Fortuna Sittard niet langer in gevaar


Het voortbestaan van voetbalclub Fortuna Sittard is niet langer in gevaar.

De voorzitter van de Raad van Commissarissen maakte in de rust van de wedstrijd tussen Fortuna Sittard en Cambuur, bekend dat het stadion aan een consortium van kopers verkocht is. Over de hoogte van het bedrag en de precieze kopers wilde voorzitter Emmo Meijer geen verdere mededelingen doen. Door de verkoop kan de resterende hypotheek van 3,5 miljoen afgelost worden en is de club schuldenvrij.
Wie wil nu een stadion van een voetbalclub op de allerlaatste plek in het betaalde voetbal kopen
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:30:46 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33356379
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/ :
[..]

Wie wil nu een stadion van een voetbalclub op de allerlaatste plek in het betaalde voetbal kopen
Mensen die willen bouwen op de vrije ruimten onder het stadion en daar geld aan kunnen verdienen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33360605
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/ :
[..]

Wie wil nu een stadion van een voetbalclub op de allerlaatste plek in het betaalde voetbal kopen
woehoe

wist het al iets eerder, in de middag zijn de laatste handtekeningen gezet.
Echt schitterend. Nu kunnen we weer bouwen aan de club, letterlijk en figuurlijk. Een nieuw team bouwen voor volgend seizoen, aangezien dit seizoen al afgeschreven is.
pi_33360738
Fortuna gaat al weer bouwen?
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:00:27 #100
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33360769
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Fortuna gaat al weer bouwen?
Volgend jaar weer in de schulden omdat er teveel aan nieuwe spelers is uit gegeven...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')