quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nathalie kan vertrek Ralph niet goed verwerken
[afbeelding]
Lieske leeft zich in in wereld van Tanja
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Kan een mod het nummer even aanpassen?
(sorry, het is nog vroeg)
Moet # 365 zijn
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Kan een mod het nummer even aanpassen?
(sorry, het is nog vroeg)
Moet # 365 zijn
reol ???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Is het toeval dat de naam Roel in omgekeerde vorm in het woord jaloers is terug te vinden.
Ik denk het niet. Roel begint me echt te irriteren met zijn jaloerse gedrag tegen alles en iedereen die bij Dido in de buurt komt...
Komt vast omdat ie opeens niet zo zeker meer is van haar, door zn stomme opmerkingen over exen enzo... tenminste geloof dat Dido dat niet zo leuk vondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Is het toeval dat de naam Roel in omgekeerde vorm in het woord jaloers is terug te vinden.
Ik denk het niet. Roel begint me echt te irriteren met zijn jaloerse gedrag tegen alles en iedereen die bij Dido in de buurt komt...
betweterquote:
Mij ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Net wakker, San?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
Waarom rammelen ze zo hard met die lepeltjes in die bekers?
Die Nathalie is me veel te druk op de vroege morgen. Ik wilde nog wat chillen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Net wakker, San?
Mên, amper de ogen open en ze zeiken alweer over de mogelijke homo.![]()
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:55 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de homo-opdracht en de gevolgen hiervan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |