quote:je weet niet of je komt maar als je gaat dan wist je dat het kwam, 7 seconden, of 21 gram
Of de bekende laatste adem, (dat restje dat toen je nog leefde altijd in je longen achter bleef en nu dus ook ontsnapt).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
en waar zou die 21 gram dan voor moeten staan?
je ziel o.i.d. ?
het komt voor zover ik weet van een experiment waarbij stervende mensen vlak voor, en vlak na hun dood gewogen werden, om het gewicht van de ziel vast te stellen: 21 gram dus, kennelijk...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef splendor het volgende:
En waar komt dit verhaal vandaan? Vertel er eens wat meer over.
Yepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
en waar zou die 21 gram dan voor moeten staan?
je ziel o.i.d. ?
Die film is gebaseerd op dat onderzoekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:21 schreef NITR0 het volgende:
het komt uit de film 21 grams, goede film http://www.imdb.com/title/tt0315733/
ik zeg ook niet dat het onderzoek goed is. De meeste mensen weten hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die film is gebaseerd op dat onderzoek
Mijn collega kwam gister met zoiets aanzetten...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef splendor het volgende:
En waar komt dit verhaal vandaan? Vertel er eens wat meer over.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:33 schreef rickyB het volgende:
Volgens mij duurt een val van een flat 7 sec. en 21 gram coke is ook afdoende. Dus
Ja dat klopt!. Je kan lucht niet wegen omdat het ergens inzit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:32 schreef splendor het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar als je een lege ballon weegt en daarna diezelfde ballon opgeblazen, weegt die ballon dan meer? Dat maakt toch niet uit toch, je kunt lucht toch niet ineens wegen omdat je het ergens in stopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |