abonnement Unibet Coolblue
pi_31079833
Wie gelooft hier dat Ralph en Nathalie weer samen komen??
Ralph is overduidelijk niet over Nathalie heen en zou zo weer een relatie met haar kunnen hebben. Van Nathalie weet ik het niet helemaal zeker, ze heeft overduidelijk nog wel gevoelens voor hem. Ze zegt dat het bij haar over is, maar dat geloof ik dus niet zo.
Ik kan me haast niet voorstellen dat als je nog zulke gevoelens voor je ex hebt (die ik dus vermoed bij Nathalie) je echt gelukkig kunt zijn in je huidige relatie.
Vraag me ook af hoe die Joost (van Nathalie) zich voelt als hij ziet hoe zij nog onder de indruk is van Ralph.

Wat denken jullie, komen ze na BB weer bij elkaar??
Ik denk van wel
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31080513
wie? wat? waar? wie zijn die mensen?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:05:28 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081318
Moest hier nu een nieuw topic over geopend worden?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:06:19 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081335
Ik denk van niet trouwens.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:08:29 #5
862 Arcee
Look closer
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:11:03 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081446
Nee geen slotje, het was een vraag.
Volgens mij hadden we al een topic over Ralph en Nathalie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:11:19 #7
242 Pinball
Electric Monk
pi_31081452
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Arcee het volgende:
Posten na een slotje?
Ja!

[edit]
Oh, nee dus
[/edit]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:12:20 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081475
En de oldbies zijn weer bijna compleet
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31081619
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Sanne het volgende:
Moest hier nu een nieuw topic over geopend worden?
Ow sorry, dan heb ik blijkbaar iets over het hoofd gezien *schuldbewust kijkt*

De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31081653
Mijn vraag is trouwens wel heel specifiek, wie denkt dat ze na BB bij elkaar komen, weet niet of dat verschil uitmaakt?
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31082489
jezus, wat een typische 'wijven-denkwijze' ... 100% bouquetreeks ...

die hele 'romance' en 'aanhoudende liefde' is erin gebracht door suggestieve montage, pure manipulatie van de programmaleiding ...

Natuurlijk, als Natte Lie onbaatzuchtigt pijpt en daarna lekker de was gaat doen en gaat strijken, terwijl Ralph dan een biertje mag drinken, moe als hij is van het blussen van brandjes (of het kaartspelen op de kazerne, wachtend op belletjes e.d.) ... kijkt, dat is 'echte liefde' en dan zou Ralph gek zijn als hij dat zomaar laat gaan ....

Maar dat heeft verder weinig met gevoelens te maken, dat is een gwone kosten-baten-analyse ... en ik denk dat Ralph ook wel weet dat die niet echt betrouwbaar in nate Lie's voordeel uitvalt, die heeft juist eerder hoge onderhoudskosten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:08:38 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31083002
Ik denk niet dat ze weer bij elkaar komen, maar ik dnek wel dat Nath dat eik misschien wel zou willen. Denk alleen niet dat ze daar aan to gaat geven.
pi_31083107
Ik denk dat er gewoon helemaal niets meer is tussen die 2. Ze zijn lang samen geweest, dat doe je ook niet voor niets, dan ben je bijzonder voor elkaar, ook wanneer blijkt dat het niet werkt, dan heb je veel met elkaar gedeeld, dat blijft altijd een plek houden, als je niet met knallende ruzie uit elkaar gaat, maar gewoon omdat het niet meer werkt, dan heb je geen hekel aan elkaar, dan denk ik juist dat het logisch is dat je ergens nog van elkaar houdt, niet op een "ik zou wel weer een relatie met je willen manier", maar op een "ik vind je heel bijzonder en we hebben (niet voor niets) veel geschiedenis samen, ik zal je nooit vergeten" manier.

Dat heeft weinig te maken met willen dat het weer goedkomt, maar alles met erkennen dat je een belangrijke plaats in elkaar leven hebt ingenomen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_31083868
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef muizemeis het volgende:
Mijn vraag is trouwens wel heel specifiek, wie denkt dat ze na BB bij elkaar komen, weet niet of dat verschil uitmaakt?
Lijkt me niet hé. Dat nerdie-vriendje van Nath komt elke week wel een keer langs dat hui zichzelf voor lul zetten. En nathanie houdt wel van lullen. Dus ik denk dat Nathalie nadat ze uit het huis komt gewoon weer bij Joost komt.
pi_31084032
Nouja Bridget zat er tijdens de live uitzending zo op te hameren, ik dacht misschien zijn er onderonsjes geweest die wij niet hebben meegekregen... En vond dat Nathalie wel errug van hem onder de indruk was vioor iemand die zegt het afgesloten te hebben.
Persoonlijk weet ik het dus zo net nog niet.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31084347
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef muizemeis het volgende:
Nouja Bridget zat er tijdens de live uitzending zo op te hameren, ik dacht misschien zijn er onderonsjes geweest die wij niet hebben meegekregen... En vond dat Nathalie wel errug van hem onder de indruk was vioor iemand die zegt het afgesloten te hebben.
Persoonlijk weet ik het dus zo net nog niet.
Als mijn ex bij een afscheid na een periode van 5 weken NON STOP op elkaars lip zitten, na elkaar bijna 4 jaar niet gezien te hebben, na een lastige beeindiging van onze relaties destijds, zoiets zou zeggen " Je hebt nog steeds een plekje in mijn hart" zou ik ook vol schieten.

Dat heeft te maken met het moment, de ambiance, de zenuwen, de stress, de volkomen andere situatie die er is in zo'n huis etc etc...... plús gevoelens die er vast nog wel zijn, hetgeen vrij normaal is als je er niet vreselijk nare dingen zijn gebeurd, waardoor de liefde is omgeslagen in complete haat of erger : volkomen leegte.

Dat betekent dus NIET dat je de ander terugwil.
Alleen in de hoofdjes van overromantische dames, overanalyserende dames of teveel projecterende dames die zélf dus nog gevoelens hebben voor een ex en hopen dat dat wederzijds is.

Opgelost, slotje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31084464
Ik voel trouwens serieus met Ralph mee. Niet dat ik begrijp wat hij ooit met Natalie moest.
pi_31084506
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Als mijn ex bij een afscheid na een periode van 5 weken NON STOP op elkaars lip zitten, na elkaar bijna 4 jaar niet gezien te hebben, na een lastige beeindiging van onze relaties destijds, zoiets zou zeggen " Je hebt nog steeds een plekje in mijn hart" zou ik ook vol schieten.

Dat heeft te maken met het moment, de ambiance, de zenuwen, de stress, de volkomen andere situatie die er is in zo'n huis etc etc...... plús gevoelens die er vast nog wel zijn, hetgeen vrij normaal is als je er niet vreselijk nare dingen zijn gebeurd, waardoor de liefde is omgeslagen in complete haat of erger : volkomen leegte.

Dat betekent dus NIET dat je de ander terugwil.
Alleen in de hoofdjes van overromantische dames, overanalyserende dames of teveel projecterende dames die zélf dus nog gevoelens hebben voor een ex en hopen dat dat wederzijds is.

Opgelost, slotje
hahahahahahahahaha je kan me van een hoop beschuldigen, maar overromantisch?? nee, allesbehalve!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31084519
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik voel trouwens serieus met Ralph mee. Niet dat ik begrijp wat hij ooit met Natalie moest.
eens
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31084544
Ik denk het niet
pi_31084556
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef muizemeis het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha je kan me van een hoop beschuldigen, maar overromantisch?? nee, allesbehalve!!
ik noemde dan ook drie mogelijkheden op, hè

hahahhahahahahahaaaaaaaaa
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31084716
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef milagro het volgende:

[..]

ik noemde dan ook drie mogelijkheden op, hè

hahahhahahahahahaaaaaaaaa
Ik reageer redelijk bewust alleen op die ene aantijging
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31084746
ow wacht ff, er is er duidelijk nog een die ik weg moet halen, overprojecterend.... nee schat mn laatste ex stamt van 13 jaar geleden en toen was ik nog een pubertje... kan me nauwelijks herinneren hoe die eruit ziet!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31084767
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:10 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ik reageer redelijk bewust alleen op die ene aantijging
je onbewust aangesproken voelend, dus toch ergens

geeft niets, hoor, (over)romantisch zijn is geen schande
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31084866
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

je onbewust aangesproken voelend, dus toch ergens

geeft niets, hoor, (over)romantisch zijn is geen schande
Ja dat zeg jij, ik ga maar ff douchen, voel me beetje vies nu

De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31085018
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ja dat zeg jij, ik ga maar ff douchen, voel me beetje vies nu

AH! douchen! de zondige gedachten afspoelen!

tekenend!

Effe Ralph sms-en
1010 Ralph : .......................................... dus!

zo, man van wènig woorduh, begrijpt auk wènig woorduh
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31085301
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:10 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ik reageer redelijk bewust alleen op die ene aantijging
De "reagensis-test' ... noem drie 'mogelijkheden' en juist diegene waarop de aangesprokenen als door een slang gebeten op reageert, en begint te ontkennen, is waarschijnlijk het meest waar ....

Boucquet-reeks-meisje
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31085380
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De "reagensis-test' ... noem drie 'mogelijkheden' en juist diegene waarop de aangesprokenen als door een slang gebeten op reageert, en begint te ontkennen, is waarschijnlijk het meest waar ....

Boucquet-reeks-meisje
nouja dit is echt belachelijk, ik voel me uitermate zwaar en grof beledigd... kan iemand die post weghalen??
bou reeks.... hoe durf je!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:38:03 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_31087138
Wat is het saai op de streams, hè?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31103755
[quote]Op zondag 2 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zegt dat ze wel weer met Ralph had willen zoenen als ze op dit moment geen vriendje had.
[/quote
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')