abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 06:37:49 #1
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31078254
Ik zat net even te lezen op http://forum.realitybbq.com/ (Amerikaanse BB forum) en daar staat ook een stukje over onze BB5: BB Holland.

Ze zijn wel geinteresseerd alleen houdt het snel op als je er niks van verstaat (plus "they have alot i mean alot of board games to keep them busy, not sure if that is good for any of us watching" waar ik het erg mee eens ben).

Ook zou het voor ons leuk zijn om ook met andere 'communities' te kunnen ouwehoeren discussieren over de deelnemers.

Big Brother Internationaal

Uit ieder land waar BB loopt of een (succesvolle) editie heeft gehad een deelnemer en dan in al die landen uitzenden.

Een Belg, een Duitser, een Brit, een Amerikaan, iemand uit Griekenland, de Philipijnen ( ), Bulgarije, Finland etc. en die dan ergens in een huis bij elkaar. Voertaal Engels zodat de meesten het kunnen volgen en anders ondertitellen ze het maar zodat in ieder land hetzelfde kan worden uitgezonden.

Is goed idee Sjon!



Huisje op een eiland ofzo plaatsen.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:13:32 #2
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31078615
Ik geloof dat Bart uit BB1 dat idee ook al eens heeft geplugd bij Sjon. Is toen niet gelukt
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_31078678
Denk op zich wel dat het spectaculaire televisie kan worden, mensen die elkaar niet eens kennen maar ook totaal andere gewoontes hebben wat omgaan met elkaar betreft
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:25:45 #4
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31078690
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:13 schreef CGJung het volgende:
Ik geloof dat Bart uit BB1 dat idee ook al eens heeft geplugd bij Sjon. Is toen niet gelukt
Ik bied het Sjon gratis aan.

Is toch een goed idee? De Amerikanen even op de kast jagen met hun deelnemer, de Belgen even stangen omdat hun afvaardiging er gelijk uit ligt enz.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:22:32 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31080214
Lijkt mij ook wel een goeie!

Alleen zou ik er dan voor kiezen om uit elk land 2 deelnemers te nemen. Dan gaan ze ook nog eens samen konkelen wat het voor ons weer leuker maakt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:41:18 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31082231
Ja.. zou leuk kunnen zijn.
En dan ook dat idee van flugeltje erbij, dat ze lekker in de eigen taal hardop kunnen gaan roddelen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31082285
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef flugeltje het volgende:
Lijkt mij ook wel een goeie!

Alleen zou ik er dan voor kiezen om uit elk land 2 deelnemers te nemen. Dan gaan ze ook nog eens samen konkelen wat het voor ons weer leuker maakt.
Dat zou inderdaad helemaal spectaculaire tv geven!! Denk dat er dan wel 'echte' batlles gevoerd gaan worden
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31084251
Of een multi culti editie, met allemaal verschillende Nederlanders...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31087924
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Ja.. zou leuk kunnen zijn.
En dan ook dat idee van flugeltje erbij, dat ze lekker in de eigen taal hardop kunnen gaan roddelen.
Zijn met name de Engelstalige personen meteen ietwat in het nadeel
pi_31103389
Mij lijkt het wel een tof idee maarja ik ben john niet he
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')