Dat is het enige wat voor mij logisch overkomt tenminste. Suf gedoe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als we Mennoo mogen geloven wilde talpa graag dat iemand een dubberol moest spelen in BB.
Joost speelde dus de hetero compleet met vriendin.
Gisteren werd geopperd dat het misschien was omdat Gerard en Gordon over de vloer zouden komen, vond ik op zich goed bedacht, maar hoorde gisteren dat Gordon vandaag een feestje heeft dus dat zal het wel niet zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??![]()
Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB, dat hij wel "de homo" (lieber Gott) is en dat Brenda verzonnen is. Ongeveer net zo boeiend als zijn circus-stukjes. En Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
De man met wie ik getrouwd was en de vrouw met wie ik zo af en toe spannende avontuurtjes beleefdequote:
Het feestje is zondagavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Gisteren werd geopperd dat het misschien was omdat Gerard en Gordon over de vloer zouden komen, vond ik op zich goed bedacht, maar hoorde gisteren dat Gordon vandaag een feestje heeft dus dat zal het wel niet zijn.
De vrouwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
De man met wie ik getrouwd was en de vrouw met wie ik zo af en toe spannende avontuurtjes beleefde
Bij sommigen komt ineens een erg bekrompen kant naar boven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef muizemeis het volgende:
Wat me alleen verbaast is dat het de sfeer in huis zo verziekt, alsof sommige 'bang' zijn voor homo's ofzo...
Ook offtopic: nee?? Maar ga zeker even kijken!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef Jojogirl het volgende:
Heel erg offtopic, muizemeis ben jij nog wel eens op eilandforum.nl geweest? Ik heb je daar nnooit gezien geloof ik.
Tenminste iemand die dr koppie dr bij houdtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij sommigen komt ineens een erg bekrompen kant naar boven.
Ingrid zei gister als enige dat ze het maar dom vindt en als naam "niemand" wil geven.
Zouden ze aan gewend moeten zijn, Roel heeft al twee keer een rol gespeeld, Lieske en Rob ook, de rest komt ook nog wel aan de beurt denk ik... als ze nu al zo paranoia beginnen komen ze er goed verziekt uit denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik denk niet dat het een kwestie van homofobie is, maar meer de angst voor het feit dat er iemand onder hen is die een "rol" speelt...
Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik denk niet dat het een kwestie van homofobie is
het probleem is denk dat het voor iedereen voelt alsof iemand 5 weken lang niet eerlijk is geweest ,of eerder wat verzwegen heeft ,denk niet dat het homo zijn een probleem isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??![]()
Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB, dat hij wel "de homo" (lieber Gott) is en dat Brenda verzonnen is. Ongeveer net zo boeiend als zijn circus-stukjes. En Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
Ja dat was mij ook opgevallen, baalde wel want vond hem eigenlijk wel leuk rebels joch, maar dit valt me echt vies tegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?
(Ik had júist verwacht dat hij totaal geen problemen zou hebben met dit soort dingen maar zelfs hij komt met voorbeelden waarin hij aangeeft enorme problemen te hebben met bijvoorbeeld lichamelijk contact tussen hem en een eventuele homo)
Roel gaf zelfs aan dat het agressie opwekt bij hem als een homo toenadering zoekt.
(zonder sexuele bedoelingen)
Alleen toen Roel, Lieske en Rob een "rol" speelden wisten ze het niet op dat moment. Nu is er de frustratie dat er iemand een rol speelt zonder dat ze weten wie...ik denk dat je hetzelfde effect had gekregen als er gezegd was dat er iemand een valse naam gebruikte of zoiets. Als je in zo'n kleine wereld leeft waarin alles echt lijkt maar het niet is wordt je achterdochtig van alles denk ik....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zouden ze aan gewend moeten zijn, Roel heeft al twee keer een rol gespeeld, Lieske en Rob ook, de rest komt ook nog wel aan de beurt denk ik... als ze nu al zo paranoia beginnen komen ze er goed verziekt uit denk ik
tsk, wat een frustquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?
(Ik had júist verwacht dat hij totaal geen problemen zou hebben met dit soort dingen maar zelfs hij komt met voorbeelden waarin hij aangeeft enorme problemen te hebben met bijvoorbeeld lichamelijk contact tussen hem en een eventuele homo)
Roel gaf zelfs aan dat het agressie opwekt bij hem als een homo toenadering zoekt.
(zonder sexuele bedoelingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |