abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:40:47 #176
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31078788
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als we Mennoo mogen geloven wilde talpa graag dat iemand een dubberol moest spelen in BB.
Joost speelde dus de hetero compleet met vriendin.
Dat is het enige wat voor mij logisch overkomt tenminste. Suf gedoe.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31078791
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??

Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB, dat hij wel "de homo" (lieber Gott) is en dat Brenda verzonnen is. Ongeveer net zo boeiend als zijn circus-stukjes. En Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
Gisteren werd geopperd dat het misschien was omdat Gerard en Gordon over de vloer zouden komen, vond ik op zich goed bedacht, maar hoorde gisteren dat Gordon vandaag een feestje heeft dus dat zal het wel niet zijn.
Blijft over een psychologisch mind fuck spelletje omdat de bewoners uit zich zelf overal al theorieen achter zoeken en geheime opdrachten krijgen enzo.
Wat me alleen verbaast is dat het de sfeer in huis zo verziekt, alsof sommige 'bang' zijn voor homo's ofzo...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:41:30 #178
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31078798
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Welke twee?
De man met wie ik getrouwd was en de vrouw met wie ik zo af en toe spannende avontuurtjes beleefde
De nakende waarheid.
pi_31078801
Is het eigenlijk wel zeker dat er een homo/lesbo inzit ? Of is alleen de suggestie gewekt ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:42:12 #181
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31078802
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Gisteren werd geopperd dat het misschien was omdat Gerard en Gordon over de vloer zouden komen, vond ik op zich goed bedacht, maar hoorde gisteren dat Gordon vandaag een feestje heeft dus dat zal het wel niet zijn.
Het feestje is zondagavond
pi_31078803
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zou je dat verbazen dan
Mij zou niets meer verbazen
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:42:39 #183
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31078807
quote:

[..]

De man met wie ik getrouwd was en de vrouw met wie ik zo af en toe spannende avontuurtjes beleefde
De vrouw
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:43:04 #184
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31078810
quote:

Wat me alleen verbaast is dat het de sfeer in huis zo verziekt, alsof sommige 'bang' zijn voor homo's ofzo...
Bij sommigen komt ineens een erg bekrompen kant naar boven.

Ingrid zei gister als enige dat ze het maar dom vindt en als naam "niemand" wil geven.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31078822
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef Jojogirl het volgende:
Heel erg offtopic, muizemeis ben jij nog wel eens op eilandforum.nl geweest? Ik heb je daar nnooit gezien geloof ik.
Ook offtopic: nee?? Maar ga zeker even kijken!!
De nakende waarheid.
pi_31078827
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:43 schreef Rica het volgende:

[..]

Bij sommigen komt ineens een erg bekrompen kant naar boven.

Ingrid zei gister als enige dat ze het maar dom vindt en als naam "niemand" wil geven.
Tenminste iemand die dr koppie dr bij houdt
De nakende waarheid.
pi_31078838
Ik denk niet dat het een kwestie van homofobie is, maar meer de angst voor het feit dat er iemand onder hen is die een "rol" speelt...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31078842
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De vrouw

Wat leuk om je hier weer te zien!!
De nakende waarheid.
pi_31078853
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik denk niet dat het een kwestie van homofobie is, maar meer de angst voor het feit dat er iemand onder hen is die een "rol" speelt...
Zouden ze aan gewend moeten zijn, Roel heeft al twee keer een rol gespeeld, Lieske en Rob ook, de rest komt ook nog wel aan de beurt denk ik... als ze nu al zo paranoia beginnen komen ze er goed verziekt uit denk ik
De nakende waarheid.
pi_31078866
Mensen de homoos die ik ken krijgen echt geen erectie van snollen zoals dido heur en gezien de posterecte penis van Menno in mijn avatar, gaat het er bij mij toch niet echt in dat Menno "de homo" is. Het KAN gewoon niet dat er een homo in het huis zit. Het is 2005, waarom zou iemand daar nog lastig over doen? Er zitten geen mensen in het huis uit bevolkingsgroepen waarin homosexualiteit een reden is tot uitstoting uit het dorp gevolgd door een publieke steniging en de mensen in het huis zijn allemaal de uit-de-kast-kom-leeftijd allang voorbij, dus er is gewoon GEEN homo.

De enige verre mogelijkheid die ik zie is dat het idd Rob is die altijd dacht dat zijn weltschmerz kwam doordat hij niet kon voetballen, maar wellicht dat dat kwam doordat hij iedere week op zijn vrouw moest ipv zich te buiten te kunnen gaan in de reguliers dwarsstraat, dat limpsalot er pas achter kwam toen hij al lang en breed getrouwd was, dat werk.

Maar ook dat lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien het verhaal dat hij had over zijn overspelige hoer van een vrouw.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:51:54 #191
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31078886
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik denk niet dat het een kwestie van homofobie is
Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?
(Ik had júist verwacht dat hij totaal geen problemen zou hebben met dit soort dingen maar zelfs hij komt met voorbeelden waarin hij aangeeft enorme problemen te hebben met bijvoorbeeld lichamelijk contact tussen hem en een eventuele homo)
Roel gaf zelfs aan dat het agressie opwekt bij hem als een homo toenadering zoekt.
(zonder sexuele bedoelingen)
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:54:00 #192
128220 Peter6000
pi_31078903
Goedemorgen

mijn favo BB poster Loedertje ook weer online

Weer een nieuwe BB dag.

Vanavond de homolijstjes inleveren.
BB duurt nog 11 live-uitzendingen. Als er in de laatste week 3 mensen zouden overblijven, en er zouden geen nieuwe bewoners bijkomen, zijn er nog 2 live uitzendingen zonder exit.
Maar toch zou het misschien zo kunnen zijn, dat met het inleveren van het homolijstje, de bewoners automatisch iemand nomineren. Al kan je anderzijds bedenken, dat dat pas maandag in de uitzending komt, met als gevolg dat mensen maar 3 dagen kunnen bellen/ sms-sen ipv 6.

Hoe dan ook: een eigenaardig opdracht. Speculeren over de seksuele geaardheid van je medebewoners.

Heb morgenavond in ieder geval vrij gehouden
Drank, muziek, en hopelijk net zulke leuke beelden als de vorige twee keer
pi_31078907
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??

Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB, dat hij wel "de homo" (lieber Gott) is en dat Brenda verzonnen is. Ongeveer net zo boeiend als zijn circus-stukjes. En Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
het probleem is denk dat het voor iedereen voelt alsof iemand 5 weken lang niet eerlijk is geweest ,of eerder wat verzwegen heeft ,denk niet dat het homo zijn een probleem is
pi_31078911
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?
(Ik had júist verwacht dat hij totaal geen problemen zou hebben met dit soort dingen maar zelfs hij komt met voorbeelden waarin hij aangeeft enorme problemen te hebben met bijvoorbeeld lichamelijk contact tussen hem en een eventuele homo)
Roel gaf zelfs aan dat het agressie opwekt bij hem als een homo toenadering zoekt.
Ja dat was mij ook opgevallen, baalde wel want vond hem eigenlijk wel leuk rebels joch, maar dit valt me echt vies tegen
De nakende waarheid.
pi_31078912
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Zouden ze aan gewend moeten zijn, Roel heeft al twee keer een rol gespeeld, Lieske en Rob ook, de rest komt ook nog wel aan de beurt denk ik... als ze nu al zo paranoia beginnen komen ze er goed verziekt uit denk ik
Alleen toen Roel, Lieske en Rob een "rol" speelden wisten ze het niet op dat moment. Nu is er de frustratie dat er iemand een rol speelt zonder dat ze weten wie...ik denk dat je hetzelfde effect had gekregen als er gezegd was dat er iemand een valse naam gebruikte of zoiets. Als je in zo'n kleine wereld leeft waarin alles echt lijkt maar het niet is wordt je achterdochtig van alles denk ik....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31078926
Ik zou het overigens heel raar vinden als het "homo-aanwijzen" gevolgen heeft voor de nominaties, zou politiek uiterst incorrect zijn geloof ik!!
De nakende waarheid.
pi_31078929
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

tsk, wat een frust
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_31078935
Denk nog steeds dat er misschien toch een gast het huis in komt.
De nakende waarheid.
pi_31078940
Er zit volgens mij geen homo in. Het gewoon een spelletje van BB.De reactie van Menno is wel begrijpelijk. Als je de streams hebt gevolgd, heb je kunnen volgen dat hij en Ingrid een gesprek hadden in bed. Hierin vroeg Ingrid wat hij ervan zou vinden als zij een geheime opdracht had en iemand anders was als hij dacht. Achteraf bekende Ingrid dat het een grap was. Het hele voorval is niet op tv te zien geweest. Ik kan me voorstellen dat Menno even dacht, shit het is toch waar!!!!!!!!!
pi_31078945
Dido is de homo en heeft zich om laten bouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')