Haha jaquote:
Waarschijnlijk net z'n pillen ingenomen, want zo praat hij niet echt vaak!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Joost liever zo lullen zoals hij nu doet, dan weer een van zijn sprookjes..
ik vlucht altijd voor Joost streams maar hij neemt nu alle streams over....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Joost liever zo lullen zoals hij nu doet, dan weer een van zijn sprookjes..
Ik las het inderdaad. Half Fok! 'cold turkey' gok ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha jaik moest wat sneller zijn dus deed ik dat ook
Vorige topic duurde ruim 7 minuten voordat ie kwam
Ik normaal ook, maar als hij eindelijk eens serieus is, wil ik nog wel luisteren naar wat hij te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vlucht altijd voor Joost streams maar hij neemt nu alle streams over....
Ik wist dat dan weer niet, dus weer wat geleerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:47 schreef eborn het volgende:
Lieske: "Wist je dat van alle rechtenstudenten maar 5% advocaat worden?"
Joost: "Ja, dat weet ik"
Jammer joh Lieske
Rob duikt toch wel eens vaker vroeg het bed in?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef SuperMOM het volgende:
Ik mis Rob trouwens?
Sssssssssssssssssstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wist dat dan weer niet, dus weer wat geleerd
het is ook best een prestatie.... het is bijna 2 uur, Chantal zit erbij en er wordt niet geroddeld.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik normaal ook, maar als hij eindelijk eens serieus is, wil ik nog wel luisteren naar wat hij te zeggen heeft.
Chantal, Joost, Linda, Menno, Lieske en Roel zitten in de woonkamer. Nathalie ging tandenpoetsen. De rest is waarschijnlijk down under.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
Zie ook geen sreams op de slaapkamers!Wie ligt er daar al? Ingrid, Tanja (in der kamertje?) dido, Menno, Rob?
Dat wel, en ze had ook een goeie opmerking tegenover Chantal net (slimme mensen hoeven ook geen opleiding te hebben). Maar toch luistert volgens mij de helft niet naar wat ze zegt. En ze zal wel weer flink wat nominaties krijgen donderdagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me wel op dat de verhalen van Lieske er nu veel beter uitkomen, dan anders. Geen idee waar dat aan ligt trouwens. Misschien is ze toch wat meer op haar gemak nu.
Klein groepje, geen Dido en Nathalie en het gaat over iets waar ze veel over weetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me wel op dat de verhalen van Lieske er nu veel beter uitkomen, dan anders. Geen idee waar dat aan ligt trouwens. Misschien is ze toch wat meer op haar gemak nu.
[afbeelding]
Desinteresse gok ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
Lieske moet wel nog steeds 2 keer iets aansnijden of gewoon een opmerking plaatsen, want eerst begint er dan altijd nét iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |