abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31074531
Vorige delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3

Hier verder.

Seizoen 5 is begonnen
pi_31074847
En ik ga gezellig mee
Lijkt er trouwens ook op dat ze maar gelijk afgestapt zijn van dat villian-of-the-week idee waar ze vorig seizoen mee begonnen, dat was ook niet echt super en mooi dat ze het niet doen
Enige wat wel elk seizoen hetzelfde lijkt is de introductie van weer een organisatie die iets van plan is (ok, zonder dat valt er weinig te belevne maartoch )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:33:45 #3
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_31076570
Ben seizoen 4 weer aan het zien om weer in het verhaal te komen.

Ik hoop dat Vaughn uitgroeid tot een echte verrader, krijgt hij eindelijk de kogel!
pi_31076587
liedje einde 501:
Dirty Little Secret by Sarah Mclachlan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it when a plan comes together !
pi_31076658
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
liedje einde 501:
Dirty Little Secret by Sarah Mclachlan
SPOILER
Dankjewel
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:00:18 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31145677
ik ben in elk geval pertinetn overtuigd dat degene die ind e vorige ep doodging niet dood is. en als ie dat wel blijkt te zijn dan geloof ik t nog niet....*notlistening notlistening*

dirty little secret, de niet zo erg emotionele blikken....

ik geloof t gewoon niet....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31187472
is wel dood, in real life zit de persoon nu exclusief in de movie business mijn mening dan.. kreeg meerdere aanbiedingen en verlaat daarom de serie. maar net zoals met Irina weten we het natuurlijk nooit!
Ik heb zin om om het nieuwe seizoen iig weer te volgen!
pi_31205406
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef kwakveense het volgende:
ik ben in elk geval pertinetn overtuigd dat degene die ind e vorige ep doodging niet dood is. en als ie dat wel blijkt te zijn dan geloof ik t nog niet....*notlistening notlistening*

dirty little secret, de niet zo erg emotionele blikken....

ik geloof t gewoon niet....
dat idee had ik ook al, als het wel zo zou zijn, nomineer ik deze scene voor de "meest waardeloze dood van een prominent cast-lid" dat ging echt nergens over
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:29:48 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31210929
nah, t was in elk geval wel onverwacht voor de ongespoilden
pi_31226420
Dat zeker ja, ik had het niet verwacht dat dat zou gebeuren, maarja het is onbetrouwbaar, maar achter micheal vartan's naam op imdb staat nog altijd "Alias" (2001) en niet 2001 - 2005 zoals met acteurs die een serie uit zien, en ik weet dat het nog kan komen, maartoch
(spoilertag lijkt me niet meer nodig nu toch ? Als je het nu niet weet moet je ook niet in een Alias topic komen )
pi_31231271
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef dapluiz het volgende:
Dat zeker ja, ik had het niet verwacht dat dat zou gebeuren, maarja het is onbetrouwbaar, maar achter micheal vartan's naam op imdb staat nog altijd "Alias" (2001) en niet 2001 - 2005 zoals met acteurs die een serie uit zien, en ik weet dat het nog kan komen, maartoch
(spoilertag lijkt me niet meer nodig nu toch ? Als je het nu niet weet moet je ook niet in een Alias topic komen )
Maar dat kan zijn omdat hij nog terug komt in flashbacks. Dan was het zelfde met Edward Atterton (Dr. Daniel 'Danny' Hecht ) die kwam ook voor in flashbacks in afl. 7, 17 .
Aangezien dat nu Renée vanaf afl 2 er bij is kunnen we ook wel wat flashbacks van Micheal Vartan (Michael Vaughn) krijgen.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_31232938
Ik vind het begin van Alias seizoen 5 ronduit zwak

Ik wil de klasse van seizoen 1 en 2 terug
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_31233744
Dat is ook een mogelijkheid ja, flashbacks.
En zoals eerder al gedacht, die renee zal nu wel een nieuwe vaste character worden oid, zoals Nadia in het vorige seizoen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:13:58 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31247813
ach, elk seizoen wordt er gezeurd dat t veel minder is dan seizoen 1 en 2....als je t echt o erg vindt dan kijk je toch gewoon niet meer? als series langer lopen worden ze vrijwel altijd anders dan in t begin, door veel mensen opgevat als minder...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:23:00 #15
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31248003
Is dat die serie met dat lekker wijfie? Zie haar niet in de op
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_31262304
Ik moet eerlijk zeggen dan ik afl2. niet erg goed vondt.
Maar ja wie ben ik ??
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:56:30 #17
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31265883
nou, aflevering 2 was wel weer een nieuwe hoogte van ongeloofwaardigheid zeg.
En goh, wie zou dat nou zijn, die daar ingevroren zit.... Z'n achternaam (wat toch niet z'n echte achternaam bleek te zijn) zal vast beginnen met een V.

maar goed, misschien weten ze het toch nog wel verrassend te maken en blijkt dat die vent de kerstman is (wat overigens ook Vaughn kan zijn, met zoveel identiteiten).
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_31267565
Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht idd, ene V.
Dacht eerder aan ene Rambaldi, maar ik weet niet of ze dat weer van stal gaan halen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:55:21 #19
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31267618
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:53 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht idd, ene V.
Dacht eerder aan ene Rambaldi, maar ik weet niet of ze dat weer van stal gaan halen
o ja, dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid. dat zou het nog dommer maken.
pi_31272356
was wel vrij matig ja. De nederlandse accenten waren weer crap, ook al was het met veel moeite wel te verstaan. (de 3e ep in NL in 25 afleveringen, zitten hier zo veel international criminals?)
Amerikanen denken dat wij nog telefooncellen hebben :S Ik zag iig een auto met NL platen erop.

En hebben ze in NL ook al een B2 klaar staan voor een Broken Arrow interception en boarding van een jetliner? Ik dacht ut niet.
I love it when a plan comes together !
pi_31274987
Enne, iemand enig idee 'balister (?) near Amstel'? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk waar ze gefilmd hebben (werk sinds een maandje ergens op de Keizersgracht, vandaar ) Maar wat ik me meteen even afvraag, die aflevering dat ze bij de UvA aan het filmen waren enig idee welk gebouw dat was met die gewelven??
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 08:08:51 #22
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31275563
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 03:26 schreef Jelmer het volgende:
Enne, iemand enig idee 'balister (?) near Amstel'? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk waar ze gefilmd hebben
ik vermoed in een studio ergens in Los Angeles. En wat archief-beelden voor die ene keer dat je ook echt een gracht zag.
Dat huis waar die knakker uitflikkerde zag er in ieder geval niet uit alsof het in Amsterdam stond. Om maar niet te spreken over de amerikaanse stijl telefooncel...
pi_31275863
Ze proberen tenminste nog echt nederlands te spreken, vaak worden hollanders als duitsers afgeschilderd, inclusief duitse taal/accent
Niet dat het goed gesproken was, "neem hem naar de conferentie zaal"
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 09:56:26 #24
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31276128
Ok, ik denk er eigenlijk al een paar seizoenen aan, maar ik ben nu definitief afgehaakt. Het hele verhaal interesseert me niks meer, dus ik laat deze serie maar schieten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:54:27 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31283451
ik vind t juist wel weer leuk worden. die nieuwe vetn kende ik uit een paar films en die vind ik erg leuk....het kan me nu al niks meer schelen of V terugkomt of niet, al was ik een syd/vaughn shipper

greg grunberg weg, dat vind ik veel jammerder....(iemand hem gespot in een cameo in de derde USA afl. van Lost?)

Alias en ongeloofwaardig zijn synonime voor elkaar, ik geniet er elke week weer van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')