Ik moet je toch even verbeteren, het was The Inside, zonder die rquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:17 schreef CloudStrife het volgende:
Rachel Nichols , The Insider.
Die serie was echt cool. Jammer dat die serie flopte in de States.
Die vrouw in de openings scene van 5x03quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef dapluiz het volgende:
Amy Acker was die hacker?
quote:The first two seasons were amongst the best TV of the past decade, the third was a jumbled mess, the fourth a mostly dull attempted regress to the glory days of old. Now in its fifth season, "Alias" attempted to reinvent itself yet again with new cast members and the high profile death of a key regular.
The result hasn't helped. Stuck in a far more competitive timeslot, no "Lost" lead-in, and the general tiredness of the storylines, fans both new and old are turning off in droves. The third episode of the show has plunged to 70th place in the ratings with only 7.2 million viewers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bron: erm, mijn broertje las ergens een artikel op internet...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef Lexiun het volgende:
I say: bring back SARK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ja idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:02 schreef Tokus het volgende:
nou nou, geheel onverwacht komt Sloane niet op de elektrische stoel maar krijgt hij weer 's gratie. Net nu ik hoopte dat de schrijvers eindelijk doorhadden dat het echt te ongeloofwaardig was dat die vent nog altijd vrij kon rondlopen na alles wat hij gedaan had.
Ik heb even diverse fora afgestruind, en las constant dat aflevering 5x04 8 miljoen kijkers had. Nu is dat misschien nog steeds niet zo debiel veel als Lost heeft, maar het is wel een stijging van 33% t.o.v. de gemiddelde kijkcijfers voor ABC op de donderdagavond sinds 1999...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:41 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 4 had net 6 miljoen kijkers. Gaat heel snel met Alias en dit is ZEKER het laatste seizoen.
Gelukkig is het een gooie serie..quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef dapluiz het volgende:
Ja idd, ik kan wel gaan stoppen met kijken, maar dan wil ik nog weten hoe het afloopt, dus ik stop met kijken wanneer zij stoppen met het maken van de serie
Ze zijn idd totaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef Tokus het volgende:
geen idee.
maar ze zijn wel de weg kwijt nu. het ging echt nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |