abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31288618
Hehe, Nederland kwam deze week ook ter sprake in The Apprentice Marta Stewart!
Allemaal speciaal voor ons FOK-ers
pi_31290554
5x02 vind ik best vermakelijk De openings credits zijn nu wel erg netjes! Enne Michael Vartan zit er niet meer in!

Rachel Nichols wat is ze toch een mega lekker ding. Ookal zit ze maar in 2 shots van deze aflevering... dat ze maar in veel sexy outfits mag rondrennen in dit seizoen

Ben erg benieuwd wat die organisatie is waar die vent, die zichzelf uit het vliegtuig liet zuigen, het over had. En wie die knakker is in dat stasis apparaat. Ik zag volgens mij grijze haren, dus dat meneer V er in zit lijkt me onwaarschijnlijk

Maar hey, dit is Alias En in de wereld van Alias mag de realiteit een tikkie gebogen worden
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_31292135
Rachel Nichols , The Insider.
Die serie was echt cool. Jammer dat die serie flopte in de States.
pi_31294036
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:17 schreef CloudStrife het volgende:
Rachel Nichols , The Insider.
Die serie was echt cool. Jammer dat die serie flopte in de States.
Ik moet je toch even verbeteren, het was The Inside, zonder die r En ja, zeker klote dat die serie op de fles is gegaan.

Maar ach denk maar zo: In Alias zal ze waarschijnlijk veel sexiere outfits dragen dan dat zwarte pak in The Inside
pi_31481507
Wat vonden jullie van de laatste aflevering dan?

Ik vond hem redelijk goed. Maar we zijn er dus nog steeds niet achter wie daar nu in dat ding in het vliegtuig lag ingevroren.

Hopen dat binnenkort extra spannend word.
pi_31485225
Nee inderdaad, had wel leuk geweest, en ik weet niet of ik nou die 2e SD-6 achtige organisatie een een leuk idee moet vinden of gebrek aan inspiratie
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:15:04 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31496286
ik vidn t wel een leuk idee. die organisatie en prophet 5 zullen uiteindelijk wel weer rambaldi gelieerd zijn...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31504907
Dat idee van een 2e SD-6 vind ik geen gebrek aan inspiratie. Het is gewoon de fundering van deze hele serie, het SD-6 gebeuren. In mijn mening halen ze dus 1 van de sterkste dingen van deze serie weer tevoorschijn.

Ik heb er harstikke zin in in de rest van dit seizoen God zij geprezen ook dat het slechterik van week concept gedumpt is.

Gaaf dat Amy Acker een gastrol had deze ep (Ik ben enorm fan van Angel) Die zat toevallig 2 weken geleden ook met een gastrolletje in Supernatural
pi_31518117
Amy Acker was die hacker ? (rijmt )
En idd, dit is wel een stuk beter als het begin van seizoen 4, nu gaan ze tenminste verder met een rode draad, wat altijd het beste geweest is in alias
pi_31560465
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef dapluiz het volgende:
Amy Acker was die hacker?
Die vrouw in de openings scene van 5x03
foto:

En ze komt in 7 a 9 episodes (of misschien zelfs meer) dit seizoen nog terug
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:54:06 #36
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31597786
Er zijn meer mensen afgehaakt, door de puinzooi die ze ervan gemaakt hebben:
quote:
The first two seasons were amongst the best TV of the past decade, the third was a jumbled mess, the fourth a mostly dull attempted regress to the glory days of old. Now in its fifth season, "Alias" attempted to reinvent itself yet again with new cast members and the high profile death of a key regular.

The result hasn't helped. Stuck in a far more competitive timeslot, no "Lost" lead-in, and the general tiredness of the storylines, fans both new and old are turning off in droves. The third episode of the show has plunged to 70th place in the ratings with only 7.2 million viewers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_31607455
I say: bring back SARK
I'm a fucking miracle worker !!
pi_31608312
Aflevering 4 had net 6 miljoen kijkers. Gaat heel snel met Alias en dit is ZEKER het laatste seizoen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:48:39 #39
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31623632
spoiler over michael vartan en het hoe en waarom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: erm, mijn broertje las ergens een artikel op internet...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:49:15 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31623647
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef Lexiun het volgende:
I say: bring back SARK
SPOILER
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:38:39 #41
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31628509
Mijn seizoen 4 box is inmiddels verstuurd
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:02:27 #42
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31636032
nou nou, geheel onverwacht komt Sloane niet op de elektrische stoel maar krijgt hij weer 's gratie. Net nu ik hoopte dat de schrijvers eindelijk doorhadden dat het echt te ongeloofwaardig was dat die vent nog altijd vrij kon rondlopen na alles wat hij gedaan had.
pi_31636893
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:02 schreef Tokus het volgende:
nou nou, geheel onverwacht komt Sloane niet op de elektrische stoel maar krijgt hij weer 's gratie. Net nu ik hoopte dat de schrijvers eindelijk doorhadden dat het echt te ongeloofwaardig was dat die vent nog altijd vrij kon rondlopen na alles wat hij gedaan had.
ja idd.
maar je blijft toch weer kijken uit ieuwsgieirgheid niet?
doet me dneken aan dragonball z. daarin gaat ook geen enkele figuur echt de pijp uit.
pi_31657163
Ja idd, ik kan wel gaan stoppen met kijken, maar dan wil ik nog weten hoe het afloopt, dus ik stop met kijken wanneer zij stoppen met het maken van de serie
pi_31657881
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:41 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 4 had net 6 miljoen kijkers. Gaat heel snel met Alias en dit is ZEKER het laatste seizoen.
Ik heb even diverse fora afgestruind, en las constant dat aflevering 5x04 8 miljoen kijkers had. Nu is dat misschien nog steeds niet zo debiel veel als Lost heeft, maar het is wel een stijging van 33% t.o.v. de gemiddelde kijkcijfers voor ABC op de donderdagavond sinds 1999...

Ik zou dus Alias zeker nog niet afschrijven.

En... ben ik de enige die de begin opzet van dit seizoen supertof vind??? Dit kan alleen maar beter en beter worden volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 24-10-2005 10:33:51 ]
pi_31765967
Ik zat me vandaag te bedenken.... hebben ze ooit die laatste clone gevonden waar het in season 2 over ging ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:18:37 #47
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31766567
geen idee.

maar ze zijn wel de weg kwijt nu. het ging echt nergens meer over.
pi_31768657
Mee eens, ik kan het nauwlijks volgen ..... dan weer dit dat zus, op dit moment kan ik een betere story line maken.
pi_31804240
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef dapluiz het volgende:
Ja idd, ik kan wel gaan stoppen met kijken, maar dan wil ik nog weten hoe het afloopt, dus ik stop met kijken wanneer zij stoppen met het maken van de serie
Gelukkig is het een gooie serie..
pi_31808876
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef Tokus het volgende:
geen idee.

maar ze zijn wel de weg kwijt nu. het ging echt nergens meer over.
Ze zijn idd totaal de weg kwijt.
Dit wordt zeker het laatste seizoen, daar gaan alle mensen, ook achter de schermen vanuit. Afgelopen aflevering was een season-low qua kijkcijfers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')