SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
liedje einde 501:
Dirty Little Secret by Sarah MclachlanDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat idee had ik ook al, als het wel zo zou zijn, nomineer ik deze scene voor de "meest waardeloze dood van een prominent cast-lid" dat ging echt nergens overquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef kwakveense het volgende:
ik ben in elk geval pertinetn overtuigd dat degene die ind e vorige ep doodging niet dood is. en als ie dat wel blijkt te zijn dan geloof ik t nog niet....*notlistening notlistening*
dirty little secret, de niet zo erg emotionele blikken....
ik geloof t gewoon niet....
Maar dat kan zijn omdat hij nog terug komt in flashbacks. Dan was het zelfde met Edward Atterton (Dr. Daniel 'Danny' Hecht ) die kwam ook voor in flashbacks in afl. 7, 17 .quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef dapluiz het volgende:
Dat zeker ja, ik had het niet verwacht dat dat zou gebeuren, maarja het is onbetrouwbaar, maar achter micheal vartan's naam op imdb staat nog altijd "Alias" (2001) en niet 2001 - 2005 zoals met acteurs die een serie uit zien, en ik weet dat het nog kan komen, maartoch
(spoilertag lijkt me niet meer nodig nu toch ? Als je het nu niet weet moet je ook niet in een Alias topic komen)
o ja, dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid. dat zou het nog dommer maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:53 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht idd, ene V.
Dacht eerder aan ene Rambaldi, maar ik weet niet of ze dat weer van stal gaan halen
ik vermoed in een studio ergens in Los Angeles. En wat archief-beelden voor die ene keer dat je ook echt een gracht zag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:26 schreef Jelmer het volgende:
Enne, iemand enig idee 'balister (?) near Amstel'? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk waar ze gefilmd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |