Definieer 'jullie'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Het is een make-up watje! Weet je wel, waar je make-up mee van je gezicht af haalt. Dat donkere spul is de troep dat Chantal eerder op de avond op haar gezicht heeft gesmeerd (foundation + poeder).
[b]Jullie[/b[ zijn soms echt ongelovelijk!
Ik heb zo'n vriendin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef area51 het volgende:
[..]
maar nu hoef ik maar zachtjes tegen hem te praten, en vind hij hetleuk de baas te plezieren door te gehoorzamen.![]()
ja kribbet hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef EmjaY het volgende:
Wacht eens even.
Stop
Halt
Heeft er hier echt iemand een Multipla?![]()
Nee, die mag ie wel houden. ZO hard ben ik dan ook weer niet. Maar de rest...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wil de Multipla en de kliko op je naam hebben![]()
![]()
Hier gaat het ook behoorlijk goed maar er lopen teveel van die dominate reuen rond en dan nog los ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef area51 het volgende:
[..]
Maar ook een verknipte politiehond moet luisteren, die van mij komt uit het asiel, en kende helemaal niets (hij was toen een jaar of 4 oud) dat heeft wel wat werk en tijd gekost, maar nu hoef ik maar zachtjes tegen hem te praten, en vind hij hetleuk de baas te plezieren door te gehoorzamen.![]()
Gewoon ook de posts negeren, als iemand dat al eerder aangeeft...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:08 schreef Wup het volgende:
kribbet kan je niet in een ander forum een topic openen over je prive leven ofzo?
Ik dacht dat de naam juist was veranderd om dit mogelijk te makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jezus jullie gaan wel door zeg![]()
Misschien allebei ff je hele biografie posten
Wissel elkaars Msn dan uit ofzo, dit gaat al lang niet meer over BB.![]()
sorry, maar hij doet zo een beetje elke avond.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Gewoon ook de posts negeren, als iemand dat al eerder aangeeft...![]()
Nee, SC is geen slow chat afkorting in dit geval, ook al 20 keer eerder uitgelegdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik dacht dat de naam juist was veranderd om dit mogelijk te maken![]()
Maare, ontopic, ze zijn gestopt met fietsen![]()
OFF TOPIC!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry, maar hij doet zo een beetje elke avond.....
HIJ? Okee...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry, maar hij doet zo een beetje elke avond.....
Moet kunnen als er niets vermeldenswaard uit het huis komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:08 schreef Wup het volgende:
kribbet kan je niet in een ander forum een topic openen over je prive leven ofzo?
Bij ons moet de hoogte goed zijn van de auto en de instap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kostelijk!
Ik heb gelukkig de nieuwe safira al besteld, en op den baasch zijn kosten een dvd erin laten hangen, kan ik iig ergens nog indruk mee maken :-)
voyagers roeleren!
JAAAAAAAAAAAAAA ikkequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef EmjaY het volgende:
Wacht eens even.
Stop
Halt
Heeft er hier echt iemand een Multipla?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij ons moet de hoogte goed zijn van de auto en de instap.
Ik moet mijn rolstoel met een kraantje erin kunnen zetten en voor de rest maakt me het weinig uit![]()
Zal is aan mijn vrouw vragen of ze een auto van de zaak kan krijgen, het is meer dan 5 minuten fietsen![]()
Dan word jíj heel chagerijnig denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Gelukkig blijven er nog een paar wakker, oh wee als ze allemaal over een half uur in bed liggen![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
HA Kribbet, Menno is geen homo, hij volgt mijn advies denk ik op, hij liep al aan het haar van linda te rukken!
Zeker het nieuwe model zonder die rare koplampen? En dat is juist het leukequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:03 schreef Bocaj het volgende:
Multipla is geen slechte auto hoor! (Top-Gear was er goed over te spreken!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |