Ja en nu zag ik dat scanman01 ook eentje had geopend, precies één topicnummer hoger dan ikquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef brummie34 het volgende:
[..]
zeg niks meer , je mag hier geloof ik alleen je mening geven als 24 uur hiet zit te kijken of zo
Terug naar Hools, jij sms-slet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat duurde wel een beetje lang![]()
Rob komt ff polshoogte nemen.
nee joh, dat Brabantse accent vind ik juist leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik begin sinds vannacht Linda ook steeds leuker te vinden.
Nu nog een goeie logopedist en ze kan zo mee.![]()
Nou, Lieske heeft gewoon geen ordi kop, haar uitstraling is niet zo, dus wat ze ook aantrekt, ordi zal ze er nooit echt uitzien, wel suf en gruwelijk braaf, zoals vanavondquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar omdat het Lieske is, is het nog steeds niet ordi, omdat ze toch dat lieve schattige kleine meisje blijft.![]()
Ja. Begin er nu wel een beetje moe van te worden trouwens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Joost loopt de boel erg op te fucken m.b.t. het "uit de kast komen".
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Is het misschien een idee dat een aantal daar toe aangewezen personen een nieuwe maakt en die dan al klaar staat voordat de ander is volgepost![]()
Haha ja iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Is het misschien een idee dat een aantal daar toe aangewezen personen een nieuwe maakt en die dan al klaar staat voordat de ander is volgepost![]()
Zitten we toch een paar minuten op F5 te drukken (klein beetje verslaafd)![]()
Ik ben maar een biertje gaan pakken, de hond een klap geven, de kat een schop en mijn vrouw een draai om haar orenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |