Oh.. ik doe alleen in de zomer. Winter bijknippen en zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.

Haha..... nee is goed dat ik het weet...stel je toch eens voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Nee.. gewoon Gilette met Mach3 mesjes... (een mesje die dan daarna weggooi en dus NIET meer gebruik voor mijn gezicht)

Best wel zonde inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's toch wel zonde van je mesjes..
Heb je nooit last van irritatie met je deodorant?

Is het daarom tof?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow wat tof.
Winston Post deed dat ook.
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je okselquote:

Nee daarom is het niet tof.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is het daarom tof?
[..]
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je oksel![]()

Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. (quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha..... nee is goed dat ik het weet...stel je toch eens voor.

quote:

Au. Dat lijkt me dus helemaal helemaal niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. want die harst... (brrrrrrrrrr)

Ik dus alleen in de zomer. Winter bijknippen en zo..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, ik doe het omdat het veel hygienischer is dan zo'n lelijk pakje shag onder je oksel![]()

Nee dat is mij ook wat te pijnlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Plus, ik kan niet die van mijn moeder lenen of zo.. () want die harst... (brrrrrrrrrr
)

Omdat ie zo lelijk God beledigd of omdat ie zo leuk bezig is geweest vandaag?quote:

metro-mannengesprek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Oh ik ben in een gay-mannengesprek beland

Mag ik hieruit concluderen dat HeatWeave dus van een pakje shag onder zijn oksels houdt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:

Hoe hij schrijftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ie zo lelijk God beledigd of omdat ie zo leuk bezig is geweest vandaag?

Ik lag ook de hele tijd in een deukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe hij schrijft
Hoe verschrikkelijk zn verhaal ook was, ik kreeg een glimlach op mn gezicht![]()
![]()

Hier laat ik me niet over uit "+quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat HeatWeave dus van een pakje shag onder zijn oksels houdt?

Ik vind dat maar moeilijk doen...hup scheermes erover heen en kaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dus alleen in de zomer. Winter bijknippen en zo..
Persoonlijke verzorging heeft dat lieve schatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MissBliss het volgende:

Oh.. nee daar doen wij niet aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier laat ik me niet over uit "+
Maar ik las alleen 'harsen' en 'haar' vandaar![]()

Ik kan het alleen maar toejuichenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Persoonlijke verzorging heeft dat lieve schat![]()

Ja goed hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, nu wij allemaal ontboezemingen hebben gedaan: hoe staat het rondom je flamoesje, Leonie?

Goed zo: op de eplilady na is het het afschuwelijkste wat er isquote:

quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, nu wij allemaal ontboezemingen hebben gedaan: hoe staat het rondom je flamoesje, Leonie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |