Dat zit er ook aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:52 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Hoewel de ouders weten en zien dat ik gek op hem ben, heb ik het woord 'verliefd' nog niet in de mond genomen, ook omdat voor veel mensen daar een seksuele tint aan zit.
je zei iets over niet verliefd ofzo ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.
Enfin. Ik ben nog altijd verliefd![]()
![]()
Waarom niet? Dat lijkt me echt geweldig, dat mijn moeder open moet doen voor de politiequote:
Wat is het vergrijp precies, dat begrijp ik niet helemaal???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef teknomist het volgende:
Ongeacht de gevoelens vind ik dit persoonlijk een zwaar vergrijp. Daarom zal ik hier morgen de politie van op de hoogte stellen. We hebben je IP-adres, dus de rest achterhalen we zo. Je moet Fok! niet zien als een anoniem medium waar je even al je heimlijke passies kunt ventileren. Dit zal consequenties hebben.
En wat vind je moeder van je pedofiele acties?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt me echt geweldig, dat mijn moeder open moet doen voor de politie![]()
Lees eens terug.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het vergrijp precies, dat begrijp ik niet helemaal???
hoe officiëler je het verwoordt, hoe beter het wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef teknomist het volgende:
Ongeacht de gevoelens vind ik dit persoonlijk een zwaar vergrijp. Daarom zal ik hier morgen de politie van op de hoogte stellen. We hebben je IP-adres, dus de rest achterhalen we zo. Je moet Fok! niet zien als een anoniem medium waar je even al je heimlijke passies kunt ventileren. Dit zal consequenties hebben.
hè, je verpest hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het vergrijp precies, dat begrijp ik niet helemaal???
De intentie alleen is al strafbaar. Pak het wetboek er maar bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet dat?
Hij is toch verliefd of hij heeft hij strafbare dingen gedaan?
ik heb serieus overwogen haar te vertellen over mijn gevoelensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En wat vind je moeder van je pedofiele acties?
Wacht maar tot je morgen wakker wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:56 schreef in-limboy het volgende:
[..]
hoe officiëler je het verwoordt, hoe beter het wordt![]()
ik wil donald duckquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon Suskes en Wiskes aan elkaar voorlezen![]()
Pax, SCH wil je neuken.quote:
Hij heeft geen seksuele intentie zegt ie. Ik vind dat je nogal op hol slaat eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
De intentie alleen is al strafbaar. Pak het wetboek er maar bij.
Alle nummers vanaf 1963 liggen hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik wil donald duck
* Paxlie barst in janken uit
ik vind dat verliefdheid ook niet-seksueel kan zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je zei iets over niet verliefd ofzo ?
En dat is dan weer niet gelogen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
Serieus, je moet Fok! niet onderschatten. Er zijn al vaker arrestaties verricht n.a.v. posts op het forum hier. Bijvoorbeeld, het GHB-topic en andere zaken. Ik zou er persoonlijk niet zo luchtig over doen.
GHB-topic?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
Serieus, je moet Fok! niet onderschatten. Er zijn al vaker arrestaties verricht n.a.v. posts op het forum hier. Bijvoorbeeld, het GHB-topic en andere zaken. Ik zou er persoonlijk niet zo luchtig over doen.
Oh nee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft geen seksuele intentie zegt ie. Ik vind dat je nogal op hol slaat eerlijk gezegd.
Ik vind het een beetje eng zoals jij reageert. Iemand vertelt over zijn gevoelens en die zijn absoluut niet strafbaar en jij begint meteen te dreigen met de politie. Fok is toch juist een plek waar je kan praten ovr wat je bezighoudt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
Ja, die rape-drug. Goede informatiebron voor je.quote:
PEDO!quote:
Snij je ballen eraf, dan heb je ons overtuigt dat je aseksueel bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:01 schreef in-limboy het volgende:
Dat is wel mooi; tekno gelooft nog steeds dat ik seksuele intenties heb.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng zoals jij reageert. Iemand vertelt over zijn gevoelens en die zijn absoluut niet strafbaar en jij begint meteen te dreigen met de politie. Fok is toch juist een plek waar je kan praten ovr wat je bezighoudt?
Die kerel is verliefd op een jongetje van 12. So what? Zolang ie van hem afblijft is er niks aan de hand en de politie lacht je uit.
Of je valt op kleintjes of niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:01 schreef in-limboy het volgende:
Dat is wel mooi; tekno gelooft nog steeds dat ik seksuele intenties heb.
Als moderator heb je ook een maatschappelijjke verantwoordelijkheid. Iedereen roept moord en brand als er weer een pedo bezig is geweest. Ik denk dat preventie beter. Bovendien ben ik goede vrienden met de politie. Ik denk dat uit maatschappelijk oogpunt het beter is deze persoon tijdelijk van de samenleving te ontsluiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng zoals jij reageert. Iemand vertelt over zijn gevoelens en die zijn absoluut niet strafbaar en jij begint meteen te dreigen met de politie. Fok is toch juist een plek waar je kan praten ovr wat je bezighoudt?
Die kerel is verliefd op een jongetje van 12. So what? Zolang ie van hem afblijft is er niks aan de hand en de politie lacht je uit.
Ik vind dat je veel te ver gaat en je verantwoordelijkheid als moderator misbruikt, in ieder geval niet goed gebruikt. Deze meneer doet niks strafbaars door hier te vertellen dat hij verliefde gevoelens heeft voor minderjarige jongens, 1 in dit geval. Ik vind jouw gedreig eerlijk gezegd niet zo prettig en zal er een mail over naar de FA sturen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als moderator heb je ook een maatschappelijjke verantwoordelijkheid. Iedereen roept moord en brand als er weer een pedo bezig is geweest. Ik denk dat preventie beter. Bovendien ben ik goede vrienden met de politie. Ik denk dat uit maatschappelijk oogpunt het beter is deze persoon tijdelijk van de samenleving te ontsluiten.
Ga je gang, als je niet door had dat het een grap was ben je wel erg naiefquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je veel te ver gaat en je verantwoordelijkheid als moderator misbruikt, in ieder geval niet goed gebruikt. Deze meneer doet niks strafbaars door hier te vertellen dat hij verliefde gevoelens heeft voor minderjarige jongens, 1 in dit geval. Ik vind jouw gedreig eerlijk gezegd niet zo prettig en zal er een mail over naar de FA sturen.
Dus je vindt het feit dat Teknomist dreigt naar de politie te gaan erger dan het feit dat Limbo verliefd is op een gastje van 13, openlijk toegeeft dat hij pedofiel is.........Maar alleen omdat hij zegt dat hij geen sexuele intenties heeft vindt jij dat goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je veel te ver gaat en je verantwoordelijkheid als moderator misbruikt, in ieder geval niet goed gebruikt. Deze meneer doet niks strafbaars door hier te vertellen dat hij verliefde gevoelens heeft voor minderjarige jongens, 1 in dit geval. Ik vind jouw gedreig eerlijk gezegd niet zo prettig en zal er een mail over naar de FA sturen.
moet ik bluezz mailen of ga je vanzelf weer lief doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga je gang, als je niet door had dat het een grap was ben je wel erg naief.
* teknomist zal het eerlijk gezegd aan zijn reet roesten wat die limbo met jonge jongetjes uitspookt.
Hou je van Roald Dahl?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
moet ik bluezz mailen of ga je vanzelf weer lief doen
You loose. Chicken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga je gang, als je niet door had dat het een grap was ben je wel erg naief.
* teknomist zal het eerlijk gezegd aan zijn reet roesten wat die limbo met jonge jongetjes uitspookt.
Je hebt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dus je vindt het feit dat Teknomist dreigt naar de politie te gaan erger dan het feit dat Limbo verliefd is op een gastje van 13, openlijk toegeeft dat hij pedofiel is.........Maar alleen omdat hij zegt dat hij geen sexuele intenties heeft vindt jij dat goed. Okeee dan, haha.
sjakie en de chocolade fabriekquote:
Nee hoor, geen zin in gezeik met Nikky over een uit de hand gelopen grapje.quote:
Limbo is the real deal. Hij haalt z'n genoegdoening uit z'n pedofilie goedpraten op fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal goed.
Maar het schijnt een hoax-achtig topic te zijn, die Limbo komt zeker uit Friesland?
Ik vind het zelf nergens op slaan... Ik post hier, dan kan je ervanuit gaan dat ik de waarheid post, anders heeft het voor mij weinig zin om hier te postenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dus je vindt het feit dat Teknomist dreigt naar de politie te gaan erger dan het feit dat Limbo verliefd is op een gastje van 13, openlijk toegeeft dat hij pedofiel is.........Maar alleen omdat hij zegt dat hij geen sexuele intenties heeft vindt jij dat goed. Okeee dan, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |