abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31270528
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef LostFormat het volgende:

Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
Ze weten hoe ik met hem om ga, en dat is voldoende. Het is iets meer dan 'gewone' vrienden, hij ziet me zoals ik al zei wel een beetje als een soort grote broer. En zijn ouders ook wel
Nu weet ik niet hoe het met jou zit, maar zoiets als 'broederliefde' is mij wel bekend. Ik denk dat mijn gedrag rond hem op ook die manier geïnterpreteerd wordt (en sowieso geäccepteerd) door zijn ouders.
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

maar het zegt niks over zijn intenties...eerlijk is eerlijk

hoewel ik het ook een lastige kwestie vind waar ik nog nooit echt over heb nagedacht..probeer alleen nuchter te reageren
Bedankt , leuk dat je daar een beetje open voor staat.
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef teknomist het volgende:

Hou oud ben je? .
18.
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef LostFormat het volgende:

Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
[springt ertussen]
Meerdere keren, ook twee volwassen leeftijdsgenoten ("pedo's" als ik, beide een jaar ouder dan mij, dit jaar en vorig jaar) waar ik het heel goed mee kon vinden. Die vriendschappen gingen ook verder dan gewone vriendschappen, voornamelijk tederheid/intimiteit/knuffelen. En dan waren we ook verliefd op elkaar.

Verder, tja, het zal niet veel voorkomen bij hetero's omdat bij hen aantrekking bijna altijd uitgaat van seksuele aangetrokkenheid. Voor mij dus niet. Hoewel het nog niet voorgekomen is zal ik best verliefd kunnen worden op een meisje, als er eens eentje lief zou doen
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:47 schreef LostFormat het volgende:
Die grens is gewoon te vaag. De kans dat er iets gebeurt is gewoon te groot. Hij speelt een rol als grote broer terwijl hij verliefd op die knul is. Dat is sowieso al machtsmisbruik naar een kind toe.
Machtsmisbruik is het misbruiken van een machtspositie. Een machtspositie heb ik slechts een beetje: ik ben ouder, en ik wordt een beetje als broer gezien. Als ik kwaad in de zin had zou ik deze machtspositie kunnen misbruiken en het kind lichtjes kunnen 'dwingen' om dingen te doen, die hij uit zichzelf niet zou doen. Maar dat is dus niet zo, ik wil namelijk niets meer dan die vriendschap zelf die voor mij alleen als prettig ervaren kan worden als híj er lol in heeft.
quote:
Maargoed, ik hou er nu m'n smoel verder over want voor je het weet wordt het weer een 'in-limboy-praat hier je pedofilie goed met martijn.org quotes'-topic.
martijn.org quote ik niet, ik ben het namelijk niet eens met hun doelstelling.

Sorry voor de lange post, als ik apart zou moeten reageren zou het spam worden. Terug graag naar het topic: liefde

En zoals altijd, als er nog iemand over door wil zeiken moet die maar een email sturen. En ja, ik weet het, maar als je daar geen zin in hebt: prachtig! Reageer hier dan ook niet meer op, dan kunnen we weer verder

[is nog altijd verliefd]

[ Bericht 1% gewijzigd door in-limboy op 08-10-2005 01:40:21 ]
You're living in a fantasy... world...
pi_31271279
Wat een geleuter zeg. Zeker niet verliefd?

Ikke wel.
pi_31271306
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Geen FOK!ster meer?
No fucking way.
pi_31272343
je spreekt jezelf nu wel tegen limboboy...
je voelde je dus wel sexueel angetrokken tot hen..
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_31272598
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
je spreekt jezelf nu wel tegen limboboy...
je voelde je dus wel sexueel angetrokken tot hen..
stuur me maar een email als je er nog over door wil praten, ik heb al aangegeven dat ik dat hier niet meer doe.
pi_31272696
nee daar begin ik niet aan
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_31272703
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nee daar begin ik niet aan
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_31272727
prima.

en nu ga ik slapen, morgen weer een dag!
pi_31272729
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef LostFormat het volgende:

[..]

ja hallo

zie mij niet als pedo-knuffelaar..maar duik er eens iets verder in
pi_31272757
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]duik er eens iets verder in
sorry, bedoelde het niet zo
pi_31272786
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

sorry, bedoelde het niet zo
Whhehehee.
pi_31273005
als we toch nog bezig zijn.
zie niet waar in mijn post ik mezelf tegenspreek. Ik voelde me niet seksueel aangetrokken tot de 2 personen waar ik mee 'geslapen' heb. Het was een verliefdheid die aseksueel was, maar zich uitte in lichtelijk seksuele intimiteit. Geen van ons was fysiek aangetrokken tot de ander, en dat is de definitie van seksualiteit.
pi_31273082
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef in-limboy het volgende:
zie niet waar in mijn post ik mezelf tegenspreek. Ik voelde me niet seksueel aangetrokken tot de 2 personen waar ik mee 'geslapen' heb. Het was een verliefdheid die aseksueel was, maar zich uitte in lichtelijk seksuele intimiteit. Geen van ons was fysiek aangetrokken tot de ander, en dat is de definitie van seksualiteit.
Man, gaat heen, het interesseert niemand.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:24:48 #114
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31273133
VERLIEFDHEID MOET DOOD!
NU!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_31273162
homo!
pi_31273193
grappig
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:29:18 #117
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31273241
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef in-limboy het volgende:
oftewel, je was sexueel aangetrokken tot jouw minderjarig 5 jaar jongere slachtoffertje

als we dat vertalen naar normale mensentaal wilde je gewoon sex met hem en vond je het fijn om samen met hem te slapen. Voor mij een behoorlijke reden om je zwaar in elkaar te trappen als ik die jongen zijn ouders was. Wees maar blij dat ik dat niet ben
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_31273408
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:29 schreef Paxlie het volgende:

[..]

oftewel, je was sexueel aangetrokken tot jouw minderjarig 5 jaar jongere slachtoffertje

als we dat vertalen naar normale mensentaal wilde je gewoon sex met hem en vond je het fijn om samen met hem te slapen. Voor mij een behoorlijke reden om je zwaar in elkaar te trappen als ik die jongen zijn ouders was. Wees maar blij dat ik dat niet ben
Nee, we hadden het niet over 'hem' maar over 2 volwassen mensen [mede-"pedo's"], waar ik ook verliefd op geweest ben. Zij zijn tevens de enigen met wie ik ooit het bed gedeeld heb.

en nu ga ik alle keywoorden 'verliefd' in mijn afgelopen post dik drukken, in een wanhopige poging dit topic weer terug te trekken
pi_31273456
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Nee, we hadden het niet over 'hem' maar over 2 volwassen mensen [mede-"pedo's"], waar ik ook verliefd op geweest ben. Zij zijn tevens de enigen met wie ik ooit het bed gedeeld heb.

en nu ga ik alle keywoorden 'verliefd' in mijn afgelopen post dik drukken, in een wanhopige poging dit topic weer terug te trekken
Leuk, ga nu maar weer snel verder met de prenetalgids aflikken.
pi_31273563
zucht.

Toch wel krom. Jij klaagt over mijn reacties in feedback (wat ik nog wel begrijpelijk vind, moeilijk onderwerp), en vervolgens probeer je de ene na de andere reactie bij mij uit te lokken.

Dat dit dan ook nog lukt is iets waar ik me diep voor schaam
pi_31273644
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef in-limboy het volgende:
zucht.

Toch wel krom. Jij klaagt over mijn reacties in feedback (wat ik nog wel begrijpelijk vind, moeilijk onderwerp), en vervolgens probeer je de ene na de andere reactie bij mij uit te lokken.

Dat dit dan ook nog lukt is iets waar ik me diep voor schaam
Dat komt omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalt. Ik heb best veel begrip voor veel zaken. Ik kan best begrijpen dat jij met die gevoelens zit. Maar wat bezielt jou om op een publiek forum je gevoelens zo goed te gaan praten? Waarom post je in vredesnaam in een verliefd topic dat je verliefd bent op een 13 jarige jongen?

Je bent zo bezig met goedkeuring zoeken en je acties goedpraten dat het haast niet anders kan dat je dondersgoed weet dat je ontzettend fout bezig bent.
pi_31273863
Ik post in een verliefd topic dat ik verliefd ben. Jij vraagt vervolgens hoe oud mijn 'slachtoffer' is. Dat is uitlokken, en dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen... Mijn 'vorm' van verliefdheid is voor jou niet te begrijpen, ik kan het ook niet verklaren. Maar dit is wat ik voel. Ik ben nog net wel mens, en daarmee gok ik dat de gevoelens zelf wel ongeveer gelijk zijn. Ik ben dus gewoon verliefd, klaar. Waarom ik (of wie ook anders) dat in een Verliefd! topic kwijt zou willen is een andere vraag, die ik niet kan beantwoorden Een van de dingen aan forums is dat ze onpersoonlijk zijn, dus je kan geen goede inschatting maken van personen. Je leest wat ze schrijven, maakt hier een mentaal beeld bij als je je probeert in te beelden wat voor persoon daarbij hoort. Je probeert ze in 'standaard' profielen te passen waarmee je ze kan identificeren. Het enige 'profiel' dat je voor mij kent, is duidelijk. En mijn reacties zijn daar ook stuk voor stuk in te passen, als je vasthoudt dat er een "achterliggende gedachte" is. Probeer je nou eens voor te stellen dat alles wat ik hier schrijf, wáár is, in plaats van te proberen mij in een standaardpedo-profiel te passen. Waar kom je dan op uit?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:02:23 #123
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31273903
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef in-limboy het volgende:
Ik post in een verliefd topic dat ik verliefd ben. Jij vraagt vervolgens hoe oud mijn 'slachtoffer' is. Dat is uitlokken, en dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen... Mijn 'vorm' van verliefdheid is voor jou niet te begrijpen, ik kan het ook niet verklaren. Maar dit is wat ik voel. Ik ben nog net wel mens, en daarmee gok ik dat de gevoelens zelf wel ongeveer gelijk zijn. Ik ben dus gewoon verliefd, klaar. Waarom ik (of wie ook anders) dat in een Verliefd! topic kwijt zou willen is een andere vraag, die ik niet kan beantwoorden Een van de dingen aan forums is dat ze onpersoonlijk zijn, dus je kan geen goede inschatting maken van personen. Je leest wat ze schrijven, maakt hier een mentaal beeld bij als je je probeert in te beelden wat voor persoon daarbij hoort. Je probeert ze in 'standaard' profielen te passen waarmee je ze kan identificeren. Het enige 'profiel' dat je voor mij kent, is duidelijk. En mijn reacties zijn daar ook stuk voor stuk in te passen, als je vasthoudt dat er een "achterliggende gedachte" is. Probeer je nou eens voor te stellen dat alles wat ik hier schrijf, wáár is, in plaats van te proberen mij in een standaardpedo-profiel te passen. Waar kom je dan op uit?
iemand die verliefd is op iemand wil daar graag een relatie mee. Ook op sexueel gebied. Derhalve ben je gewoon een in en intriest persoon dat misbruik maakt van een pubertje en zijn ouders daarbij ook nog eens voorliegt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_31273978
Slicke praatjes om een zieke geest goed te praten. Ik geef toe dat ik je uit de tent heb gelokt maar zelfs in dat sigur ros topic zag je posten over jonge jongens met homoseksuele gevoelens. Hou het voor je. Ik weet dat het makkelijk is om anoniem over je issues te praten op een forum maar wat wil je daar nu echt mee opschieten?
pi_31273998
vieze homo pedo
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')