Ze weten hoe ik met hem om ga, en dat is voldoende. Het is iets meer dan 'gewone' vrienden, hij ziet me zoals ik al zei wel een beetje als een soort grote broer. En zijn ouders ook welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef LostFormat het volgende:
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
Bedanktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
maar het zegt niks over zijn intenties...eerlijk is eerlijk
hoewel ik het ook een lastige kwestie vind waar ik nog nooit echt over heb nagedacht..probeer alleen nuchter te reageren
18.quote:
[springt ertussen]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef LostFormat het volgende:
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
Machtsmisbruik is het misbruiken van een machtspositie. Een machtspositie heb ik slechts een beetje: ik ben ouder, en ik wordt een beetje als broer gezien. Als ik kwaad in de zin had zou ik deze machtspositie kunnen misbruiken en het kind lichtjes kunnen 'dwingen' om dingen te doen, die hij uit zichzelf niet zou doen. Maar dat is dus niet zo, ik wil namelijk niets meer dan die vriendschap zelf die voor mij alleen als prettig ervaren kan worden als híj er lol in heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:47 schreef LostFormat het volgende:
Die grens is gewoon te vaag. De kans dat er iets gebeurt is gewoon te groot. Hij speelt een rol als grote broer terwijl hij verliefd op die knul is. Dat is sowieso al machtsmisbruik naar een kind toe.
martijn.org quote ik niet, ik ben het namelijk niet eens met hun doelstelling.quote:Maargoed, ik hou er nu m'n smoel verder over want voor je het weet wordt het weer een 'in-limboy-praat hier je pedofilie goed met martijn.org quotes'-topic.
stuur me maar een email als je er nog over door wil praten, ik heb al aangegeven dat ik dat hier niet meer doe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
je spreekt jezelf nu wel tegen limboboy...
je voelde je dus wel sexueel angetrokken tot hen..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nee daar begin ik niet aan
ja halloquote:
sorry, bedoelde het niet zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]duik er eens iets verder in
Whhehehee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
sorry, bedoelde het niet zo
Man, gaat heen, het interesseert niemand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef in-limboy het volgende:
als we toch nog bezig zijn.
zie niet waar in mijn post ik mezelf tegenspreek. Ik voelde me niet seksueel aangetrokken tot de 2 personen waar ik mee 'geslapen' heb. Het was een verliefdheid die aseksueel was, maar zich uitte in lichtelijk seksuele intimiteit. Geen van ons was fysiek aangetrokken tot de ander, en dat is de definitie van seksualiteit.
oftewel, je was sexueel aangetrokken tot jouw minderjarig 5 jaar jongere slachtoffertjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef in-limboy het volgende:
als we toch nog bezig zijn.
zie niet waar in mijn post ik mezelf tegenspreek. Ik voelde me niet seksueel aangetrokken tot de 2 personen waar ik mee 'geslapen' heb. Het was een verliefdheid die aseksueel was, maar zich uitte in lichtelijk seksuele intimiteit. Geen van ons was fysiek aangetrokken tot de ander, en dat is de definitie van seksualiteit.
Nee, we hadden het niet over 'hem' maar over 2 volwassen mensen [mede-"pedo's"], waar ik ook verliefd op geweest ben. Zij zijn tevens de enigen met wie ik ooit het bed gedeeld heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
oftewel, je was sexueel aangetrokken tot jouw minderjarig 5 jaar jongere slachtoffertje
als we dat vertalen naar normale mensentaal wilde je gewoon sex met hem en vond je het fijn om samen met hem te slapen. Voor mij een behoorlijke reden om je zwaar in elkaar te trappen als ik die jongen zijn ouders was. Wees maar blij dat ik dat niet ben
Leuk, ga nu maar weer snel verder met de prenetalgids aflikken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Nee, we hadden het niet over 'hem' maar over 2 volwassen mensen [mede-"pedo's"], waar ik ook verliefd op geweest ben. Zij zijn tevens de enigen met wie ik ooit het bed gedeeld heb.
en nu ga ik alle keywoorden 'verliefd' in mijn afgelopen post dik drukken, in een wanhopige poging dit topic weer terug te trekken![]()
Dat komt omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalt. Ik heb best veel begrip voor veel zaken. Ik kan best begrijpen dat jij met die gevoelens zit. Maar wat bezielt jou om op een publiek forum je gevoelens zo goed te gaan praten? Waarom post je in vredesnaam in een verliefd topic dat je verliefd bent op een 13 jarige jongen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef in-limboy het volgende:
zucht.![]()
Toch wel krom. Jij klaagt over mijn reacties in feedback (wat ik nog wel begrijpelijk vind, moeilijk onderwerp), en vervolgens probeer je de ene na de andere reactie bij mij uit te lokken.
Dat dit dan ook nog lukt is iets waar ik me diep voor schaam![]()
iemand die verliefd is op iemand wil daar graag een relatie mee. Ook op sexueel gebied. Derhalve ben je gewoon een in en intriest persoon dat misbruik maakt van een pubertje en zijn ouders daarbij ook nog eens voorliegtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef in-limboy het volgende:
Ik post in een verliefd topic dat ik verliefd ben. Jij vraagt vervolgens hoe oud mijn 'slachtoffer' is. Dat is uitlokken, en dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen... Mijn 'vorm' van verliefdheid is voor jou niet te begrijpen, ik kan het ook niet verklaren. Maar dit is wat ik voel. Ik ben nog net wel mens, en daarmee gok ik dat de gevoelens zelf wel ongeveer gelijk zijn. Ik ben dus gewoon verliefd, klaar. Waarom ik (of wie ook anders) dat in een Verliefd! topic kwijt zou willen is een andere vraag, die ik niet kan beantwoordenEen van de dingen aan forums is dat ze onpersoonlijk zijn, dus je kan geen goede inschatting maken van personen. Je leest wat ze schrijven, maakt hier een mentaal beeld bij als je je probeert in te beelden wat voor persoon daarbij hoort. Je probeert ze in 'standaard' profielen te passen waarmee je ze kan identificeren. Het enige 'profiel' dat je voor mij kent, is duidelijk. En mijn reacties zijn daar ook stuk voor stuk in te passen, als je vasthoudt dat er een "achterliggende gedachte" is. Probeer je nou eens voor te stellen dat alles wat ik hier schrijf, wáár is, in plaats van te proberen mij in een standaardpedo-profiel te passen. Waar kom je dan op uit?
uh iemand van 13 die gaat trouwen alles oke daar in mind?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom denk jezelf ?
een relatie tussen iemand van 13 en 30 is gewoon niet gezond. <punt>
fijn wat martijn.org zegt maar dat zijn allemaal zielepoten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef Teringjakkie het volgende:
Argh. in-limboy weer?
Kan die pedo niet gewoon oprotten?
Het is goed om inhoudelijk te kúnnen discussiëren over dit soort dingen. Voor beide kanten. Het is een raar onderwerp met extreem subjectieve meningen van de kant van "de maatschappij" (de maatschappij, dat ben jij) en van de kant van "de pedofielen". Met geen van beide kan ik echt veel. Objectiviteit is eigenlijk alleen écht te vinden bij een paar objectieve pedofielen, en bij (pogingen tot) objectieve discussies met mensen. Soms lukt dit, soms niet, maar ikzelf heb aan deze discussies hier dus veel gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef LostFormat het volgende:
Slicke praatjes om een zieke geest goed te praten. Ik geef toe dat ik je uit de tent heb gelokt maar zelfs in dat sigur ros topic zag je posten over jonge jongens met homoseksuele gevoelens. Hou het voor je. Ik weet dat het makkelijk is om anoniem over je issues te praten op een forum maar wat wil je daar nu echt mee opschieten?
Blijkbaar sinds ze een videoclip hebben gemaakt waarin twee jonge jongetjes elkaar een zoen geven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef teknomist het volgende:
sinds wanneer is sigor ros voor homoseksuele pedoseksuelen?
Sinds wanneer zou Sigur Rós voor bepaalde doelgroepen niet bestemd zijn, en andere doelgroepen wel? Volgens mij zijn de meeste Sigur Rós-luisteraars redelijk gevoelige mensen, nouja, dat ben ik ook. En dat ik dan toevallig een creatieve combinatie tussen een homo, een pedo, en een aseksueel ben, ach... Moet kunnen. Het leven is raarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef teknomist het volgende:
sinds wanneer is sigor ros voor homoseksuele pedoseksuelen?
Meer een sick twist of fate.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou Sigur Rós voor bepaalde doelgroepen niet bestemd zijn, en andere doelgroepen wel? Volgens mij zijn de meeste Sigur Rós-luisteraars redelijk gevoelige mensen, nouja, dat ben ik ook. En dat ik dan toevallig een creatieve combinatie tussen een homo, een pedo, en een aseksueel ben... Toeval?![]()
Signature post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:27 schreef teknomist het volgende:
ik vind ros wel cool en ik ben een heteroseksuele pedo.
ik heb niks tegen homo's, maar mensen die kinderen mishandelen (ook al hebben ze dat zelf niet door) mogen van mij gevoerd worden aan een stel hongerige varkers, terwijl ze nog levenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou Sigur Rós voor bepaalde doelgroepen niet bestemd zijn, en andere doelgroepen wel? Volgens mij zijn de meeste Sigur Rós-luisteraars redelijk gevoelige mensen, nouja, dat ben ik ook. En dat ik dan toevallig een creatieve combinatie tussen een homo, een pedo, en een aseksueel ben, ach... Moet kunnen. Het leven is raar![]()
ja dat is het naspelquote:
varkens doen alleen knor knorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb niks tegen homo's, maar mensen die kinderen mishandelen (ook al hebben ze dat zelf niet door) mogen van mij gevoerd worden aan een stel hongerige varkers, terwijl ze nog leven
bob ross ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:27 schreef teknomist het volgende:
ik vind ros wel cool en ik ben een heteroseksuele pedo.
in 013? jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef in-limboy het volgende:
Homo, toch?
Komen jullie trouwens nog naar dat concert?![]()
ga snatch kijken, vooral bricktop zijn uitleg over mensen met een varkensboerderijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
varkens doen alleen knor knor
schiet ook niet op
Iedereen vindt Bob Ross kewl......lijkt me logischquote:
concert van ?quote:
Oh god tekno hij wil je meeten. Kunnen jullie over jullie gevoelens praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef in-limboy het volgende:
Homo, toch?
Komen jullie trouwens nog naar dat concert?![]()
sorry hoor ik houd van lekkkere strakke tienerlichamen dat is mannelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oh god tekno hij wil je meeten. Kunnen jullie over jullie gevoelens praten.
Nu kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik geen kinderen mishandel zonder dat ik het weet. Maar ik zeg het toch!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb niks tegen homo's, maar mensen die kinderen mishandelen (ook al hebben ze dat zelf niet door) mogen van mij gevoerd worden aan een stel hongerige varkers, terwijl ze nog leven
of over italoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oh god tekno hij wil je meeten. Kunnen jullie over jullie gevoelens praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |