Ze zitten nu op een wat normaler rantsoen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zitten ze niet meer op de pindakaas en uien? Ik zie Linda en Dido nu een appel eten
Dan heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze zitten nu op een wat normaler rantsoen.
quote:
sarcasmequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het sarcasme er niet van af zou druipen zou ik het bijna geloven.![]()
zit ze al in de DBK?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil een optreden van Alicia Keys voor haar.
Tanja: "Jullie de alcohol, ik Alicia"
Mooie meidquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil een optreden van Alicia Keys voor haar.
Tanja: "Jullie de alcohol, ik Alicia"
De bridge-penose..... morgen komt Barend met de onthulling dat er ook connecties zijn met de Triktrak-mafia...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Dat verhaal over Bridge.bij Barend en Van Dorp.... DAMN... vaag verhaal....
Die mevrouw Melchers is ontvoerd door een bridger.....fok.... ga maar weer snel naar BB kijken...
zal zo wel lukken (als je de buik effe laat voor wat-ie is dan) alleen die grote memmuh blijvuh niet, hèquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
Tanja na het TV-programma van net zittend naast de zuil met geld en dromend van al dat geld dat ze gaat verdienen op de sex-boerderij:
[afbeelding]
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan en de "over the top" zinnetjes geschraptquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het sarcasme er niet van af zou druipen zou ik het bijna geloven.![]()
Oe effe kijken .... ah Peer Manciniquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Dat verhaal over Bridge.bij Barend en Van Dorp.... DAMN... vaag verhaal....
Die mevrouw Melchers is ontvoerd door een bridger.....fok.... ga maar weer snel naar BB kijken...
Meer van de wallen, is namelijk van Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:09 schreef Sanne het volgende:
Wat heeft Tanja toch een hoerig jurkje aan.
Is dat nog uit de tijd van die seksboerderij?
Je bedoelt: heeft Tanja daar wel aan gedachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef brummie34 het volgende:
Hebben jullie wel een nagedacht wat er uit de buik komt? dat kan zo in de reclame van duopenotie
Je had peter6000 best mogen bedanken voor zijn teksten in een voetnoot of zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:10 schreef Isabeau het volgende:
<snip>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |