abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31069890
Planhold groep.

Bij dit bedrijf gesolliciteerd en een heel simpel sollicitatiegesprek gehad maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Wel vaag als een bedrif in een keer zoveel mensen zoekt en ook nog als ze het liefst per direct beginnen. Heb nu ff op internet gezocht en kom al snel een verhaal tegen van iemand die er gewerkt heeft en het na een paar dagen al voor gezien hield ivm werkomstandigheden enz. Heb nu nog wel ander werk dus hoef niet perse ander werk te hebben.
Dus wie heeft er nog meer ervaringen met planhold groep???
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:43:33 #2
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_31069925
Mijn ex heeft er gewerkt en die had het er wel naar zijn zin volgens mij.
pi_31071740
Beetje adsl en kabelmodems installeren
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_31088174
idd maar is dat nog wat ???
als bedrijf om voor te werken???
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:46:18 #5
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_31088885
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef Joene het volgende:
Beetje adsl en kabelmodems installeren
Yep dat is het inderdaad.
Ik heb er ook gewerkt! Best leuk hoor. Je krijgt een auto en een telefoon... (niet voor prive gebruik)
Het was ook een collectieve sollicitatie.. een testje doen of je weet wat internet is en hoe je kompjoeter schrijft.
Daarna allemaal beloftes... Het gaat goed enzo... Het contract wordt stilzwijgend met nog een jaar verlengd...
Soms wel relaxed werk... vaak niets te doen omdat er geen aansluitingen nodig waren.
Ik moest af en toe in Amsterdam helpen. (ik werkte normaal in R'dam)
Maar twee dagen voor het einde van het 1e jaar moesten we met een hele groep verzamelen in Amsterdam.

Inderdaad: een collectief ontslag. De volgende dag auto en gereedschap inleveren en opzouten.

Geen werk meer.

Een paar maanden later beldde ze me weer op. Of ik misschien weer zin had om bij hen te werken...

Ik niet!!!

Ik wens iedereen die daar heen gaat veel plezier... let wel op, voor je het weet sta je op straat.
Maar je kan wel heeeeel goed een connectortje aan een utp-kabel zetten, een netwerkkaartje installeren en een modem in de meterkast plaatsen...

Al met al.. ik raad het je af.
Great minds think like me...
pi_31092634
kijk daar heb ik wat aan
nog meer mensen die er gewerkt hebben en die hun ervaringen willen delen ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')