Als ze het hem bij HSV willen betalen, snap ik wel dat hij geen nee zegt. Hij krijgt nu het beste salaris daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Nigel wil gewoon teveel terwijl hij nog niks heeft laten zien. Hij moet zich maar is gaan bewijzen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ze het hem bij HSV willen betalen, snap ik wel dat hij geen nee zegt. Hij krijgt nu het beste salaris daar.
en de winst is binnen. is wel grappig,ik had voor aanvang van de wedstrijd een wedje gelegd met een gozer. als hsv wint of bij gelijkspel kreeg ik 20 euro,als Bayern zou winnen zou ik 5 euro aan hem geven. ik heb dus weer een zakcentje verdiend!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Jong! Vol houden HSV
.
die Roemen zijn gewoon goed dit jaar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
HSV 1-0 achter tegen Rapid B, VdV en de Jong spelen flets, HSV wordt overklast.
Feyenoord en Hertha-killers ja, thuis nog niks verloren, en nog geen enkel doelpunt tegen ( ! ) in eigen stadion.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
die Roemen zijn gewoon goed dit jaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |