abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 23:26:27 #151
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34633462
Kom op zeg, 2 miljoen...
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_34634956
Voor Kluivert in deze staat is dat goed geld. Er is wel wat voor te zeggen dat Valencia het nog een tijdje wil aanzien. Dat klopt.
That's all folks!
pi_34665922
Toevallig heeft ons Patje wel gescoord afgelopen weekend .
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:22:37 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34708134
quote:
Kluivert: 'Blij dat Valencia het HSV's bod afwees'

Het had niet veel gescheeld of Hamburger SV had deze week een vierde Nederlandse speler ingelijfd. Maar Valencia weigerde Patrick Kluivert te laten vertrekken naar de Bundesliga.

'Ik ben erg blij dat Valencia besloot om een bod van drie miljoen euro van Hamburg af te wijzen, vlak voor het sluiten van de transfermarkt', vertelt Kluivert op zijn eigen website. Bij HSV spelen al Rafael van der vaart, Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong.

'Aan het begin van het seizoen heb ik een driejarig contract getekend bij Valencia en ik ben van plan om dat uit te dienen. Dus ik heb geen enkele interesse in andere clubs die mij zouden willen hebben. Ik wil hier blijven en mijn best doen voor deze club.'

'Tot nu toe is het een teleurstellend seizoen geweest voor me, omdat ik iedereen de echte Patrick Kluivert wilde laten zien. Maar ik denk niet dat de fans die al hebben gezien', verwijst de topscorer van Oranje naar de vele duels die hij door blessures heeft moeten missen en waardoor zijn rol tot nu toe voornamelijk beperkt is gebleven tot die van invaller.

'Ik was zeer blij dat ik het afgelopen weekeinde scoorde tegen Real Zaragoza en dat ik de gelijkmaker van Pablo Aimar voorbereidde. Misschien is dat punt aan het einde van het seizoen wel zeer belangrijk. Ik ben zeer blij met onze tweede plaats. We zullen ons best doen om Barcelona te achterhalen, maar het zou een spectaculaire ineenstorting van Barça moeten worden, als wij er nog in kunnen slagen om die ploeg te achterhalen.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 2 februari 2006 @ 12:46:54 #155
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34709081
Kluivert naar HSV
pi_34709624
Was dan een domme zet geweest van HSV.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:08:15 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901434
quote:
HSV-spits Ailton breekt onderkaak

Hamburger SV zal dit seizoen weinig plezier beleven aan huurling Ailton. De Braziliaanse aanvaller, die onlangs voor de rest van het seizoen werd gehuurd van het Turkse Besiktas, brak woensdag in het competitieduel met Hannover '96 zijn onderkaak.

Ailton kwam na twintig minuten ongelukkig in botsing met Hannover-middenvelder Hanno Balitsch. De spits onderging donderdag al een operatie. Naar verwachting vergt zijn herstel zes tot acht weken.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34905244
Benieuwd of HSV 'm na dit seizoen dan definitief overneemt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:55:56 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905551
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef zjroentje het volgende:
Benieuwd of HSV 'm na dit seizoen dan definitief overneemt.
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.
pi_34905613
Ik las gisteren dat zijn herstel 6 tot 9 maanden zou duren.

Vandaar dus mijn opmerking.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34906853
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.
De laatste keer dat hij voetbalde met Valencia zag hij er vrij fit uit. In ieder geval een stuk fitter als in zijn Newcastle tijd.
pi_34908751
Jezus he, loopt Bayern een keer verliespunten op, verliest HSV zelf van Hannover .
pi_34908941
De constantheid bij HSV laat zoals verwacht te wensen over, helaas.
That's all folks!
pi_35166068
Verloren van FC Thun.
pi_35167139
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef Radegast het volgende:
Verloren van FC Thun.
Inderdaad, schandalig. Zelfs Ajax weet van die ploeg te winnen.

pi_35168377
Ze missen Raf.
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:46:52 #167
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_35173484
En Khalid.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_35176790
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze missen Raf.
Wanneer kan ie weer spelen?
pi_35178469
Dit gaat nu wel heel erg matig, al moeten ze het thuis tegen Thun wel af kunnen maken.
De Jong maakt nog niet echt het verschil...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35180208
Nigel heeft iig eens een keer geen gele kaart gepakt.
pi_35189790
De tweede keer sinds zijn entree, geloof ik. Begon al een beetje de Stijn Vreven van HSV te worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35198997
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:
Dit gaat nu wel heel erg matig, al moeten ze het thuis tegen Thun wel af kunnen maken.
De Jong maakt nog niet echt het verschil...
De Jong is ook een beetje een overhypte speler.
Zo goed om echt uit te blinken ergens is hij nog lang niet.

Heel erg wisselvallig.
pi_35203099
Gelukkig is Raffie weer 'bijna ready to rumble'..! En nu niet meer geblesseerd raken, anders gaat het WK verloren
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:57:06 #174
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_35318802
quote:
Van der Vaart hervat training

HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft maandag de training hervat met de selectie van Hamburger SV. De Nederlandse spelbepaler liep begin december tijdens het Bundesligaduel met 1.FC Köln een botbreuk op in de linkerenkel en moest worden geopereerd.

"Een beetje onzeker was ik wel bij mijn eerste stappen op het veld", bekende Van der Vaart naderhand op de website van HSV. "Maar de artsen hebben groen licht gegeven en ik heb ook het gevoel dat het bot geheel is genezen."

bron: http://www.nu.nl/news/679(...)hervat_training.html
Goeie zaak voor HSV en Oranje net op tijd voor het WK!
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:33:59 #175
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35323025
Zondag tegen Stuttgart en ik zit in het stadion
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')