quote:Kluivert: 'Blij dat Valencia het HSV's bod afwees'
Het had niet veel gescheeld of Hamburger SV had deze week een vierde Nederlandse speler ingelijfd. Maar Valencia weigerde Patrick Kluivert te laten vertrekken naar de Bundesliga.
'Ik ben erg blij dat Valencia besloot om een bod van drie miljoen euro van Hamburg af te wijzen, vlak voor het sluiten van de transfermarkt', vertelt Kluivert op zijn eigen website. Bij HSV spelen al Rafael van der vaart, Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong.
'Aan het begin van het seizoen heb ik een driejarig contract getekend bij Valencia en ik ben van plan om dat uit te dienen. Dus ik heb geen enkele interesse in andere clubs die mij zouden willen hebben. Ik wil hier blijven en mijn best doen voor deze club.'
'Tot nu toe is het een teleurstellend seizoen geweest voor me, omdat ik iedereen de echte Patrick Kluivert wilde laten zien. Maar ik denk niet dat de fans die al hebben gezien', verwijst de topscorer van Oranje naar de vele duels die hij door blessures heeft moeten missen en waardoor zijn rol tot nu toe voornamelijk beperkt is gebleven tot die van invaller.
'Ik was zeer blij dat ik het afgelopen weekeinde scoorde tegen Real Zaragoza en dat ik de gelijkmaker van Pablo Aimar voorbereidde. Misschien is dat punt aan het einde van het seizoen wel zeer belangrijk. Ik ben zeer blij met onze tweede plaats. We zullen ons best doen om Barcelona te achterhalen, maar het zou een spectaculaire ineenstorting van Barça moeten worden, als wij er nog in kunnen slagen om die ploeg te achterhalen.'
quote:HSV-spits Ailton breekt onderkaak
Hamburger SV zal dit seizoen weinig plezier beleven aan huurling Ailton. De Braziliaanse aanvaller, die onlangs voor de rest van het seizoen werd gehuurd van het Turkse Besiktas, brak woensdag in het competitieduel met Hannover '96 zijn onderkaak.
Ailton kwam na twintig minuten ongelukkig in botsing met Hannover-middenvelder Hanno Balitsch. De spits onderging donderdag al een operatie. Naar verwachting vergt zijn herstel zes tot acht weken.
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef zjroentje het volgende:
Benieuwd of HSV 'm na dit seizoen dan definitief overneemt.
De laatste keer dat hij voetbalde met Valencia zag hij er vrij fit uit. In ieder geval een stuk fitter als in zijn Newcastle tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.![]()
Wanneer kan ie weer spelen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze missen Raf.
De Jong is ook een beetje een overhypte speler.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:
Dit gaat nu wel heel erg matig, al moeten ze het thuis tegen Thun wel af kunnen maken.
De Jong maakt nog niet echt het verschil...
Goeie zaak voor HSV en Oranjequote:Van der Vaart hervat training
HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft maandag de training hervat met de selectie van Hamburger SV. De Nederlandse spelbepaler liep begin december tijdens het Bundesligaduel met 1.FC Köln een botbreuk op in de linkerenkel en moest worden geopereerd.
"Een beetje onzeker was ik wel bij mijn eerste stappen op het veld", bekende Van der Vaart naderhand op de website van HSV. "Maar de artsen hebben groen licht gegeven en ik heb ook het gevoel dat het bot geheel is genezen."
bron: http://www.nu.nl/news/679(...)hervat_training.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |