abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34422009
Eind februari idd, ze proberen hem 100% fit te krijgen voor de wedstrijd tegen Bayern op 4 maart.
pi_34424668
Overigens denkt Van der Vaart dat HSV geen kampioen zal worden. Bayern is te sterk, naar zijn idee. (Zie Studio Voetbal van afgelopen zondag.)
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:36:21 #128
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34439238
Met een beetje geluk maakt Van der Vaart HSV zo'n beetje in z'n eentje kampioen. Maar dan moet het voor de andere clubs ook wel genoeg tegenzitten. Zou toch een prachtig verhaal zijn...
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_34445749
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Devano het volgende:
Met een beetje geluk maakt Van der Vaart HSV zo'n beetje in z'n eentje kampioen. Maar dan moet het voor de andere clubs ook wel genoeg tegenzitten. Zou toch een prachtig verhaal zijn...
Iedereen doet net alsof het door van der Vaart komt dat HSV zo hoog staat. Je moet Barbarez en Mahdavikia vooral niet vergeten.

Niet voor niets staan is Mahdavikia gekozen tot 2e beste rechtsback in de Bundesliga en is Barbarez gekozen tot de speler van het jaar van HSV. van der Vaart die werd gekozen tot de 2e beste aanvaller in Duitsland.

Op Kicker staan de rankings tot nu toe van de HSV spelers:
1. van Buyten
2. Mahdavikia
3. Beinlich
4. Wachter
5. Jarolim
6. van der Vaart
7. Boulahrouz
8. Barbarez
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:59:17 #130
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34460119
Barbarez en Mahdavikia mogen niet eens in de schaduw staan van Van der Vaart. Bovendien spelen hun er al langer, en het gaat pas weer zo goed sinds Rafael is neergestreken. Natuurlijk blijft het een teamprestatie, maar als je de goals en assists van Van der Vaart wegstreept, dan hou je bijster weinig over.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_34473322
quote:
'HSV beste papieren om gunst De Jong'

26/1/2006 9 :56

De nieuwe club van Nigel de Jong zou wel eens Hamburger SV kunnen worden. Het AD meldt dat Tottenham Hotspur voorlopig is afgehaakt vanwege de hoge eisen van de Ajacied. De Duitsers zouden wel bereid zijn om de wensen van De Jong te vervullen.
Hamburg wil de 21-jarige middenvelder per direct van Ajax overnemen. De Amsterdammers zouden in dat geval nog een transfersom kunnen vangen. Voor De Jong zelf heeft een tussentijdse overstap als voordeel dat hij weer snel aan spelen toekomt. Trainer Danny Blind houdt de middenvelder vaak op de bank.

HSV is een van de vele clubs met interesse voor De Jong. De middenvelder proefde al sfeer bij Borussia Dortmund en Sevilla, stond in de belangstelling van Celtic en West Ham United en onderhandelde dus al met het Tottenham van manager Martin Jol.

Als De Jong inderdaad naar Hamburg vertrekt, wordt hij bij de huidige nummer twee van de Bundesliga de derde Oranje-international. Ook Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart verdienen hun brood bij HSV.
bron: vi.nl

und Nigel dus .
pi_34474845
Ik ga waarschijnlijk 26 februari naar HSV - VFB Stuttgart. Als De Jong er dan ook speelt kan ik mijn Nederlandse vlag wel een meenemen

Lijkt me echt heel cool zo'n wedstrijd en als ik het verhaal van een paar posts hierboven lees krijg ik er helemaal zin in
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_34487527
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:28:21 #134
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_34489369
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
Het is nu bevestigd, Nigel naar HSV
quote:
'Hamburger SV haalt De Jong naar Bundesliga'

26/1/2006 17:39

Nigel de Jong is niet langer Ajacied, meldt het doorgaans zeer betrouwbare Kicker. De geboren Amsterdammer vertrekt per direct naar Hamburger SV, dat de 21-jarige international voor circa een miljoen euro overneemt van Ajax. Beide clubs hebben het nieuws nog niet bevestigd.
De Jong stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Ajax. Maar hij mocht daar vertrekken, omdat hij al te kennen had gegeven zijn aflopende contract niet te verlengen en de Amsterdamse club op deze manier nog iets kan verdienen aan de verdediger annex middenvelder.

Bij HSV is hij de derde Oranje-international. Khalid Boulahrouz is er bezig aan zijn tweede seizoen, terwijl Rafael van der Vaart afgelopen zomer dezelfde weg bewandelde als De Jong zojuist gedaan heeft.

HSV was niet de enige club die lonkte naar De Jong. Ook Sevilla, Tottenham Hotspur, Borussia Dortmund en West Ham United toonden interesse.

bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=76232/sc=b90af6
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:31:10 #135
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34489448
TT misschien aanpassen

Der Holländische Enklave
pi_34489883
Veel plezier ermee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:01:49 #137
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_34490401
Lekkere aankopen laatste tijd. Als De Jong weer een beetje opbloeid en die dikke Ailton het net weer gaat vinden geef ik ze nog wel een kansje.....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_34492083
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Voor welke positie zullen ze hem halen ?
pi_34492151
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Voor welke positie zullen ze hem halen ?
Ik denk rechtsback.
pi_34492259
Ik ben nooit kapot van hem geweest.
Vind hem geen zekerheid.

Nu eens kijken hoe hij het bij HSV gaat doen.
pi_34497178
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nooit kapot van hem geweest.
Vind hem geen zekerheid.

Nu eens kijken hoe hij het bij HSV gaat doen.
Zal me niets verbazen als Nigel de zoveelste Ajacied wordt die opbloeit bij een andere club.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_34497321
Aanvallend zie ik hem wel wat brengen.
Verdedigend is het geen meerwaarde.

Maar kansen om te slagen heeft hij zeker.
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:40:22 #143
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34501969
Nigel de Jong?
pi_34502209
Boulah heeft HSV dus gepusht, verstandige jongen die Khalid.
That's all folks!
pi_34521500
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik denk rechtsback.
Rechtsback? Weet ik niet. Zou wel kunnen, maar ik zie voor hem ook wel een rol als loper op het middenveld. Of op rechts als ze 3-5-2 gaan spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 21:20:35 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34627523
HSV schijnt ook twee miljoen Euro geboden te hebben op Patrick Kluivert, Valencia ging echter niet akkoord.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34627575
Tsjees, HSV is wel lekker bezig met aankopen (pogingen) doen, zeg. Die proberen echt structureel in de top mee te spelen.
pi_34628167
HSV=Hölländischer Sport Verein
pi_34628536
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef Fonzarelli het volgende:
HSV=Hölländischer Sport Verein
pi_34631551
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef M0NTANA het volgende:
HSV schijnt ook twee miljoen Euro geboden te hebben op Patrick Kluivert, Valencia ging echter niet akkoord.
Dat zou het helemaal compleet maken, ik snap niet waarom Valencia niet akkoord is geegaan.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')