Iedereen doet net alsof het door van der Vaart komt dat HSV zo hoog staat. Je moet Barbarez en Mahdavikia vooral niet vergeten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Devano het volgende:
Met een beetje geluk maakt Van der Vaart HSV zo'n beetje in z'n eentje kampioen. Maar dan moet het voor de andere clubs ook wel genoeg tegenzitten. Zou toch een prachtig verhaal zijn...
bron: vi.nlquote:'HSV beste papieren om gunst De Jong'
26/1/2006 9 :56
De nieuwe club van Nigel de Jong zou wel eens Hamburger SV kunnen worden. Het AD meldt dat Tottenham Hotspur voorlopig is afgehaakt vanwege de hoge eisen van de Ajacied. De Duitsers zouden wel bereid zijn om de wensen van De Jong te vervullen.
Hamburg wil de 21-jarige middenvelder per direct van Ajax overnemen. De Amsterdammers zouden in dat geval nog een transfersom kunnen vangen. Voor De Jong zelf heeft een tussentijdse overstap als voordeel dat hij weer snel aan spelen toekomt. Trainer Danny Blind houdt de middenvelder vaak op de bank.
HSV is een van de vele clubs met interesse voor De Jong. De middenvelder proefde al sfeer bij Borussia Dortmund en Sevilla, stond in de belangstelling van Celtic en West Ham United en onderhandelde dus al met het Tottenham van manager Martin Jol.
Als De Jong inderdaad naar Hamburg vertrekt, wordt hij bij de huidige nummer twee van de Bundesliga de derde Oranje-international. Ook Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart verdienen hun brood bij HSV.
Het is nu bevestigd, Nigel naar HSVquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
quote:'Hamburger SV haalt De Jong naar Bundesliga'
26/1/2006 17:39
Nigel de Jong is niet langer Ajacied, meldt het doorgaans zeer betrouwbare Kicker. De geboren Amsterdammer vertrekt per direct naar Hamburger SV, dat de 21-jarige international voor circa een miljoen euro overneemt van Ajax. Beide clubs hebben het nieuws nog niet bevestigd.
De Jong stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Ajax. Maar hij mocht daar vertrekken, omdat hij al te kennen had gegeven zijn aflopende contract niet te verlengen en de Amsterdamse club op deze manier nog iets kan verdienen aan de verdediger annex middenvelder.
Bij HSV is hij de derde Oranje-international. Khalid Boulahrouz is er bezig aan zijn tweede seizoen, terwijl Rafael van der Vaart afgelopen zomer dezelfde weg bewandelde als De Jong zojuist gedaan heeft.
HSV was niet de enige club die lonkte naar De Jong. Ook Sevilla, Tottenham Hotspur, Borussia Dortmund en West Ham United toonden interesse.
bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=76232/sc=b90af6
Voor welke positie zullen ze hem halen ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
Ik denk rechtsback.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor welke positie zullen ze hem halen ?
Zal me niets verbazen als Nigel de zoveelste Ajacied wordt die opbloeit bij een andere club.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nooit kapot van hem geweest.
Vind hem geen zekerheid.
Nu eens kijken hoe hij het bij HSV gaat doen.
Rechtsback? Weet ik niet. Zou wel kunnen, maar ik zie voor hem ook wel een rol als loper op het middenveld. Of op rechts als ze 3-5-2 gaan spelen.quote:
Dat zou het helemaal compleet maken, ik snap niet waarom Valencia niet akkoord is geegaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef M0NTANA het volgende:
HSV schijnt ook twee miljoen Euro geboden te hebben op Patrick Kluivert, Valencia ging echter niet akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |