Ja, tuurlijk, hij moet zeker iedereen die die opmerking maakte gaan quoten ipv jouw post als voorbeeld nemen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
reageer dan ook even zo op andere met die opmerking in dit topic.
Dank u.
Die opmerking was duidelijk aan mij gericht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hij moet zeker iedereen die die opmerking maakte gaan quoten ipv jouw post als voorbeeld nemen?![]()
Je eer is hopelijk niet al te erg ondergeschoffeld he?
Ja ik reageerde op jou omdat jij de laatste was die dat zei. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo maar dit is nu al zovaak gezegd. Als Ajacied vind ik het alleen maar leuk voor Rafael maar als hij was gebleven zat hij denk ik nog in dezelfde dip.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die opmerking was duidelijk aan mij gericht.
Mijn opmerkingen worden er altijd uitgepikt dus over algemeen kan ik dan niet spreken.
de nr's 1 en 2 in de poule van de UEFA CUP gaan door?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef DeTolk het volgende:
Hamburg en Monaco sowiezo door.
De nummers 1,2 en 3.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
de nr's 1 en 2 in de poule van de UEFA CUP gaan door?
En daarna roept Van der Vaart "Grapjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Rafael van der Vaart is nu mooi Duitsland aan het verkennen, zodat NL aan de hand van VDV de wereldtitel kan opeisen, in het hol van de leeuw.
quote:Rafael Van der Vaart beste van Bundesliga
Rafael van der Vaart is uitgeroepen tot voetballer van de maand september in de Bundesliga. Duitse voetballiefhebbers konden afgelopen week hun stem uitbrengen op drie genomineerden.
'Het is geen verrassing', reageerde coach Thomas Doll. En ploeggenoot en collega-international Khalid Boulahrouz vond het 'een verdiend eerbetoon' voor de 22-jarige Oranje-international, die bezig is aan zijn eerste seizoen in Duitsland.
Van der Vaart maakt in zijn eerste twee maanden grote indruk in de Bundesliga. In acht duels kwam hij tot een totaal van zes doelpunten. In september hielp hij HSV in vijf competitiewedstrijden aan vier zeges en één gelijkspel. De club uit Hamburg is de belangrijkste belager van koploper Bayern München en Van der vaart zelf scoorde in de laatste drie competitieduels vier keer.
In augustus was Halil Altintop, de topscorer van 1. FC Kaiserslautern en de Bundesliga, nog bekroond als beste speler.
Dan trekt Barcelona (of Madrid) aan de belquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
HSV lacht zich kapot dat VDV nu óók in Oranje weer presteert, ze hebben voor slecht vier miljoen Euro een wereldster in spé aangetrokken. Ben overigens benieuwd hoe VDV volgend seizoen wordt ontvangen bij de diverse clubs, nadat hij NL wereldkampioen gemaakt heeft.
Hij is de eerste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij niet veel HSV-spelers gelukt de laatste seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |