Ligt aan je betaalwijze. Als je via IBAN/BIC betaalt heb je geen extra kosten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef TeleluvR het volgende:
Als ik iets bestel in Duitsland en laat verzenden naar Nederland, welke kosten kan ik dan naast de verzendkosten bovenop de bestelling verwachten?
Dacht het niet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:16 schreef halion het volgende:
Geen.
Alleen voor bestellingen boven de 20 euro (geloof ik) van buiten Europa betaal je import belasting.
Niets, want volgens mij gaat het geeneens meer door douane.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef TeleluvR het volgende:
Als ik iets bestel in Duitsland en laat verzenden naar Nederland, welke kosten kan ik dan naast de verzendkosten bovenop de bestelling verwachten?
Das niet veel, 3,95 voor een partij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niets, want volgens mij gaat het geeneens meer door douane.
Ik heb laatst een partij pepperspray uit dld laten komen met de post, en behalve 3.95 verzendkosten was ik niets extra kwijt
nopequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das niet veel, 3,95 voor een partij.
Portkosten gedeeld?quote:
toch wel. had laatst iets besteld van 90 dollar vanuit de States en een paar maanden later kwam er een leuke douane brief via fedex binnen. (importrechten) Er is een max. bedrag waaronder het gratis is, maar ga je daarboven dan moet je betalen. Ook als je met een creditcard betaald hebt, zoals ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Dacht het niet hoor.Boven de 175 euro betaal je BTW.
Ik had laatst 2 paar schoenen gekocht in de VS en laten overkomen. Die schoenen werden gewaardeerd op ¤77 en daar moest ik ¤19,63 invoerpremies over betalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef halion het volgende:
[..]
toch wel. had laatst iets besteld van 90 dollar vanuit de States en een paar maanden later kwam er een leuke douane brief via fedex binnen. Er is een max. bedrag waaronder het gratis is, maar ga je daarboven dan moet je betalen. Ook als je met een creditcard betaald hebt, zoals ik.
preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:10 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik had laatst 2 paar schoenen gekocht in de VS en laten overkomen. Die schoenen werden gewaardeerd op ¤77 en daar moest ik ¤19,63 invoerpremies over betalen.
Interesseerde me vrij weinig aangezien ik normaal ¤120 per paar moet betalen(Schoenen daar waren $29,95 per paar)
Moest er alleen 23 dagen op wachten, maar goed dat was het wel waardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:11 schreef halion het volgende:
[..]
precies
lang leve de creditcard.
lang leve het internet.
indeed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:40 schreef Neptun3 het volgende:
Binnen de EU: vrij transport van goederen en diensten (m.u.v. tabak)
Buiten de EU: http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |