Dat weet ik bijna wel zeker jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jongen, als je vrouw je gat af heeft geveegd, dan is ze for lifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat houdt ze niet lang vol, want zo slim is ze ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Zolang de overige bewoners niet zien hoe ze bezig is, niet alleen dit met Rob maar aldoor, speelt ze het spel goed.
Ze pakt ze in, speelt ze tegen elkaar uit en loopt zelf geen nominatiegevaar.
En nu maar hopen dat een paar mensen is een keer met elkaar praten zonder Chantal (is wel moeilijk) en dat ze er achter komenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Zolang de overige bewoners niet zien hoe ze bezig is, niet alleen dit met Rob maar aldoor, speelt ze het spel goed.
yeah Chantal is een hypocriet wijf.....wat een ongeloofelijke vreselijk aanstellerig wijf....die stem ook....hoe vervelend ik Tanja ook vind, zij roddelt niet zo gemeen als CHantal......... Chantal is nog 20x erger.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:09 schreef arneaux het volgende:
Chantal gebruikt haar leeftijd nooit. Ik kan me nog een nomitatieronde herinneren dat het leeftijdsverschil tussen Chantal en Lieske werd aangegrepen om Lieske te nomineren..
Gaat heus wel een keer gebeurenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat een paar mensen is een keer met elkaar praten zonder Chantal (is wel moeilijk) en dat ze er achter komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Zolang de overige bewoners zien hoe goed ze bezig is,
Precies. (toch een nichtje van Hummie?)quote:, niet alleen dit met Rob maar aldoorspeelt ze het spel goed.
Welkom muizenmeisquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef muizemeis het volgende:
JAAAAAAAA eindelijk!!
Ben al weken de streamverlsagen aan het lezen op het BB forum, maar zit nu ziek thuis en lees álles...heb dus ook enomr de behoefte om af en toe commentar te geven. Helaas is mn pc tijdje geleden gecrasht waar al mn oude namen en wachtwoorden
Die is iets van plan met roelquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:20 schreef Jojogirl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ Linda en de alcoholJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen Lieske meer?quote:
Ik hoop dan niet dat je al te ziek bentquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef muizemeis het volgende:
JAAAAAAAA eindelijk!!
Ben al weken de streamverlsagen aan het lezen op het BB forum, maar zit nu ziek thuis
Hai Loedertjequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Welkom muizenmeisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkomquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef muizemeis het volgende:
JAAAAAAAA eindelijk!!
Ben al weken de streamverlsagen aan het lezen op het BB forum, maar zit nu ziek thuis en lees álles...heb dus ook enomr de behoefte om af en toe commentar te geven. Helaas is mn pc tijdje geleden gecrasht waar al mn oude namen en wachtwoorden op staan dus kon niets meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig toch (thnx to hubby op zn werk, LUFJOE!!) een username weten te krijgen, en hier ben ik danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enorm bedankt alle mensen die de streamverslagen doen, top werk!
Scanman, je doet je naam, zoals altijd, weer eer aan. Genot om naar je meesterwerkjes te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat is zeker ook weer Tanja's schuld?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat je al te ziek bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of anders hang je gewoon misselijk over de wcpot heen met een headless koptelefoonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blue tooth is zo handigquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat je al te ziek bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of anders hang je gewoon misselijk over de wcpot heen met een headless koptelefoonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onverstandig, voor je het weet ben je getrouwd met zo'n fokker .quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
maar nog meer aan de Fok postersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOLLOL Nee zo ziek gelukkig niet, heb zweepslag in mn schouder, dus typen (met arm in mitella) gaat wat langzamer dan normaal maar ik red me wel!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Het ging volgens mij niet over "praten met" maar over tegen de wil van de vriendin in kwestie contact blijven zoeken. Dus echt lastig vallen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna wel zeker jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar als ik me na 14 jaar nog druk moet maken of ze nu wel of niet met een andere man praat zou ik zelf geen leven meer hebben zeg.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo,is Lieske een fokker danquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onverstandig, voor je het weet ben je getrouwd met zo'n fokker .
Ik ben lange tijd zeer verslaafd geweest aan het forum, na enkele jaren langzaam kunnen afbouwen, maar nu... ik ben weer terug bij af denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Welkomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben ook vrij nieuw hier.Maar na wat nachten doorhalen(jawel het fietsen)ben ik verslaaft geraakt aan BB maar nog meer aan de Fok postersJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop