Dan kon-ie even rustig nadenken, zei hij net tegen Ingrid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
waarom ligt Menno buiten?
dan hoop ik dat ze de best off cd ff gaan halen nuquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze deze week niet goed tegen Hazes kan, dus ze hoopt dat die niet te veel gedraaid wordt tijdens het feestje.
Misschien is hij de discussies over homo's zat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
waarom ligt Menno buiten?
Menno is dus de vieze homo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Elkaar een klodder op het hoofd spugen in de jacuzzi is ook een overtreding van de mannenregels.
Je zou denken dat het ietwat goor is, fout, het is een symtomatisch voor homoseksualiteit. Echte mannen zoals Roel overtreden zulke regel niet.
gerard en joling komen poaar dagen in het huis voor dat programma van hun,daarom ook de "wie is de homo"actiequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze deze week niet goed tegen Hazes kan, dus ze hoopt dat die niet te veel gedraaid wordt tijdens het feestje.
een beetje verliefdquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:32 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze de best off cd ff gaan halen nu
oeps haha gerard en gordonquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
gerard en joling komen poaar dagen in het huis voor dat programma van hun,daarom ook de "wie is de homo"actie
NEEEEEEEEEE!!!!! Iedereen maar aub niet die 2.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
gerard en joling komen poaar dagen in het huis voor dat programma van hun,daarom ook de "wie is de homo"actie
Precies. Als een ex-vriend mijn vriendin zou blijven lastigvallen, dan zou ik ook op den duur gewelddadig worden, of er in ieder geval mee dreigen. Is dat zo raar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef arneaux het volgende:
Jongens doe niet allemaal zo fokkin schijnheilig man. Roel verwoord gewoon perfect wat iedereen denkt. Kommop, vinden julie het leuk dan als je vriendin met 1 of andere kerel gaat staan ouwehoeren en jou helemaal vergeet? Vinden jullie het chill als exen smsjes midden in de nacht gaan sturen?
De vergelijking met het schroefje was erg treffend. Als je in je auto zit en er komt ergens een schroefje los denk je ach what the fuck, komt wel goed. Als je in een spaceshuttle zit en je ziet dan een schroefje voorbij drijven dan ga je je toch meer zorgen maken.
Wat Roel wil zeggen dat als je ergens heel zuinig op bent, en je iets heel belangrijk vind, je dan extra op je hoede bent...Ik vind 'm goed.
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vierenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
een beetje verliefd
Dit is de laatste keer.
Met één of twee benenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:34 schreef Gert het volgende:
Rob wil een foto op zijn graf.
En Rob gaat graag naar begraafplaatsen. Vooral in Amsterdam, "daar heb je hele mooie
begraafplaatsen, er liggen veel bekende mensen."
Feestje? Madam had toch geen feestje nodig? Mevrouw wil zich toch 0,0 inzetten voor dat feestje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Dat is helemaal niet raar, dat is gewoon mannelijk. Iedereen die zegt dat ze niet zo zijn zijn schijnheilig en hypocriet..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Als een ex-vriend mijn vriendin zou blijven lastigvallen, dan zou ik ook op den duur gewelddadig worden, of er in ieder geval mee dreigen. Is dat zo raar?
Als ze dat vantevoren dan even melden, dan weet ik welke dagen ik de streams uit moet latenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren![]()
Wat zijn sommige mannen toch waanzinnig rancuneus Gurgh..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat ze haar lekker opsluiten in de babykamer
Ik had begrepen dat Menno over de rand van het bad wilde spugen maar dat Joost net zijn hoofd bewoogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel zei toch dat als iemand dat bij hem zou doen, hij 'm een beuk voor z'n harses zou verkopen?
Kijk, dát is mannentaal.
Nee hoor.... jij, en dus ook Roel, schijnt nog niet helemaal door te hebben dat niet alle mannen hetzelfde zijn. Het komt misschien als een shock, maar zo is het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar, dat is gewoon mannelijk. Iedereen die zegt dat ze niet zo zijn zijn schijnheilig en hypocriet..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen
De Glimlach Van Een Kind
De Vlieger
Droomland
Geef Mij Je Angst
Het Is Koud Zonder Jou
Het is te laat
Het is weg
Kleine Jongen
Voor Mij Geen Slingers Aan De Wand