quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef GraafD het volgende:
[..]
nee meer het onzekere,jalourse,bezitterige 17 jarige pubertje
Great minds think alike?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
GMTA Scanmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kommaarkommaarkommaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies. Een schande is het! Het lijkt wel alsof ie het lékker vindt of zo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is gewoon intiem met 3 vrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik roep al de hele tijd dat ik Roel de hoer van BB5 vind.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat homo gerucht was wel een goede zet van BB. Een aantal bewoners zijn nu toch enigszins afgeknapt op elkaar.
En roel wordt de grote verliezer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat homo gerucht was wel een goede zet van BB. Een aantal bewoners zijn nu toch enigszins afgeknapt op elkaar.
Elkaar een klodder op het hoofd spugen in de jacuzzi is ook een overtreding van de mannenregels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?
Nou scanman, wat zijn dat dan voor regels, jij bent manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is het weer roerend eensch!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met wie?
Dat maakt toch niet uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was wel de meest extreme inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Elkaar een klodder op het hoofd spugen in de jacuzzi is ook een overtreding van de mannenregels.
Je zou denken dat het ietwat goor is, fout, het is een symtomatisch voor homoseksualiteit. Echte mannen zoals Roel overtreden zulke regel niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel zei toch dat als iemand dat bij hem zou doen, hij 'm een beuk voor z'n harses zou verkopen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Elkaar een klodder op het hoofd spugen in de jacuzzi is ook een overtreding van de mannenregels.
Je zou denken dat het ietwat goor is, fout, het is een symtomatisch voor homoseksualiteit. Echte mannen zoals Roel overtreden zulke regel niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hele avond Hazes dus en dan maar hopen dat ze jankend het huis uit rent!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze deze week niet goed tegen Hazes kan, dus ze hoopt dat die niet te veel gedraaid wordt tijdens het feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop