Ach, dan hebben Gerard en Gordonquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat vantevoren dan even melden, dan weet ik welke dagen ik de streams uit moet laten
Ik snap best dat mannen kunnen verschillen maar ik weiger te geloven dat man het niet erg vinden als hun vriendin, waar je dus verlieft op bent, allemaal rare fratsen uithaalt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.... jij en dus ook Roel schijnen nog niet helemaal door te hebben dat niet alle mannen hetzelfde zijn. Het komt misschien als een shock, maar zo is het nou eenmaal.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren![]()
Als hij een schroefje zou vinden zou ik toch eerder denken dat het uit Roel zelf gevallen was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef arneaux het volgende:
De vergelijking met het schroefje was erg treffend. Als je in je auto zit en er komt ergens een schroefje los denk je ach what the fuck, komt wel goed. Als je in een spaceshuttle zit en je ziet dan een schroefje voorbij drijven dan ga je je toch meer zorgen maken.
Heb niet geluisterd naar Roel en zijn vriendjes maar wat bedoel je met rare fratsen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap best dat mannen kunnen verschillen maar ik weiger te geloven dat man het niet erg vinden als hun vriendin, waar je dus verlieft op bent, allemaal rare fratsen uithaalt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij een schroefje zou vinden zou ik toch eerder denken dat het uit Roel zelf gevallen was.
Her en der blijkt nu toch een losse te zitten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij een schroefje zou vinden zou ik toch eerder denken dat het uit Roel zelf gevallen was.
Vergeet vooral "Mijn kleine meid" niet. Eventjes heerlijk met haar neus op de feiten drukken, dat ze toch echt een meisje krijgtquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen
De Glimlach Van Een Kind
De Vlieger
Droomland
Geef Mij Je Angst
Het Is Koud Zonder Jou
Het is te laat
Het is weg
Kleine Jongen
Voor Mij Geen Slingers Aan De Wand
Zeg Maar Niets Meer
Zij gelooft in mij
Zomer
Zijn studie heeft hem weinig goed gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
tot een bepaalde hoogte als hij met jouw vrouw in bed ligt dan wordt je heel ergquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb niet geluisterd naar Roel en zijn vriendjes maar wat bedoel je met rare fratsen?
Een ex vriend van mijn vrouw komt hier nog geregeld over de vloer en ik heb daar totaal geen problemen mee![]()
Didoquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef GraafD het volgende:
ik denk dat roel na zijn studie een goede relatie- therapeut zal worden.
Gehaaide tante is het.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Menno is dus de vieze homo?
Jeetje..
Hebben jullie trouwens door dat de nominatiemissie van Chantal is gelukt?
Ingrid verdenkt Rob van alles en nog wat...
Chantal heeft er even wat uurtje in moeten steken maar Ingrid, Menno en Linda staan nu ook volledig aan háa'r kant.
En vriendschappelijk omgaan met andere mannen valt onder 'rare fratsen'?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap best dat mannen kunnen verschillen maar ik weiger te geloven dat man het niet erg vinden als hun vriendin, waar je dus verlieft op bent, allemaal rare fratsen uithaalt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef arneaux het volgende:
Jongens doe niet allemaal zo fokkin schijnheilig man. Roel verwoord gewoon perfect wat iedereen denkt. Kommop, vinden julie het leuk dan als je vriendin met 1 of andere kerel gaat staan ouwehoeren en jou helemaal vergeet? Vinden jullie het chill als exen smsjes midden in de nacht gaan sturen?
De vergelijking met het schroefje was erg treffend. Als je in je auto zit en er komt ergens een schroefje los denk je ach what the fuck, komt wel goed. Als je in een spaceshuttle zit en je ziet dan een schroefje voorbij drijven dan ga je je toch meer zorgen maken.
Wat Roel wil zeggen dat als je ergens heel zuinig op bent, en je iets heel belangrijk vind, je dan extra op je hoede bent...Ik vind 'm goed.
Eerwraak is iets wat eerder zal gebeurenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef GraafD het volgende:
ik denk dat roel na zijn studie een goede relatie- therapeut zal worden.
Dat zou iets minder prettig zijn inderdaad maar hij (en zijn vrouw) zijn goede vrienden van ons en zie het niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot een bepaalde hoogte als hij met jouw vrouw in bed ligt dan wordt je heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prop alle CD'S van Hazes daarna dan asjeblieft in Chantal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik nou de enige die neigingen heeft naar het huis te rijden en de rest van de dag (of zo lang nodig is) keihard Hazes te gaan draaien.
Dat was het discussiepunt toch niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En vriendschappelijk omgaan met andere mannen valt onder 'rare fratsen'?
Absoluut nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik nou de enige die neigingen heeft naar het huis te rijden en de rest van de dag (of zo lang nodig is) keihard Hazes te gaan draaien.
Zonde van je tijd, dan gaat Pikkie de hele dag in de DBK zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Prop alle CD'S van Hazes daarna dan asjeblieft in Chantal.
Mijn vrouw werkt in een mannen wereld, moet ik me nu zorgen gaan maken over wat ze allemaal in die werk uren aan het doen is? Ik zou wel erg weinig zelfvertrouwen hebben als ik me daar druk over ga makenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was het discussiepunt toch niet?
Was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zou iets minder prettig zijn inderdaad maar hij (en zijn vrouw) zijn goede vrienden van ons en zie het niet zo snel gebeuren![]()
We gaan ook vaak met z'n 4en uit eten.
Hun relatie is dan ook wel meer dan 15 jaar geleden![]()
Dit gaat over Rob!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Menno gaat lekker over de tong bij de dames in de slaapkamer.
Ik dacht toch echt dat het net over Menno ging.. Ze hadden het over iemand die nooit iets over zichzelf vertelt, dus ik nam aan dat het dus over Menno ging.quote:
Dat zijn geen grappenquote:
Robquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Menno gaat lekker over de tong bij de dames in de slaapkamer.
Dat zegt Roel toch niet, johquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt in een mannen wereld, moet ik me nu zorgen gaan maken over wat ze allemaal in die werk uren aan het doen is? Ik zou wel erg weinig zelfvertrouwen hebben als ik me daar druk over ga maken![]()
Hmm.. Nu ga ik twijfelen..quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat het net over Menno ging.. Ze hadden het over iemand die nooit iets over zichzelf vertelt, dus ik nam aan dat het dus over Menno ging.
Wat is Chantal toch een schatjequote:
Dit is erg voor jequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappenNu weet ik het niet meer, ze neemt haar mobiel niet op en volgens haar collega's is ze niet op het werk
![]()
Ben je nu blij? We waren zo gelukkig samen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het nu ook zeker dat het over Rob gaat idd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:03 schreef trpetine het volgende:
[..]
Hmm.. Nu ga ik twijfelen..
Maar ik hou het op Rob!
Edit: NU weet ik het zeker!
Had niet geluisterd naar Roel want kan me er absoluut niet in vindenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zegt Roel toch niet, joh
Je hoeft niet te overdrijven
OT: Chantal![]()
![]()
![]()
Precies!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het nu ook zeker dat het over Rob gaat idd.
Ze gaat ze echt één voor één langs om Rob zwart te maken.
Maar intussen weer geen woord tegen Rob zelf natuurlijk.
Dank jequote:
ik wil het niet zeggen maar wat Rob betreft heeft ze gelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal houdt van kleine groepjes.... Dan kun je beter praten.
Jongen, als je vrouw je gat af heeft geveegd, dan is ze for lifequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had niet geluisterd naar Roel want kan me er absoluut niet in vinden![]()
Maar ondertussen maak ik me dankzij een aantal van jullie wel zorgen over mijn vrouw![]()
![]()
Zeker weten heeft ze een punt. Maar zeg dat dan een keer als Rob weer zoiets flikt. Maar nee, dat durft ze niet omdat ze bang is genomineerd te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef trpetine het volgende:
[..]
Precies!!
Ook walgelijk gedrag dat roddelen maar ze heeft wel een punt met betrekking
tot wat Rob allemaal tegen Ingrid heeft gezegd..
Helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten heeft ze een punt. Maar zeg dat dan een keer als Rob weer zoiets flikt. Maar nee, dat durft ze niet omdat ze bang is genomineerd te worden.
Zolang de overige bewoners niet zien hoe ze bezig is, niet alleen dit met Rob maar aldoor, speelt ze het spel goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het nu ook zeker dat het over Rob gaat idd.
Ze gaat ze echt één voor één langs om Rob zwart te maken.
Maar intussen weer geen woord tegen Rob zelf natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |