wat, nee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie wat Roel nu zegt over die ex en die sms??
Kan het erger
Roel, waar ben je mee bezig????
Holy fuckquote:Ouders van Roel hebben een ongeluk gehad
De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.
Aangemeld via de submit. De redactie van de BBlog kan dit bericht niet controleren op waarheid. Weet iemand hier meer over? Is dit waar of een hoax?
Indien dit waar is, werd/wordt dit gemeld aan Roel?
Update
quote:
Op 30-09-2005 @ 12:10 schreef BasroR het volgende:
Het is waar; ze zijn in een kettingbotsing terecht gekomen. Met Charley gaat het redelijk okee, Margot moet daarentegen nog een operatie ondergaan vandaag; haar scheen en kuitbeen zijn gebroken.
Wout (de broer) was al eerder in de studio en wist in de uitzending nog van niks.
En dan ga je die persoon terug smssen dat je anders zijn kop in elkaar komt slaan???quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef arneaux het volgende:
Jongens doe niet zo ontzettend schijnheilig! WIE vind het leuk dat ex-en berichten blijven sturen!?
Inkoppertje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlog
kommaarkommaarkommaar![]()
Een vriend van me had dat bij de ex van zijn vriendin wel gedaan. Die ex was echt obsessief bezig. Stond ie opeens voor de deur, mijn vriend: "als je je hier nog 1x durft te vertonen, pak ik een gereedsschapskist en sla ik je hersens in!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan ga je die persoon terug smssen dat je anders zijn kop in elkaar komt slaan???
Dat is toch diep triest.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:15 schreef Loedertje het volgende:
Roel's ouders hebben een geweldige megadure veilige auto en zullen wel hebben gezegd * zeg maar nix tegen Roel, dan issie ongerust en dan wil ie naar huis...en dat zou zonde zijn*
Roel zei ooit al in het huis: "Het enige recht van een vrouw is het aanrecht"quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef GraafD het volgende:
Het liefst stopt roel zijn vriendin in het bb huis met de regel geen contact met de buitenwereld en aan de ketting en niet zeuren wat ik doe.
Allochtonen hè..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef GraafD het volgende:
Het liefst stopt roel zijn vriendin in het bb huis met de regel geen contact met de buitenwereld en aan de ketting en niet zeuren wat ik doe.
Weet je Scanman, ik ken ook een paar van dit soort ultrajaloerse gozerts (ik 5 jaar geleden nogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel zei ooit al in het huis: "Het enige recht van een vrouw is het aanrecht"
Was een grapje, maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |