Goede pijpsterquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat lachen van Nathalie eigenlijk nog erger dan Chantal. Nathalie zuigt adem in terwijl ze lacht. Dat klinkt echt behoorlijk idioot.
Ik vind dat kneuzengedrag van Rob en Roel ook stuitend, maar Joost gaat óók te ver nu.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel stijl dat Joost gewoon schijt heeft aan alle verdachtmakingen en gewoon doorgaat met maskertje enzo
Tuurlijk. Gewoon schijt aan hebben, groot gelijk heeft-ie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel stijl dat Joost gewoon schijt heeft aan alle verdachtmakingen en gewoon doorgaat met maskertje enzo
[afbeelding]
Zie toch liever het lol gedrag van joostquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind dat kneuzengedrag van Rob en Roel ook stuitend, maar Joost gaat óók te ver nu.![]()
poetst iets korter dan Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een lelijke tanden heeft Joost
Precies!! Wat een haantjesgedrag!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
Roel blijft hier maar minpunten scoren. Wat een vent zeg, verschrikkelijk. Je zal zo'n vriend hebben.
Je zou bijna denken dat hij zelf de homo isquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit. Homofoobje?
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventjequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit. Homofoobje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |