* Jojogirl is hier nooit weggeweest en is het bij vlagen actief en passief. Zeker nadat het eiland net weg was was ik Fok! wel een beetje zat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde!! Sinds de eerste is dat by far de leukste
Ja ben zelfs getrouwd ondertussen... jij nog steeds met Hoekie, leuk, doe je hem de groetjes van mij??
Leuk man dit, net thuiskomen na een lange wereldreis... of overdrijf ik nu een beetje?? Het is net of ik niet ben weggeweest, forum is mn huis weer![]()
Thnxquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Toch paste Equilan wel goed bij je, moet hier ff aan wennen.
okay, dat had ik gemistquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze had t erover dat als je 't mengt met andere stoffen dat je dus bepaalde dampen zijn die giftig zijn, daarin heeft ze wel degelijk gelijk hoor..
Ja hè? Wat een oprechte aandacht .quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef Jojogirl het volgende:
Wel knap dat ze allemaal nog zo lief zijn over Tanja en de vlossen.
Ik had werkelijk geen flauw idee wie er van dat 'oude wereldje' nog actief waren en mij eventueel konden helpen, Breuls sprong er als eerste uit dus vandaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter vragen aan dagonet@fok.nl
Dan is het voor 00.00 geregeld
Wat een zeikwijf, ze heeft zelf ook al eens gezegd dat geen jongetje kon zijn want het had een te lief gezichtjequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef Jojogirl het volgende:
Verloskundigen. En ze twijfelt gewoon nog steeds aan het geslacht![]()
Owja zeker dat gebeurt redelijk vaak hoor. Het plassertje hoeft6 toevallig maar net tegen de buik te liggen ipv netjes tussen de benen te hangen. Bijna iedereen kent toch wel een verhaal van iemand die dacht de ze babytje meisje kreeg, kinderkamer roze inrichtte en toen babytje jongen kreeg. of andersom??quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
Vraag aan de vrouwen die al een keer zijn bezwangerd, is het mogelijk dat de vrouw/man die de echo maakt het fout heeft over het geslacht... Is het überhaubt mogelijk?
Ja, het kan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
Vraag aan de vrouwen die al een keer zijn bezwangerd, is het mogelijk dat de vrouw/man die de echo maakt het fout heeft over het geslacht... Is het überhaubt mogelijk?
Yep.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
Ja, maar vaak doen ze dan geen uitspraak en zeggen ze dat ze het niet kunnen zien. Volgens mij is het als ze het zeggen vrij zeker, want dan hebben ze het gewoon gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
ze heeft gewoon een lichte voorkeur ms, zoals zoveel moeders én vadersquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef GraafD het volgende:
waarom wil ze toch met alle geweld een jongetje ?
Ja is zeker mogelijk. Ligt er ook wel aan, hoe duidelijk ze het hebben kunnen zien. Bij ons was er absoluut geen twijfel mogelijk bijvoorbeeld. Maar soms zien ze het iets minder goed en kan het dus inderdaad anders uitvallen (had vriendinnetje van me dus de pech mee, helemaal gerekend op een meid en werd een jongenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
De meesten (waaronder ik) hebben een andere nick )quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen flauw idee wie er van dat 'oude wereldje' nog actief waren en mij eventueel konden helpen,
Lichte voorkeur?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een lichte voorkeur ms, zoals zoveel moeders én vaders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |