Kan ze hierna snel naar huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:39 schreef arneaux het volgende:
Tanja begint nu toch echt zin in de bevalling te krijgen. Nou moe.
Ik vind het nogal regelovertredend dat die vrouwen Tanja inlichten over "de buitenwereld"quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef arneaux het volgende:
Tanja :"Ik schijn in de buitenwereld toch wel een onderwerp te zijn, met het roken enzo.."
If she only knew...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
Nee, Tanja , dat bed is voor jou
Want jij moet binnenkort drie keer per nacht eruit om de borst te geven
Tja, ik blijf blond he. Ja ik woon nog steeds met Hoekie samen. En jij ook nog steeds met dezelfde vent?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Was al benieuwd hoe lang je dr over zou doen![]()
gaat goed, behalve dan ff mn schouder maar dat mag verder geen naam hebben. Hoe is het met jou?? Woon je nog samen met... ??
Jij bent trouwens ook lekker actief weer he in BB forum, een van de redenen dat ik af en toe wel errug graag wilde reageren!!
O ja, daar let ik geeneens meer opquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het nogal regelovertredend dat die vrouwen Tanja inlichten over "de buitenwereld"
Dag concept van BBNóg meer regels overboord.
Euhm ja dat was ik in een ver verledenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef GI het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/equilan is dat muizemies ? Zo ja dan kan je een mailtje sturen naar forum@fok.nl en je kan vast je wachtwoord weer terugkrijgen als je het goed uitlegt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Loedertje het volgende:
Lieske zit al helemaal opgedrikt klaar voor de uitzending/
Linda * ben je daar niet wat vroeg mee Lies?*
Liekse * ja maar ik ben de enige die niet kan klokkijken, ik weet toch niet hoelaat het is*
aan de opdracht waaraan ze niet meer mee wil doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef arneaux het volgende:
Ze vind de naam leuk omdat het haar leuk herinnert aan de opracht, hahaha, kneus!
En zo te horen heeft ze het nog daarom gekozen ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dat ik het verkeerd had verstaan
OMG, wat een *enge* bijklank zit er aan die naam Savannah .
Ja wel hoor maar die zijn niet zo belangrijk, vulling voor he programmaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef Kokstra het volgende:
Tanja op de praatstoel... MUTE
Wonen er niet nog meer mensen in dat huis?
decibel idd jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, door die ene decibel chloor van Rob.
Mmm, ik had hetzelfde met en kloon en die had ik in no-time terug (maar toen zat ie ook toevallig net op de chat)quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Euhm ja dat was ik in een ver verleden![]()
Had al mailtje aan Breuls gestuurd (zijnde goede bekende van vroeger) waar ik het een en ander in heb uitgelegd, maar had geen geduld meer en dit is prima; equilan hoort eik bij andere tijd
Maar bedankt voor de tip hoor!!![]()
Ik heb precies hetzelfde!! Sinds de eerste is dat by far de leukstequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, ik blijf blond he. Ja ik woon nog steeds met Hoekie samen. En jij ook nog steeds met dezelfde vent?
BB5 is weer erg verslavend. De eerste keer sinds BB1 dat ik weer zoveel kijk en post.
Dat soort dingen kun je beter vragen aan dagonet@fok.nlquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Euhm ja dat was ik in een ver verleden![]()
Had al mailtje aan Breuls gestuurd (zijnde goede bekende van vroeger) waar ik het een en ander in heb uitgelegd, maar had geen geduld meer en dit is prima; equilan hoort eik bij andere tijd
Maar bedankt voor de tip hoor!!![]()
Ze had t erover dat als je 't mengt met andere stoffen dat je dus bepaalde dampen krijgt die giftig zijn, daarin heeft ze wel degelijk gelijk hoor..quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef milagro het volgende:
[..]
decibel idd ja
Lieske gaat zeker ook nooit zwemmen in het zwembad, levensgevaarlijk namelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |