Als je denkt wie is Dune ga dan maar eens zoeken want ze gaan al een tijdje mee. Ze hebben happy hardcore, dance, trance en meer van dat soort leuks gemaakt.
Favoriet van het moment: Dune - Who wants to live forever
nummer wat ik de hele dag door draai:
Dune - Hand in Hand
quote:As whe have: Who wants to live forever
Op zondag 04 november 2001 17:48 schreef spommetje het volgende:
Na het happy hardcore , hebben ze nog wat klassieke muziek
gemaakt geloof ik
quote:Oh dear...
Op zondag 04 november 2001 18:18 schreef Tjeezzz het volgende:
Je hebt echt extreem goede Dance en Trance remixes van Hardcore Vibes.
quote:ik denk nu eigenlijk meer iets van: "bestaan die nog dan?"
Op zondag 04 november 2001 17:35 schreef Tjeezzz het volgende:
Als je denkt wie is Dune ga dan maar eens zoeken want ze gaan al een tijdje mee. Ze hebben happy hardcore, dance, trance en meer van dat soort leuks gemaakt.
01 - Angel
02 - Are you ready to fly
03 - Around the world
04 - Can't stop raving
05 - Expedition
06 - Final dream
07 - Future is now
08 - Generation Love
09 - Give me rave
10 - Hand in hand
11 - Hardcore vibes
12 - In my dreams
13 - Just another dream
14 - Lost in space
15 - Million miles from home
16 - Positive energy
17 - Rainbow to the stars
18 - Who wants to live forever
quote:Zekers bestaan die nog.
Op zondag 04 november 2001 21:01 schreef Tokus het volgende:[..]
ik denk nu eigenlijk meer iets van: "bestaan die nog dan?"
Ze zijn bezig met nieuw materiaal.
Er is nogal het een en ander gebeurd bij Dune. Verena was na het eerste klassieke album "Forever" weg gegaan.
Daarvoor in de plaats kwam Vanessa in 1998, met wie Dune twee singles uitbracht in het buitenland ("Keep The Secret" en "Electric Heaven"). Met haar zou eigenlijk het album "5" uit komen, maar dat is nooit gebeurd.
Vanessa maakte op haar beurt weer plaats voor Tina met wie het tweede klassieke album "Forever and Ever" uit kwam en ook de single "One Of Us" (ABBA Cover). En nu is Vanessa weer terug, die ook een aantal solo singles heeft gereleased. Blijkbaar is de ruzie met Dune weer helemaal over.
Met haar brachten ze "Dark Side Of The Moon" uit, een van mijn favoriete Dune tracks. Lekkere trance die goed in elkaar zit.
Ze wilden de single "Heaven" uitbrengen, maar dit mocht niet van de rechter. Twee andere danceacts Avacanda en Central Seven hadden onder de gezamenlijke naam A7 de single "Piece of Heaven" uitgebracht. De melodie van Dune's liedje was bijna identiek aan die van A7. A7 won het kort geding en Dune besloot om voorlopig even pauze te houden. Als je het aan mij vraagt waren beide nummers bijna identieke copieen van "Better Off Alone" van DJ Jurgen.
"Heaven" zou eigenlijk op het album "Reunion" komen, maar die is nooit uitgebracht door het kort geding.
Dune heeft nog wel een verzamel-CD uitgebracht eind 2000, namelijk met 3 nieuwe tracks:
History
01 Hardcore Vibes 2000
02 Are You Ready To Fly (Radio Edit)
03 Can't Stop Raving (Video Mix)
04 Rainbow To The Stars (Video Mix)
05 Hand In Hand (Video Mix)
06 Milion Miles From Home
07 Who Wants To Live Forever (Komakino Remix Cut)
08 Nothing Compares 2 U (Beam & Yanou Radio Cut)
09 Keep The Secret (Radio Edit)
10 Electric Heaven (Kay Cee Remix Cut)
11 Dark Side Of The Moon (Video Mix)
Nieuwe tracks:
12 Back To The Future (lijkt op "Rainbow To The Stars")
13 Here I Am ("Back In My Life" kloon)
14 Space Invaders
als ik uit ben gaan ik en mijn vrienden vet uit ons dak!!
quote:Please, zeg me dat 't geen remake is van...
Op zondag 11 november 2001 16:52 schreef CJ het volgende:
Met haar brachten ze "Dark Side Of The Moon" uit, een van mijn favoriete Dune tracks. Lekkere trance die goed in elkaar zit.
quote:die exacte woorden schoten mij ook gelijk te binnen...
Op zondag 11 november 2001 21:55 schreef MuadDib het volgende:[..]
Please, zeg me dat 't geen remake is van...
het zelfde als marc O
of hoe die gast ook mag heten.
"Guided by a ray of light, on our expedition flight.
Come on board, we're starting soon, to the dark side of the moon.
Fly your wings of fantasy, higher than your eyes can see.
Sending you a favorite tune from the dark side of the moon"
Dit is echter weer zo'n typisch Dune liedje met hetzelfde geluidje als in "Can't Stop Raving", "Rainbow To The Stars", maar dan met een eurotrance sausje er over heen. Dit liedje van het laatste History-album heeft trouwens ook dat leuke geluidje:
Note: dit is geen illegale MP3. Dune biedt het zelf aan op de website als een troost voor de fans die tevergeefs zaten te wachten op de single "Heaven" en het nieuwe album "Reunion".
quote:Off topic. Hij heet Mark'Oh. En toevallig heeft hij ook een super remix gemaakt van Dune's "Dark Side Of The Moon".
Op zondag 11 november 2001 23:55 schreef ook_gek het volgende:
Dune is zeker oud. En we horen er hier niets meer van. En ze zijn zeker weten erg erg erg goed.!!!!het zelfde als marc O
of hoe die gast ook mag heten.
Oh ja, van Mark'Oh is net de 'nieuwe' single uit. Ik zeg 'nieuwe' omdat het een 2001 remake is van een van z'n eerste hits. De nieuwe single heet "Never Stop That Feeling (Randy) 2001" en van dit nummer is door Barthezzz een hele toffe remix gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |