jawel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
We zitten goedverdoeme nog niet eens op pagina 2! grmbl....![]()
Eigenlijk is een vrouw net een windows installatie (gehackt of niet). Om te beginnen heb je er niks aan. Nadat alle add-ons zijn toegevoegd is het allemaal heerlijk om mee te werken. Maar na verloop van tijd loopt de boel vol, begint instabiel te worden en heb je er niks meer aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:59 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf natuurlijk, niet alles wordt even gestroomlijnd opgeleverd. Hoewel tegenwoordig bijna alles te tweaken is, zo heb ik begrepen
Straks moet ik nog naar tweakersquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef ToMaSZ het volgende:
Je andere topic is niet mijn ding btw... kan ik echt niks in betekenen. Ik denk ik post het ff hier, dan blijft die andere gevrijwaard van weinig constructieve opmerkingen.
Dan is er altijd maar 1 optie over: de oude keihard door de schredder en een nieuwe nemen. Slank, geupgrade, snel, schoon, sleek-looking, etc.. Want system recovery schiet tekort na verloop van tijd. Zelfs in een gehackte versie, opgelapt met een compitabel service pack.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:09 schreef vbmot het volgende:
[..]
Eigenlijk is een vrouw net een windows installatie (gehackt of niet). Om te beginnen heb je er niks aan. Nadat alle add-ons zijn toegevoegd is het allemaal heerlijk om mee te werken. Maar na verloop van tijd loopt de boel vol, begint instabiel te worden en heb je er niks meer aan![]()
Afdanken of niet, je blijft betalen voor de licentie. Wat dat betreft ben je dus wel goed af met een gehackte versie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Dan is er altijd maar 1 optie over: de oude keihard door de schredder en een nieuwe nemen. Slank, geupgrade, snel, schoon, sleek-looking, etc.. Want system recovery schiet tekort na verloop van tijd. Zelfs in een gehackte versie, opgelapt met een compitabel service pack.![]()
Dat zou bijna een record zijnquote:En voor wat dat andere topic betreft. Ik denk dat we wat goeroe-loss zijn op fok atm. GoT kan dan uitkomst bieden. En je post de manual erbij, dus wellicht blijven de rtfm, utfs-posts de eerste 30 min. nog even uit! [14.gif]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |