Absoluut. Laat ons dit baggertopic zo ras mogelijk sluiten, opdat er niet meer gebaggerd wordt in DIG dan af en toe leuk is als verzetje!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef vbmot het volgende:
[..]
Het slotje van de massa. Erg democratisch
Het zou zo maar kunnen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef ToMaSZ het volgende:
Misschien kan ie vol voor jump/marty hem heeft gezien?
Zoals nu dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Absoluut. Laat ons dit baggertopic zo ras mogelijk sluiten, opdat er niet meer gebaggerd wordt in DIG dan af en toe leuk is als verzetje!
Iieeuw, een ontopic-ert!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef RiDo78 het volgende:
Als je als student zijnde nou gewoon die software via school bestelt via SLIMBOX dan kost je dat haast niets, heb je de hele zwik legaal en is die al voorzien van SP2 bij de installatie.
Leuke (matige) grap als je buurjongetje xp hackt:quote:
Ik heb alleen een buurmeisjequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:28 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Leuke (matige) grap als je buurjongetje xp hackt:
Krijg ik dus als student een gehackte xp van m'n buurjongetje en ik geef hem een lollie.
Dus ik gooi zo die gehackte xp op de grond en begin er keihard op te stampen!
Dus dat buurjongetje: mijn gehackte xp, wat doe je!?
Ik zo, ja he, ik heb je er toch een lollie voor gegeven?
![]()
Kwijlen op je buurmeisje is zooo studentikoos!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Kwijlen op je buurmeisje is zooo studentikoos!
Je hebt d'r al even geportscand?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik kwijl alleen op de gehackte versie.
Nee, ik wil d'r eerst disassemblenquote:
Jaja, dan weet je daarna zeker hoe je d'r beste vriendin erbij forkt in 1 sessie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef vbmot het volgende:
[..]
Nee, ik wil d'r eerst disassemblen![]()
Ja. Net ff geprobeerd, maar ik krijg allerlei jumps naar niet bestaande offsets.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Jaja, dan weet je daarna zeker hoe je d'r beste vriendin erbij forkt in 1 sessie?
Sja, ze zijn meestal nog van voor het plug-and-play tijdperk he... moet je eerst alle settings goed hebben. Gekloot met interrupts, geheugentoewijzingen, jumpers... matig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ja. Net ff geprobeerd, maar ik krijg allerlei jumps naar niet bestaande offsets.
Vrouwen..![]()
Ok, het voorbeeld is gepostquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:43 schreef ToMaSZ het volgende:
C++.....daar snap ik geen zak van.
Doe dat voorbeeld daar posten dan, ik ga niet op zoek naar pag. 6honderd zoveel in een pdfje van nog veel groter he.
We zitten goedverdoeme nog niet eens op pagina 2! grmbl....quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:53 schreef Quincy5 het volgende:
mijn bijdrage aan het democratisch sluiten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
We zitten goedverdoeme nog niet eens op pagina 2! grmbl....![]()
Tsja, het kost aardig wat moeite om ze compitable te krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:54 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Sja, ze zijn meestal nog van voor het plug-and-play tijdperk he... moet je eerst alle settings goed hebben. Gekloot met interrupts, geheugentoewijzingen, jumpers... matig.
Dat hangt er maar vanaf natuurlijk, niet alles wordt even gestroomlijnd opgeleverd. Hoewel tegenwoordig bijna alles te tweaken is, zo heb ik begrepenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:57 schreef vbmot het volgende:
[..]
Tsja, het kost aardig wat moeite om ze compitable te krijgenAlleen, dan heb je ook wat. En de GUI is natuurlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |