Thanx nixxxquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:26 schreef nixxx het volgende:
Maar je korte haar staat ook goed hoor melen dat heb je zoals je laatst al zei niet zomaar lang gegroeid.. en dan staat het in tussentijd weer helemaal niet denk ik..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx nixxx
Mijn haar groeit wel heel snel eigenlijk, word er nu al helemaal gestoord van dat lange, terwijl t eigenlijk helemaal niet zo lang isIk heb mezelf vorgenomen het tot het eind van het jaar niet te knippen, dus dat ga ik dan ook maar eens proberen....
Trek ik dan ineens horden met mannen aan?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
Hahaha ja klopt.. en de mannen om me heen ook.......dussssssssssss..
Daar moet het je niet om te doen zijn, je doet zoiets voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Trek ik dan ineens horden met mannen aan?
Blijkbaar is dat het belangrijkste voor vrouwen, om je aan te passen aan hoe mannen je willenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef nixxx het volgende:
[..]maar van de mannen om je heen hoef je je niets aan te trekken
plato weer he met zijn sluitpost... is die jongen nou zo langzaam of wil ie niet een topic in R&P openen
Ja tochquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Trek ik dan ineens horden met mannen aan?
Nee, ik gunde de eer aan Melis. Gewoon een staaltje hoffelijkheid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef nixxx het volgende:
[..]maar van de mannen om je heen hoef je je niets aan te trekken
plato weer he met zijn sluitpost... is die jongen nou zo langzaam of wil ie niet een topic in R&P openen
aaah luiheid hoffelijkheid.. bestaat dat nog joh?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik gunde de eer aan Melis. Gewoon een staaltje hoffelijkheid.![]()
Wil je net als Melis hordes mannen aantrekken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Boschjesman het volgende:
* Boschjesman laat zijn haar groeien.
Oh, ik ga ook kraken, mijn baard laten staan, aldi-bier kopen en hopeloos doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Boschjesman het volgende:
* Boschjesman laat zijn haar groeien.
Nee, ik ben werkloos en gestopt met school.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil je net als Melis hordes mannen aantrekken?![]()
en een uitkering trekken en SP stemmen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Oh, ik ga ook kraken, mijn baard laten staan, aldi-bier kopen en hopeloos doen.
School is voor scholierenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Nee, ik ben werkloos en gestopt met school.
En daar ga je je best voor moeten doen, of denk je dat het wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Oh, ik ga ook kraken, mijn baard laten staan, aldi-bier kopen en hopeloos doen.
Hell yeah!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en een uitkering trekken en SP stemmen??
Nou dat dacht ik toch niet hoor...je bent wie je bent zeg ik dan altijd maar...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar is dat het belangrijkste voor vrouwen, om je aan te passen aan hoe mannen je willen
En nu heb ik 3.984.349.545.454 en een kwart persoonlijk heden? En danquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik toch niet hoor...je bent wie je bent zeg ik dan altijd maar...
take it or leave it
Dan was die opmerking over dat mannen dat willen behoorlijk loos, of had je er een andere bedoeling mee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik toch niet hoor...je bent wie je bent zeg ik dan altijd maar...
take it or leave it
jij komt er welquote:
Ik zou zn cv vragenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar ga je je best voor moeten doen, of denk je dat het wel gaat lukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |