LOL kleine maar belangrijke correctie, Mohammed (vzmh) was gehuwd met zijn moeder Halima? Weet niet van welke bron je dat vandaan hebt maar die zou ik maar 3x nachecken want dat is dus niet waar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zou me maar 2 keer bedenken als ik die beste meneer was. Weet hij wel dat Mohammed, de moslimprofeet, gehuwd is geweest met zijn eigen moeder.
Dat is toch achterlijk, we leven wel duizenden jaren later, maar het is natuurlijk, gezien de huidige kennis van wetenschappers over medische zaken, ronduit gestoord als je de woorden en de leer van zo'n profeet volgt.
In de Amsterdamse binnenstad is alles gewoon open op zondag meen ik, inclusief de AH.quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:20 schreef StefanP het volgende:
Achterlijke winkeltijdenwet. Typisch Nederlands weer: de overheid bepaalt wel eventjes voor je hoe, wat, wanneer, waarom en op welke manier jij iets mag doen.
Als die kerel zondags open wil zijn, laat hem dan. Dat is zijn goed recht. Nogal wiedes dat mensen liefst zondags dat soort inkopen doen. Hier in de VS is ook alles het hele weekend open. Maar in NL mag dat natuurlijk weer niet
Nee, hij was gehuwd met iemand die zijn moeder kon zijn. Hij had wel meerdere oudere weduwen als vrouw, omdat zijn moeder vroeg gestorven was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef Alulu het volgende:
[..]
LOL kleine maar belangrijke correctie, Mohammed (vzmh) was gehuwd met zijn moeder Halima? Weet niet van welke bron je dat vandaan hebt maar die zou ik maar 3x nachecken want dat is dus niet waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |