Een soort (sub)forum dus, waar je over Games & Consoles kunt praten? Mmmm..dat is wel een goed idee, misschien eens een keer met de FA's over hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:37 schreef Burning_Eye het volgende:
want hier kun je dingen posten over je ocnsole over een bepaald spel of iets anders.
maar het meot wel met gamen te maken hebben
Zeker een goed idee iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een soort (sub)forum dus, waar je over Games & Consoles kunt praten? Mmmm..dat is wel een goed idee, misschien eens een keer met de FA's over hebben.
Wat een kutplan, dat wil toch niemand? Een topic in DIG is denk ik afdoende.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een soort (sub)forum dus, waar je over Games & Consoles kunt praten? Mmmm..dat is wel een goed idee, misschien eens een keer met de FA's over hebben.
Consoles ownen mij..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef SlyTraX het volgende:
ik own consoles...
whehehe kan je die nog nieuw krijgen danquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Burning_Eye het volgende:
nieuwe kopen hé
Is dat een console?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef renz0r het volgende:
telt PSP ook?
Tofheid.quote:
En de MSX, telt die ook mee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef cerror het volgende:
En over den Atari ST dan?
Tuurlijk, de muzak van Wolf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
En de MSX, telt die ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |