Alles is gelukkig weer bij het oude, gezellig Lieske afzeiken met z' n allen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:31 schreef Zaan-Dam het volgende:
nu hebben ze het weer over Lieskedat ze onzeker is omdat ze in de spiegel kijkt...iedereen die vaak in de spiegel kijkt is onzeker...
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 04:38 schreef newsman het volgende:
Gut de nominaties lieske heeft er al 3
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen![]()
Omdat je naam als eerste genoemd is hoef nog niet te betekenen dat je de meeste stemmen gehad hebt. Dus ze kan het in principe helemaal niet weten, alleen specatuleren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen![]()
Ze hebben elkaar vorige week toch openlijk moeten nomineren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??
Omdat zij als eerste te horen kreeg dat ze mocht blijven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |