abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31049250
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 04:31 schreef Zaan-Dam het volgende:
nu hebben ze het weer over Lieske dat ze onzeker is omdat ze in de spiegel kijkt...iedereen die vaak in de spiegel kijkt is onzeker...
Alles is gelukkig weer bij het oude, gezellig Lieske afzeiken met z' n allen.

Het hele clubje van 4 gaat 't afleggen tegen Lieske als ze op de bank komen met haar, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die mutsen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_31049252
We zitten met zijn allen gewoon naar de hersenspinselen van Hummie te kijken, die stuurt met een aantal handige spraakwatervallen de bewoners waar ze ze hebben willen.
Het zijn kneedbare mensen die daar zitten, als het BB niet bevalt gaan ze naar de dagboekkamer en hebben een gesprek, daarna denken diegenen die in de dagboekkamder zijn geweest heel anders over de feiten en dingen die er gebeurt zijn.

Allemaal zijn ze uit op de prijs en erg te beinvloeden.

I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_31049254
hmz.... dat gesprek in de slaapkamer met Rob, Roel & Dido dringt nu pas tot Ingrid door?
pi_31049256
De avond van het homo beraad.
pi_31049262
ow Linda is ook nog wakker
ze is wel nuchter hoor
pi_31049264
Ik ga naar me nest, ik lees de streams wel.
pi_31049265
Menno zegt voor de 59e keer dat 't hem helemaal niks uitmaakt dat mensen denken dat hij de homo is. Hij staat de afgelopen 6 uur compleet strak, z'n hele plannetje valt in duigen, je ziet 'm denken "daar gaat m'n fanbase". Dat er überhaupt mensen durven denken dat hij, de macho van BB5 een homo zou zijn, dat doet 'm verschrikkelijk pijn. Maar verder doet 't m niks hoor...

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_31049268

was net een klein beetje te laat...maar op de achtergrond Tanja die ligt te pitte...en cameraman nog een klein stukje in beeld..
pi_31049271
nou ik weet het nu wel
weltrusten diehards....
pi_31049275
ik ga oook slape......weltrusten...
  vrijdag 30 september 2005 @ 05:18:56 #261
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31049286
en we zijn nog wakkeeeeerrrr
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_31049296
Chantal luistert naar roddelvooer
pi_31049299
Menno loopt de hele tijd rood aan bij het onderwerp. Definetely the gay of BB.
pi_31049300
De beelden volgen nu goed de sprekers, er is echt iemand wakker, mijn complimenten
pi_31049301
Nu schieten me ineens de sexgesprekken tijdens het fietsen binnen. Menno's main question was de hele tijd wat men vond van anale sex. The plot thickens.
pi_31049314
Gna Gna Gna Ik ga slapen...wat een takke stem..
pi_31049463
heerlijk om te zien/lezen hoe kleine meningverschillen, door 24/7 op elkaars lip te zitten, vreselijk opgeblazen worden
dingen waar je normaal gesproken je schouders over ophaalt, worden nu giga issues, een incidentele mindere reactie wordt als doordemandvallerij aangemerkt, alsof die ene reactie representatief persé is voor iemands gehele karakter of gedrag.... "zijn ware aard komt nu naar boven" is het dan ineens

op naar het volgende complete non issue om weer een hele dag en/of nacht over door te zagen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31049868
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 04:38 schreef newsman het volgende:
Gut de nominaties lieske heeft er al 3
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:33:53 #269
62005 CobusNet
loggert met een t
pi_31049957
Ik denk dat BB (red. Bridget) een suggestie wil opwekken dat er een homo in het huis zit. Een roddel het huis ingooien kan nooit geen kwaad. De afgelopen week was zo saai, even tijd voor een verzetje of een speculatie. Binnen 48 uur (zaterdag ca. 21:00) moeten ze in de BDK opschrijven wie zij denken dat er homo is. Ik denk dat er een presentje klaar ligt voor de bewoner(s) die opschrijft dat geen van allen een homo is. Misschien word mensenkennis wel beloond.
pi_31050011
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:
Dat zat er dik in, verbaasd me niets. Ze weten nu in ieder geval dat ze gisteravond de meeste stemmen had, meer dan Roel. Zal me benieuwen
Hoe weet Lieske dan dat ze de meeste stemmen heeft gekregen??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31050036
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:25 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Omdat je naam als eerste genoemd is hoef nog niet te betekenen dat je de meeste stemmen gehad hebt. Dus ze kan het in principe helemaal niet weten, alleen specatuleren.
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:50:02 #272
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31050145
Rise and shine!
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:20:13 #273
62005 CobusNet
loggert met een t
pi_31050594
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben elkaar vorige week toch openlijk moeten nomineren.

-edit-
Over de sms/bel stemmen: Dat vertelde Bidget gister in de uitzending.
pi_31051184
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat zij als eerste te horen kreeg dat ze mocht blijven.
pi_31051202
Laat de haan maar kraaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')