zo zie ik dat ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zie in hem absoluut geen dominante eikel eigenlijk.
Eerder een man die gevoelig is (door zijn eigen geschiedenis?) voor het verdriet in anderen.
En het daarbij idd niet kan laten om even te troosten of iemand op te peppen, op een hele pure wijze btw...
zelfs als ze het wist had het geen verschil gemaaktquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:40 schreef Loedertje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk maar bent een roepende in de woestijn
M.b.t. dat overnemen van Chantal, dáár gaat iedereen aan voorbij, de users hier, BB zelf en de bewoners (Tanja wist dit dus écht niet..)
Dus als Roel betrapt werd door de RP, zou de weekopdracht niet mislukt zijn? Ik had nl. begrepen dat dat WEL zo was. Daarom was de RP er ook, om Roel, Tanja of Nathalie te betrappen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:33 schreef Kimske het volgende:
[..]
Maar Tanja benadeelt de groep hier nu mee. Als Roel betrapt zou worden, zou alsnog de weekopdracht niet in gevaar zijn, werd gezegd.
Maar als de RP geen melding zou maken, zouden ze zelf genomineerd worden...
Ja dat is mquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
AJB stond nog in me archief
[afbeelding]
Dat zei hij ook...quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik meende Menno trouwens net te horen zeggen, dat hem in een eerder stadium is aangeboden, het huis in te gaan met een dubbele rol, maar dat hij dat niet wilde omdat hij zichzelf wilde zijn, en zodoende meer winstkansen had. (weet dit niet zeker)
Ik heb toch liever 4 Rob's om mij heen dan een half Chantalletje..quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:45 schreef milagro het volgende:
[..]
zo zie ik dat ook.
hij is wel erg aanwezig, maar dat hebben sommige mensen gewoon, of ze nu veel aanhet woord zijn of niet
Ik begin Rob er steeds meer van te verdenken dat ie is ingehuurd als de "huispsycholoog" van BBquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan hem nog steeds niet serieus namen. Er waren even twijfels toen hij zo emotioneel werd tijdens het etentje, maar als ik dan weer denk aan alles wat hij al gezegd en gedaan heeft.... Nee.
Het komt echt over als pure taktiek. Misschien is het niet eens zo,maar dat het zo overkomt is al vreemd.
Hou ik ook van maar dat had je wel begrepenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:44 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, ik hou wel van een beetje offtopic op zn tijd![]()
Pimpelpaars, goud, roze en groen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is rubbere Rob ingehuurd door BB?
SMS nu RUBBEREROB naar 1010 en win een rubbere Rob!
dank je wel BBScanner, zo stom dat ik daar gewoon wekenlang overheen kijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:44 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden tevens vermoedens (en hebben dat ook uitgesproken onderling) dat Roel een missie had voor geld of extra dingen...dus gunden ze dat Roel wel en lieten ze hem gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:45 schreef Day het volgende:
En er is nog iets wat ik niet helemaal snap van de RP. Ze hadden dus al een paar dagen het vermoeden dat 1 van de 3 rookten, zijn zelf met hun vermoedens naar de DBK geweest en uit hun woorden begrijp ik ook dat ze Roel verdachtten. Waarom zijn ze dan niet gelijk begonnen met 's nachts posten?
Volgens mij was dat huilen wel echt hoor, kan moeilijk geloven dat iemand kan faken dat ie zo over zn toeren is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik begin Rob er steeds meer van te verdenken dat ie is ingehuurd als de "huispsycholoog" van BB
Hij is nu bezig met een soort van psychotherapie in de badkamer met Ingrid, komt heel eng over allemaal
En dat huilen aan tafel was volgens mij in scène gezet, ik zag geen tranen en Dido dacht ook dat het een geintje was dus het zal wel nep zijn geweest
Is rubbere Rob ingehuurd door BB?
SMS nu RUBBEREROB naar 1010 en win een rubbere Rob!
Ingrid zei eerder ook al dat Menno een dubbele rol geweigerd had.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hm hoorde idd ook zoiets.....en dan is er waarschijnlijk wél iemand anders met een dubbele rol ...
een half Chantalletje.... is dat iets tegen de hoofdpijn of zo ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb toch liever 4 Rob's om mij heen dan een half Chantalletje..
Dank je wel! Maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hou ik ook van maar dat had je wel begrepen![]()
De kleuren zal ik morgen even doorgeven kan ze weer even knutselen![]()
Mijn oog is er ook maar een paar keer op gevallen, 1 keer vroeg in de ochtend, eerste week van BB geloof ik, toen de camera maar een beetje door de kamer filmde, omdat nog niemand wakker wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:47 schreef Wup het volgende:
[..]
dank je wel BBScanner, zo stom dat ik daar gewoon wekenlang overheen kijk
Ik denk dat jij toneel speeltquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ingrid zei eerder ook al dat Menno een dubbele rol geweigerd had.![]()
Wie oh wie -of zijn er meer?- speelt toneel?![]()
dat dacht de RP ook ja, maar als Roel betrapt zou worden, zou hij dat geld mislopen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:45 schreef Day het volgende:
[..]
Dus als Roel betrapt werd door de RP, zou de weekopdracht niet mislukt zijn? Ik had nl. begrepen dat dat WEL zo was. Daarom was de RP er ook, om Roel, Tanja of Nathalie te betrappen.
En er is nog iets wat ik niet helemaal snap van de RP. Ze hadden dus al een paar dagen het vermoeden dat 1 van de 3 rookten, zijn zelf met hun vermoedens naar de DBK geweest en uit hun woorden begrijp ik ook dat ze Roel verdachtten. Waarom zijn ze dan niet gelijk begonnen met 's nachts posten?
Tegen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
een half Chantalletje.... is dat iets tegen de hoofdpijn of zo ?
Als het echt fake was, dan moet Rob wel een aantal gouden kalveren krijgen volgend jaar. En meteen voordragen voor de academy award.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij was dat huilen wel echt hoor, kan moeilijk geloven dat iemand kan faken dat ie zo over zn toeren is.
Náátje !quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:48 schreef APK het volgende:
Wie oh wie -of zijn er meer?- speelt toneel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |