abonnement Unibet Coolblue
pi_31043112
Belachelijk dat ze het interview met de bewoner die net uit het huis komt, gaan uitzenden op het internet!

Dat was toch bij de vorige bb-avonturen niet het geval.
Nu krijg je van die 2de-rangs slecht uitgevoerde interviews, die voor de helft niet eens te volgen zijn via die haperende stream

Ja, ik persoonlijk vind dat een van de leukste dingen om te horen wat zo'n bewoner dan allemaal te zeggen heeft en de reacties van het publiek na de exit.
Dan geef ik toch de voorkeur aan een normaal beeld, en voldoende tijd om dat interview via TV uit te zenden!

Zo, dat moest ik ff kwijt
The secret of getting ahead is getting started
pi_31043388
Ralph zei niet echt veel, hij werd constant onderbroken door Bridget en Ruud. Zelfs toen Ralph netjes antwoord gaf op een vraag van Bridget, tetterde ze er zo hard doorheen dat ze dezelfde vraag een minuut later nogmaals stelde
pi_31043498
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef PV het volgende:
Ralph zei niet echt veel, hij werd constant onderbroken door Bridget en Ruud. Zelfs toen Ralph netjes antwoord gaf op een vraag van Bridget, tetterde ze er zo hard doorheen dat ze dezelfde vraag een minuut later nogmaals stelde
Nee, oké maar het gaat erom dat ze dat elke keer zo gaan doen...

Ik mis de interviews op tv
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:53:20 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31048786
Mee eens

Het wordt er allemaal niet beter op.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31049731
Ralph was nou ook niet echt spraakzaam vond ik, en dat kwam niet door Bridget en Ruud.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_31049739
Ik vond het raar dat Ralp niemand mocht nomineren, net als Rikkert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')