Downloadenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan hoeft die demo zowat al niet meerweek later kan je het hele spel downloaden
17 november 2005.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:20 schreef Komakie het volgende:
Wanneer komt ie ook weer uit?
Aangezien Call of Duty 2 al uit is (op internet) en hij kwam er vlak na geloof ik...
Bronquote:Inhoud bekend van de NFS: Most Wanted demo
EA heeft de inhoud bekend gemaakt van de Need for Speed: Most Wanted demo, die later deze week zal verschijnen. In de demo staan je twee parcours, een sprint en een speedtrap, te wachten en drie speelbare auto's. Je mag onder andere achter het stuur kruipen van een getunede Mustang, een Cayman S en een getunede Cayman S. Je tegenstanders zullen daarnaast ook nog gebruik maken van de IS300, GTO, Golf GTI en Viper.
Er staan drie uitdagingen op het programma, namelijk de Pursuit Length Challenge, Tollbooth Challenge en de Roadblock Dodge Challenge. Verder zullen er vier liedjes van de soundtrack in de demo zijn opgenomen. Later deze week kom je alles over Need for Speed: Most Wanted te weten in onze featureweek.
Ik zie alleen Politiewagens die in puin liggen, geen enkele player auto gaat kapot.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gaaf! Je kan echt schade krijgen
ja, dat zei ik ook al.. politie en ook die "traffic" auto's hebben schade, maar je eigen/ tegenstanders hun auto niet.. wel zonde, het was EA bijna gelukt..quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef babba het volgende:
[..]
Ik zie alleen Politiewagens die in puin liggen, geen enkele player auto gaat kapot.
Dat is helemaal mooi. Die crashes zagen er in de filmpjes zeker mooi uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MosPos het volgende:
Ik heb gehoord dat de makers van Burnout mee hebben geholpen om de crashes mooier te maken!!!![]()
Misschien het volgende deelquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook al.. politie en ook die "traffic" auto's hebben schade, maar je eigen/ tegenstanders hun auto niet.. wel zonde, het was EA bijna gelukt..
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2quote:Op woensdag 2 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Er is ook een gerucht dat de PC, Xbox en de PS2 versie een Black Version krijgt met een bonus CD.
[afbeelding]
Wereldkaart:
[afbeelding]
Met dank aan http://www.nfs-center.de
Volgens mij zijn dit alleen maar de grote wegen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef babba het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2
volges mij valt dat wel mee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef babba het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2
Bounties?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
volges mij valt dat wel mee hoor
maar wat is dat met die bounties die je op die screenshots ziet staan
Geen idee, Ik mis hem ook niet zo echtquote:Op woensdag 2 november 2005 09:01 schreef MosPos het volgende:
Waar is de Nissan Skyline GT-Rmooie auto hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |