Downloadenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan hoeft die demo zowat al niet meerweek later kan je het hele spel downloaden
17 november 2005.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:20 schreef Komakie het volgende:
Wanneer komt ie ook weer uit?
Aangezien Call of Duty 2 al uit is (op internet) en hij kwam er vlak na geloof ik...
Bronquote:Inhoud bekend van de NFS: Most Wanted demo
EA heeft de inhoud bekend gemaakt van de Need for Speed: Most Wanted demo, die later deze week zal verschijnen. In de demo staan je twee parcours, een sprint en een speedtrap, te wachten en drie speelbare auto's. Je mag onder andere achter het stuur kruipen van een getunede Mustang, een Cayman S en een getunede Cayman S. Je tegenstanders zullen daarnaast ook nog gebruik maken van de IS300, GTO, Golf GTI en Viper.
Er staan drie uitdagingen op het programma, namelijk de Pursuit Length Challenge, Tollbooth Challenge en de Roadblock Dodge Challenge. Verder zullen er vier liedjes van de soundtrack in de demo zijn opgenomen. Later deze week kom je alles over Need for Speed: Most Wanted te weten in onze featureweek.
Ik zie alleen Politiewagens die in puin liggen, geen enkele player auto gaat kapot.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gaaf! Je kan echt schade krijgen
ja, dat zei ik ook al.. politie en ook die "traffic" auto's hebben schade, maar je eigen/ tegenstanders hun auto niet.. wel zonde, het was EA bijna gelukt..quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef babba het volgende:
[..]
Ik zie alleen Politiewagens die in puin liggen, geen enkele player auto gaat kapot.
Dat is helemaal mooi. Die crashes zagen er in de filmpjes zeker mooi uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MosPos het volgende:
Ik heb gehoord dat de makers van Burnout mee hebben geholpen om de crashes mooier te maken!!!![]()
Misschien het volgende deelquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook al.. politie en ook die "traffic" auto's hebben schade, maar je eigen/ tegenstanders hun auto niet.. wel zonde, het was EA bijna gelukt..
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2quote:Op woensdag 2 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Er is ook een gerucht dat de PC, Xbox en de PS2 versie een Black Version krijgt met een bonus CD.
[afbeelding]
Wereldkaart:
[afbeelding]
Met dank aan http://www.nfs-center.de
Volgens mij zijn dit alleen maar de grote wegen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef babba het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2
volges mij valt dat wel mee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef babba het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2
Bounties?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
volges mij valt dat wel mee hoor
maar wat is dat met die bounties die je op die screenshots ziet staan
Geen idee, Ik mis hem ook niet zo echtquote:Op woensdag 2 november 2005 09:01 schreef MosPos het volgende:
Waar is de Nissan Skyline GT-Rmooie auto hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
waaaaar dan? Die link werkt namelijk nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef BMW_Williams het volgende:
PC DEMO IS UIT
http://www.need4speed.com.au/demos/nfs_mwanted.zip (365 mb)
Mirror1
Mirror2
Mirror3
hahahah... wat een leuk garpje.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef BMW_Williams het volgende:
PC DEMO IS UIT
http://www.need4speed.com.au/demos/nfs_mwanted.zip (365 mb)
Mirror1
Mirror2
Mirror3
15 november. en 2 dagen later komt hij uitquote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef Martijn85 het volgende:
Er zit wel een demo aan te komen, zo rond 15 nov.
Hier de Bron
Ja precies. Beetje nutteloos/geldverspilling om dan nog een demo uit te gaan brengen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
15 november. en 2 dagen later komt hij uit
Ach, we kunnen het wel beoordelen voor een aanschaffingquote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje nutteloos/geldverspilling om dan nog een demo uit te gaan brengen.
De Pc-versie komt pas op 24 november uit hoor!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
15 november. en 2 dagen later komt hij uit
Aston Martin DB9quote:Op zondag 6 november 2005 13:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze game lijkt mij echt zo vet worden!Ik wil hem zeker hebben!
Maar ik heb 2 vragen...
Heeft iemand een lijst met alle auto's die in het spel zitten?
Alvast bedankt!![]()
Waarom zie ik het nou nooitquote:Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb gister het promotieteam gespot op de snelweg van Breda naar Rotterdam.
De Porsche uit het topic hier en een oude Amerikaan, helemaal gepimpt als Amerikaanse politieauto. Alleen reed de politieauto voorop en de Porsche er achteraan.. En ze reden maar 100 km/u
.
quote:NFSMW: Demo tomorrow morning? Monday, 07.11.2005
In the official NFS boards someone predicts the Need for Speed Most Wanted demo to be released on Tuesday morning. We'll see if this is true, since many people already said things about the demo that weren't true.
When the demo is released you'll find out here.
quote:Pc-Demo nicht heute!
08.11.2005, 07:22
Leider müssen wir euch heute enttäuschen: Laut Eacomsmoothie wird die Demo leider nicht heute erscheinen. Einen neuen Termin hat er uns leider auch nicht gegeben, das einzige was er meinte war: "Demo is not coming on 11/8. Sorry to disappoint. But 11/9-11/14 are all possibilities."
Das heisst für uns wieder einmal warten.
http://nfs-action.gamaxx.de/nfs-action/news/index.php
Nope. Het wordt óf morgen óf vrijdagquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Ziet er tof uit zeg.
alleen de Demo is dus nog niet uit.
w8, ik bedoelde óf morgen tot vrijdag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou de donderdag niet kunnen dan
Oftewel, de release van de demo komt deze weekquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt nog vreemd, maar vooruit
25 novemberquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef WesHell het volgende:
??? De orginele release is volgende week al....
Wat is de link?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Martijn85 het volgende:
Zo goed hoef je ook weer niet te zoeken zie ik al
Ik weet iig nu wat ik vanavond ga doen als ik thuis kom![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:24 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
idd loos alarm. was de xbox versie.
Moet je er wel eentje hebbenquote:
Ach, beter nu dan je internet connectie te verneukenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:46 schreef Martijn85 het volgende:
Anders was ik er rond half 8 wel achter gekomen.
Maar dan heb ik me al wel 3 uur dood gemaakt met een blije mus
dan moet dat gewoonquote:
Niet mauwen jij. Jij hoort nog aan je scootert te sleutelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef MMaRsu het volgende:
Warez gelul verwijderd. Willen jullie je daar een beetje van weerhouden, anders heb je een tijdelijke ban aan je account hangen.
Ik wil ook weer racen inderdaad. Daarom heb ik NFSU2 nogquote:Op donderdag 10 november 2005 11:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan moet dat gewoon
ik wil weer racen
Gezien het EA is + Need for Speed zal er een hoop wel weer tot in de puntjes verzorgt zijn.
Uiteraard zal het vast wel beter kunnen of met een andere omgeving, maar dit industriele vind ik echt cool
Scooters zijn kutquote:Op donderdag 10 november 2005 11:35 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
Niet mauwen jij. Jij hoort nog aan je scootert te sleutelen.
Screens van de Xbox inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 17:22 schreef babba het volgende:
http://pc.ign.com/articles/665/665883p1.html
Daar staat een review van de pc versie van NFS:MW, maar volgens mij hebben ze per ongeluk screenshots van de xbox-versie ofzo erbij gezet, als ik die screens zie ziet NFSU1 er beter uit
Inderdaad, lijkt net Midtown madness ofzo!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:22 schreef babba het volgende:
http://pc.ign.com/articles/665/665883p1.html
Daar staat een review van de pc versie van NFS:MW, maar volgens mij hebben ze per ongeluk screenshots van de xbox-versie ofzo erbij gezet, als ik die screens zie ziet NFSU1 er beter uit
In Underground 2 heb je ook een honda civic hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef MosPos het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt net Midtown madness ofzo!
Maar lijkt niet op Underground 1, ik vind Underground 1 mooier dan Underground 2, bij 1 glimmen die auto's zo mooi, en je hebt een honda civic!![]()
Honda Civic? Die heb je ook in NFSU1 en 2. Maarja, hij stond niet op de autolijstquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef MosPos het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt net Midtown madness ofzo!
Maar lijkt niet op Underground 1, ik vind Underground 1 mooier dan Underground 2, bij 1 glimmen die auto's zo mooi, en je hebt een honda civic!![]()
De Civic zit officieel alleen maar in de USA-versie van NFSU2.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef babba het volgende:
[..]
In Underground 2 heb je ook een honda civic hoor
Laat ik dat nu net gedaan hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Civic zit officieel alleen maar in de USA-versie van NFSU2.
Dat er ook een manier is om hem in de EU-versie te krijgen is een ander verhaal
Minder enthusiast mag, de game is namelijk vrij, uhm, saai. Alles ziet er hetzelfde uit, de besturing is slecht, en dat Bullet time idee, wie heeft dat bedacht. Het speelt niet leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:39 schreef CybPraetorian het volgende:
DE DEMO IS ONLINE!!!!!! VANDAAG IS DE DAG!!!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7530
Direct link voor downloaden: http://gamershell.com/download_11487.shtml![]()
![]()
![]()
![]()
na ok, eenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Minder enthusiast mag, de game is namelijk vrij, uhm, saai. Alles ziet er hetzelfde uit, de besturing is slecht, en dat Bullet time idee, wie heeft dat bedacht. Het speelt niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |