Ik ga mijn wedstrijd niet live meemaken. Ik moet morgenochtend om 2 uur pas in Mexico.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, gaat er hard aan toe in Roemenië. Rood voor een speler van mij na 8 minuten (kopstoot), en een speler van mij geblesseerd van het veld. En nog een gele kaart...
43 minuten gespeeld, stand is 3-2 voor de Roemenen
Sorrt zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Siegfried Kral (45060726)
Scoren: uitstekend
Staat voor 550.000 op de lijst
Ik heb het geld nodig, komop mensen ff bieden
niet wat veel geld voor en uitstekendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Siegfried Kral (45060726)
Scoren: uitstekend
Staat voor 550.000 op de lijst
Ik heb het geld nodig, komop mensen ff bieden
21 jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
zal vast 48 jaar oud zijn.
1 is vorige week gestegen andere al eerder dus die gaan binnekort naar uitstekend. ik heb voor de rest geen uitstekends wel nog 2 oudere spelers met ervaring maar die doe ik niet weg. maar als ik 1 uitstekend verkoop kan ik 2 nieuwe redelijk trainees voor trug halen dus ik denk dat ik nog 2/3 weken wacht dan heb ik altijd en uitstekend? of denk ik nu foutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als ze net gestegen zijn, zou ik ze verkopen en 2 redelijk trainees terughalen...
Sta je minder rood, maar heb je toch nog je trainees.
Depends, hoeveel verlies maak je per week nu? Als je -400k of lager staat kan je geloof ik nog maar 5x inloggen (incl. HAM en htratings login). of was het -500kquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
1 is vorige week gestegen andere al eerder dus die gaan binnekort naar uitstekend. ik heb voor de rest geen uitstekends wel nog 2 oudere spelers met ervaring maar die doe ik niet weg. maar als ik 1 uitstekend verkoop kan ik 2 nieuwe redelijk trainees voor trug halen dus ik denk dat ik nog 2/3 weken wacht dan heb ik altijd en uitstekend? of denk ik nu fout![]()
als ik thuis speel heb ik en dikke 20k plus week, speel ik uit is het ong. -20k. Ik sta wel voor tegen en zweedse 5de klasser met 4-2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Depends, hoeveel verlies maak je per week nu? Als je -400k of lager staat kan je geloof ik nog maar 5x inloggen (incl. HAM en htratings login). of was het -500kiig in de min staan is niet goed..
dus dan doe ik gewoon mijn eerste uitstekend weg en koop 2 nieuwe trainees?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:22 schreef maniack28 het volgende:
Ah ok, dan is het niet zo erg, thuis compenseert uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |