quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef The_Hives het volgende:
voor het eerst boven de 40 sterren gehaald, meteen 42
En een 6 1/2 ster spelermaar dat kwam vooral door het weer
![]()
Ik vergeet steeds naar mijn sterren te kijken......*kijkt*...... 26 sterren dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef The_Hives het volgende:
voor het eerst boven de 40 sterren gehaald, meteen 42
En een 6 1/2 ster spelermaar dat kwam vooral door het weer
![]()
in vergelijking met de goeroes is 42 sterren ook nog nietsquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef foetre het volgende:
[..]
tering en dan ben ik blij met 30 sterren
Ik denk trouwens dat je dat 2006 ook wel uit je sig kunt verwijderen Hivesquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in vergelijking met de goeroes is 42 sterren ook nog niets![]()
Maar het is wel een persoonlijke mijlpaal
Nou ja, eik kun je beter je complete sig verwijderen. Maar goed. De andere jaartallen zijn helaas een feit en die laatste is geen feit en gaat het ook niet wordenquote:
onzin, gat is nog maar 5 punten, we staan straks gwn op het leidschenpleinquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je het niet doet sta je over een paar maanden vreseluk voor lul.
sgoed, bel me maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef The_Hives het volgende:
ik spreek jullie wel over een paar maanden
Dat is het mooie altijd van die ajacieden... Ze blijven dromen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef JJHelder het volgende:
[..]
onzin, gat is nog maar 5 punten, we staan straks gwn op het leidschenplein(of parkeerplaats p2 :p)
maar in tegenstelling tot bij jullie, komt onze droom vaker dan 1 keer per 15 jaar uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is het mooie altijd van die ajacieden... Ze blijven dromen...
goed bezigquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds naar mijn sterren te kijken......*kijkt*...... 26 sterren dus.
Maar ik vind sterren niet belangrijk. Ik kijk veel meer naar mijn ratings.
Zoveel mogelijk, geen idee hoeveel dat isquote:
Tsja, dat jij niet kan meepraten over kampioenschappen kunnen zij weinig aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mag ik jullie vriendelijk verzoeken de slowchat hier niet te plaatsen?
Dank.
zeker XIquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:15 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb elke wedstrijd tussen de 20 en de 25 sterren. Mijn Hatstats lagen rond de 80, en ben nog ongeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |