quote:03-10-2005 Je fanclub heeft er 10 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 300 ¤ op voor de clubkas.
quote:Fanclub: 500 leden
[14.gif]quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Grumpey het volgende:
al die hulpprogramma's, ik doe het gewoon allemaal uit blote hoofdje en dat legt geen windeieren plus dat het ook nog het leukst is iets zelf beredeneerd te hebben
quote:Zondag reisde we af richting lamio stadion. met veel toeschouwers ong 7500 besliste mijn jongens de wedstrijd naar 7 minute nadat binne 3 min de 1-0 eral in lag door onze ster speler Karl Bontekoe tikte onze oude vedette Hidden benzeveld de 2-0 erin. Na heel veel kanzen te hebben gekregen vooral hidden benzeveld bleef het toch enigzins teleurstellend 2-0. ons team is in top vorm. volgende week een WO de week erna tegen de badgasten. teamgeest word sterk voor de wedstrijd tegen allstars en flevo
Zonder winst op een tegenstander met een redelijk middenveld red je het niet in de Ve, kan ik je nu al zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef JJHelder het volgende:
0-3 verloren, kansloze missie, hij haalt redelijk middenveld, ik richt me op de 3e plek, want hij en nog 1 met redelijk middenveld zullen et wel uit gaan maken, haal al weer 5 sterren meer als vorig seizoen, dus kverbeter welmss volgend seizoen of daarna een gooi doen naar promotie naar V
dat weet ik, ben me team stukje bij beetje aan het versterken, zodat ik over 2 seizoenen de sprong kan gaan wagen en ook divisie V waardig benquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zonder winst op een tegenstander met een redelijk middenveld red je het niet in de Ve, kan ik je nu al zeggen.
Best wel dom, nu al MOTSen, daar krijg je echt spijt van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef sportfreak het volgende:
Na een MOTS gisteren met 3-2 gewonnen. hierdoor sta ik nu bovenaan.![]()
9 punten uit 3 wedstrijden. Achter mij 4 ploegen met 6 punten. Lekker spannend dus maar ik verwacht wel kampioen te worden.
Hij is mijn grootste tegenstander in de competitie. Volgende week een team waar ik ook met een slechte ts wel van win en daarna 2 WO's. Tijd genoeg om mijn ts weer normaal te krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef truSteh het volgende:
[..]
Best wel dom, nu al MOTSen, daar krijg je echt spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |