Goed bezigquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:23 schreef komrad het volgende:
1-1 gespeeld en sta nu 6e, precies waar ik na week 16 moet staan
ik volg de grumpey tactiek
ik heb daar 1MF voor gekocht dus dat valt mee qua kosten,quote:
Alle regels en trainingstaktieken al gelezen? Staan er veel in de OP!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Ik heb deze week ook eindelijk een team gekregen.
En ik sta gvd kansloos met 0 - 5 achter.
mooie post grumpquote:
Ik gebruik HAM, helemal nauwkeurig is het niet, maar de verhoudingen kloppen volgens mij wel. Kijk eens wat HT Ratings weergeeft bij 3-5-2 en bij PIC, wat daar als beste uitkomt zou ik dan doen. De waarden kloppen dan wel niet helemaal, maar het geeft in verhouding wel goed weer wat beter is. Tenminste, bij HAM dan, neem aan dat HT Ratings ook ongeveer zo werkt..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Oldbie het volgende:
Sinds ik meedoe aan HT gebruik ik HT Ratings voor mijn opstelling.
Nu wil ik dus weten hoe precies HT Ratings is ik heb het zelf eigenlijk nooit gecontroleerd![]()
Volgend week moet ik tegen mijn grootste concurent en ik twijfel tussen mijn normale tactiek (3-5-2) en 4-4-2; PIC en counter.
HT Ratings geeft nu aan dat ik met mijn normale opstelling een zwak(+) middenveld zal halen (41,2) Totaal Hatstats 127. Als dit klopt twijfel ik niet langer. Dan ga ik er gelijk mee door. Mocht dit niet accuraat zijn overweeg ik toch eens te counteren en daarmee mij TS nog meer opvoeren.
Wie heeft de wijsheid in pacht?
Heb de laatste versie gedownload die op de site staat...quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:54 schreef maniack28 het volgende:
Heb je de nieuwe HTratings gedownload? Waren wat problemen als je dat niet gedaan had...
Ow, 2-1 gewonnen van de nummer 1 van vorig seizoen, na 3 wedstrijden 2e op doelsaldo maar wel de volle 9 puntenVolgende week thuis tegen de huidige nummer 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |